myrskyorkku 24.01.2008 09:02:13 | |
---|
Ite käytän lähinnä sellasta fuzzisirkkelisäröä, mutta vain sooloissa. Esim. Pulling Teeth yms. |
okabass 24.01.2008 11:26:44 | |
---|
MOI Onkos kellään kokemusta BJF bassosäröstä? Ceterum censeo moderator esse delendam |
Riio-Kola 24.01.2008 12:38:08 | |
---|
Lainaanpas hieman ketjua: Olisi tarkoitus löytää jokin näpsäkkä bassosärö. PD-7 oli jonkin aikaa käytössä, ei ollut mun juttu. Nyt venäläinen Big Muff, tämä on jo "ihan jees", mutta ehkä hieman tumma ja mutainen. Eli haussa olisi pedaali, jolla saisi mukavat (kirkkaat) ala-middle murinat ja surinat. Hinta olisi mukava olla alle 200€. TC ELECTRONIC VINTAGE BASS DISTORTION http://www.thomann.de/fi/tc_electronic_vintage_bass_distortion.htm Tuo on munsta vallan mainio, taipuu kaikenlaiseen. Eikä hintakaan ole kovin suolanen verrattuna esim. Multidriveen ja tuo on meikäläisestä jopa parempi. Narf |
Jamppa2 26.01.2008 17:37:21 | |
---|
Joo eli kannattaa yrittää kysellä sitä ashdownin säröä liikkeistä jos löytyis. Toki Thomannilta 120 egee kulujen kans. Tottelee muistaakseni nimeä Driver Plus. Juki tais laittaakin juttua jo tonne särö-ketjuun. Mun mielestä hyvä vaihtoehto näille Bosseille. Erikoisuutena mainittakoon, että saa ohjata särön balanssia high ja low-osastolle erikseen-->saa kunnon runtua matalillekkin taajuuksille tarvittaessa. Tsekakkaa se säröketju! Ensin vessa sitten pissa.com |
Tuo on munsta vallan mainio, taipuu kaikenlaiseen. Eikä hintakaan ole kovin suolanen verrattuna esim. Multidriveen ja tuo on meikäläisestä jopa parempi. Olet soitellut siis noita molempia? Viitsisitkö kertoa pientä tarinaa näiden välisistä soundieroista jne? Tsekakkaa se säröketju! Noista minun mainitsemistani vaihtoehdoista sieltä ei löydy yhtään. Onkos sulla tuota Ashdownia? Minkäslainen se on verrattuna esim. Multidriveen? Olisi tarkoituksena näillä näkymin pyytää musaliikettä noita tilaamaan, mutta olisi kiva saada vähäsen karsittua ensin. En usko että he neljää erilaista 100€+ hintaista bassosäröä hyllyynsä ottavat.. :P The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |
Jamppa2 27.01.2008 16:47:12 | |
---|
Joo itsellä on juurikin toi Ashdownin Plus Driver. Ehkä enemmän overdriver ku semmonen "hevisärö". Suhteellisen rankkaakin vemputusta toki saa ulos. Itse olen tota multidriveria kokeillu vaan liikkeis, hyvältä vaikutti mutta hinta oli liian suolainen. Toi multidriver oli vähän saman tyyppinen ku toi Plus driver. Eli kummallakaan ei saa mitään kovin grindiasoundia. Tuo Ebs:sän tuote vakutti tosi hyvältä ja soundeja oli paljon helpompi säätä kahden potikan ja yhden klivun avaulla. Hinta ratkaisi mulla. Juki vois varmaan vertailla vielä enemmän tota Plus Driveria muihin säröttimiin. Ensin vessa sitten pissa.com |
NitroJeesus 28.01.2008 20:38:57 (muokattu 28.01.2008 20:39:18) | |
---|
Hmmm. Selvä. Oletkos kokeillut tuota TC Electronicin vehjestä? Tästä haluaisin muutenkin mieluusti jonkinlaista kommenttia.. Lähinnä tuossa TC Electronicissa kiehtoo tuo mix -säädin jolla puhdasta soundia saa sekoitettua särön sekaan. Tämä mahdollisuus löytyy ilmeisesti myös Ashdownista. Itseäni tuossa Ashdownissa tällä hetkellä häiritsee lähinnä koko, tuohan on aikaslailla noita kahta muuta vaihtoehtoa kookkaampi.. Edit. Tai siis ainakin kuvissa tuo Ashdown vaikuttaa kookkaalta.. The rain falls hard on a humdrum town, this town has dragged you down. |