Damien 01.02.2004 13:24:59 | |
---|
Eli olisin etsimässä ensimmäistä kitaraani ja kysyisin onko kyseinen kitara ostamisen arvoinen. http://www.espguitars.com/html/ex50.html Musamaailmassa tuota ainakin myydään 350€ hintaan, joka on suurinpiirtein summa joka minulla on käytetävänä. Vai kannattaako ostaa Ibanezin tai Yamahan saman hintaluokan kitara? Kiitos avustanne! |
Ze Kink 02.02.2004 15:41:24 | |
---|
Eiköhän tuolla soittele, kaverini meinasi tuon 351:sen ostaa mutta päätyikin Jacksonin Dinkyyn. Kyllä tuo ensikitaraksi on varmaan hyvä. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
toxic 02.02.2004 15:48:17 | |
---|
Kannattaa ostaa, mut kato siel musa mikäliessä et onko nauhat ja kaula iha kohillaan. :):):):):=) Iha vitun siistin näköne ainaki o! Osta, Osta, Osta, Osta, Osta, Osta, Ostaostassasasaaa... |
Cort87 02.02.2004 16:12:43 | |
---|
Niin noh eioä sitä nyt ulkonäön takia vaan kannata ostaa . Jos mahdollista ota mukaan joku joka tietää soittimista enemmän. Itse sinun täytyy kuitenkin päättää mikä sopii käteen parhaiten. " Ei ole tärkeää miten soitat , vaan MILLÄ soitat " -Rocco007 |
Kaverilla on melkein tuommonen, tosin se jossa on EMG-HZ mikit. Ihan hyvä peli... "Älä koskaan soita niin nopeasti kuin pystyt, opettele soittamaan niin nopeasti ettei tarvitse soittaa niin nopeasti kuin pystyy" |
Vanalkar 02.02.2004 17:05:49 | |
---|
Musamaailmassa tuota ainakin myydään 350? hintaan, joka on suurinpiirtein summa joka minulla on käytetävänä. Luulisin että hinnat mitkä ovat siellä nettisivuilla, ovat vain suuntaa-antavia. Eiköhän tuokin hinta laske, luulen ma. Eikö ketään edes hävetä? |