Aihe: Kompuraa soolo"buustiksi"?
1 2
rheinone
23.01.2008 20:45:48
Dyna on hyvä. Soundi ei värity ainakaan kovin paljon ja käyttö on helppoa. Hyvin samantyyppinen kuin tuo Juccizen mainitsema Maxon. Mulla on MXR:n SuperComp, jossa on tuohon dynaan lisätty attack säädin. Ostin alunperin juurikin buusteriksi, mutta nyt jäänyt vähemmälle käytölle.

MXR Micro Amp on kans vaihtoehto buusteriksi joka ei väritä ääntä, varsinkin jos ei tarvitse kompressorin lyttäävää toimintoa ja sitä kautta lisäsustainia.
All you gotta do is plug me into High Voltage rock'n'roll
inflames
23.01.2008 21:15:55
Dyna on hyvä. Soundi ei värity ainakaan kovin paljon ja käyttö on helppoa. Hyvin samantyyppinen kuin tuo Juccizen mainitsema Maxon. Mulla on MXR:n SuperComp, jossa on tuohon dynaan lisätty attack säädin. Ostin alunperin juurikin buusteriksi, mutta nyt jäänyt vähemmälle käytölle.

Dynacompin sisältä muuten löytyy piilotettu potikka, joka mielestäni vaikuttaa
attackilta. Kovin kätevästi sitä ei tietty kääntämään pääse, mutta onpahan
kuitenkin mahdollista.
baba o riley
23.01.2008 21:20:49
Mä käytän itse MXR micro amppiä, aivan loistava buusteri nimenomaan sooloihin. Se ei tosin sustainia lisää jos ei sil yliohjaa styrkkaria niin paljon että se lähtee sieltä. Mutta volaa nostaa ja lisää avaruutta soundiin.

Sit tosin jos ajaa putkikonetta tarpeeks kovalla että se on sopivasti ruvella ja polkasee micro ampin kehiin gainit kaakossa niin kyllähän se perhana rupeaa laulamaan. Oon itse käyttänyt jonkin verran niinkin.
anttipi
23.01.2008 23:03:49

Se on ensimmäinen kompura, jonka soundista olen tykännyt, koska siinä ei ole soundia: se kuulostaa juuri niiltä kamoilta, jotka sulla on käytössä: ainoastaan sointi pitenee. Muuta en kompuran haluakaan tekevän.

Barber-miehenä täytyy hehkuttaa Tone Pressiä. Saanut mm. Guitar Player Magazinen "Editor's Pick" -maininnan jaetusti Keeleyn kompuran kanssa. Tone Press on myöskin tuota kompuraosastoa, "jolla ei ole soundia".

Dynacomp mulla joskus oli, mutta tuntui vaikuttavan liikaa atakkiin minun makuuni, joten myin pois.
Neptuna's Machine (melodista rockpoppia)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)