Juho L 29.01.2004 21:12:21 | |
---|
Kannattaako tähän sijoittaa? Ainakin vaikuttaisi mukavalta tuollainen touch pad. Saisi ihan mukavia efektointeja aikaan ja sitä voisi sitten kontrollerinakin käyttää. Missä hintaluokassa nuo käytetyt alkuperäiset Kaoss Padit liikkuu? "Urani loppuu tähän!", sanoi jazz-tähti ja räjähti bossanovana. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Henga 30.01.2004 12:25:51 | |
---|
Eikös Radioheadin kitaristi käytä tuota vermettä Yorken laulujen "häiriköintiin" ? En tietenkään muista missä kappaleissa näin tapahtuu, livenä kait vähän useimmin. Itsekin ajatellut hankkia tuon saman vermeen, eli lisää tietoa jos joillakin sitä on, kiitos. |
Juho L 30.01.2004 12:55:33 | |
---|
Myykää minulle Kaoss Pad. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
flimtrick 31.01.2004 13:17:01 | |
---|
joo ollaan tota livenä käytetty jonkun verran ja kyllä se hankkimisen arvoinen on. Sillä saa paljon mukavaa aikaan. Ja kiva käyttää kun voi vain liuuttaa sormia ja muokkaa soundia. |
Mikael 31.01.2004 14:31:46 (muokattu 31.01.2004 14:34:53) | |
---|
Mä joskus testailin sitä ekaa versiota ja jotenkin tuli sellanen "kiva lelu johon kyllästyy aika nopsaan" -olo. Efektien laatu ei päätä huimannut. Tosin tämä ihan puolen tunnin rälpäämisellä, joten aika mutu/pheelis-pohjalla ollaan... miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Juho L 31.01.2004 15:51:03 | |
---|
Mä joskus testailin sitä ekaa versiota ja jotenkin tuli sellanen "kiva lelu johon kyllästyy aika nopsaan" -olo. Efektien laatu ei päätä huimannut. Tosin tämä ihan puolen tunnin rälpäämisellä, joten aika mutu/pheelis-pohjalla ollaan... Niin. Mutta se olisi erittäin kiva kontrolleri Modulariin. Saisi hienoja juttuja tehtyä sillä touch padilla. Niitä KP:n efektejä ei varmaankaan tule juuri lainkaan käytettyä. Myykää minulle Kaoss Pad. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mikael 31.01.2004 18:31:23 | |
---|
Niin. Mutta se olisi erittäin kiva kontrolleri Modulariin. Saisi hienoja juttuja tehtyä sillä touch padilla. Niitä KP:n efektejä ei varmaankaan tule juuri lainkaan käytettyä. Hmm... now we're talking! Helvatan hyvä idea. Pitäkiin pyyttää se frendiltä heti lainaan... Meikäläisen hapettuneilla liitoksilla ei noin hyviä ideoita enää keksitä. miten käy Kekkoselta rock'n'roll? |
Juho L 31.01.2004 19:02:00 | |
---|
Hmm... now we're talking! Helvatan hyvä idea. Pitäkiin pyyttää se frendiltä heti lainaan... Meikäläisen hapettuneilla liitoksilla ei noin hyviä ideoita enää keksitä. Niin. Perhana, kun nyt siellä AGA:lla tai Kiitolinjalla ollaan sössitty jotain. Maanantaina tuli rojut Helsinkiin, mutta vieläkään ei näy mitään. Pitänee selvittää asiaa. No onneksi niissä on sentään täysvakuutus. En pistäisi pahakseni, jos vaikka olisi hävinnyt koko paketti. Monta ideaa olen haudutellut. Pitäisi vain päästä toteuttamaan. Myykää minulle Kaoss Pad. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Juho L 02.02.2004 01:18:51 | |
---|
Jopas on pahuksen köyhästi Kaoss Padeja tarjolla. Saksassa ja Iso-Britanniassa olisi lähimmät. Outoa. Myykää minulle Kaoss Pad. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Jopas on pahuksen köyhästi Kaoss Padeja tarjolla. Saksassa ja Iso-Britanniassa olisi lähimmät. Outoa. No kukapa noin kivaa lelua haluais myydä niin halvalla? My name is Baron, Jabbe Baron. |
Juho L 02.02.2004 17:58:52 | |
---|
No kukapa noin kivaa lelua haluais myydä niin halvalla? Mutta niitä kun ei myydä millään hinnalla. Myykää minulle Kaoss Pad. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
Mohla 03.02.2004 00:57:08 | |
---|
Jollain tutullani taisi olla myynnissä kyseinen verme. Voin ottaa selvää asiasta, jos jotakuta kiinnostaa. Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charlie McCharty |
Juho L 03.02.2004 01:49:59 | |
---|
Jollain tutullani taisi olla myynnissä kyseinen verme. Voin ottaa selvää asiasta, jos jotakuta kiinnostaa. Fint! Kysele ja laita minulle vaikka sitten pikaviestiä. Myykää minulle Kaoss Pad. Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä! |
sami_sumea 03.02.2004 12:49:38 | |
---|
Jollain tutullani taisi olla myynnissä kyseinen verme. Voin ottaa selvää asiasta, jos jotakuta kiinnostaa. Eiks se ollu Jussilla? ... |
Digital Beat 04.02.2004 11:49:54 | |
---|
kannattaa hommata, mutta osta versio 2, siinä on ykkösen lapsentaudit parannettu. Luin siitä arvostelun Future Music lehdestä, ainaki siinä hehkutettiin aikalailla, joka DJ:n paras kaveri ja sopii erittäin hyvin myös konemusan livesettiin. ///Digital Beat |
zorro 18.02.2004 22:31:59 | |
---|
Eikös Radioheadin kitaristi käytä tuota vermettä Yorken laulujen "häiriköintiin" ? En tietenkään muista missä kappaleissa näin tapahtuu, livenä kait vähän useimmin. Itsekin ajatellut hankkia tuon saman vermeen, eli lisää tietoa jos joillakin sitä on, kiitos. joo sen biisin nimi on Everything In Its Right Place, ja sen biisin live-versiossa sen kuulee hyvin Ja sen live-version löytää I might be wrong live-levyltä OSTETAAN: Digitech WH1 |