Aihe: Z Alden kitarat?
1 2
Umas
09.01.2008 13:12:27

Onko kellään lisä tietoa? ..veikeän näköisiä pelejä.. oikeasta puusta.
http://www.thomann.de/fi/z_alden_blstdbk.htm
http://www.thomann.de/fi/z_alden_xgstd_r.htm
..eikä oo hinnalla pilattuja =)
Stoner to the boner
Sir Härö
24.01.2008 01:51:25
Itse katselin juuri z aldenin jassokopsua.

Miksi mulla on sellanen olo että nää on harley benttoneita eri nimellä ja paremmilla puilla?
tua
Lennu
24.01.2008 02:06:16

Itse katselin juuri z aldenin jassokopsua.

Miksi mulla on sellanen olo että nää on harley benttoneita eri nimellä ja paremmilla puilla?

Miks ne olis paremmilla puilla? Pari kerrosta hdf:ää ja menoks vaan. Mäki rupeen tekee.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
Sir Härö
24.01.2008 02:28:00
Miks ne olis paremmilla puilla? Pari kerrosta hdf:ää ja menoks vaan. Mäki rupeen tekee.

Niin siis ainakin tuo sg on mahonkia. Ei munsta hb käytä mahonkia. Kumipuuta ja muovia ;)
tua
tcitc
24.01.2008 12:50:18
Niin siis ainakin tuo sg on mahonkia. Ei munsta hb käytä mahonkia. Kumipuuta ja muovia ;)

Saako tuohon hintaan ees mistään SG:n runkoa ja lapaa mahonkisena? Siks kiinnostas oikeestaan, et ois ihan hyvä projektin aluks tuo Z aldenin SG
Amateurs built Titanic, professionals built the ark.
Umas
24.01.2008 12:51:19

Ostakaa nyt joku toi ibanez pois ni pääsis tuunaan tollasta. heh. http://www.thomann.de/fi/z_alden_blstdbk.htm
"Mikäli tarkastellaan rap-lyriikoita ajatuksen, siitä puhe mistä puute, mukaan. Voidaan todeta, että suurin osa rap-artisteista on neitsyitä sekä omaavat aggressioita äitinsä puolisoita kohtaan 'fucking motherfucker'"
oiva tumpeloinen
24.01.2008 13:49:51
Sitä mahonkia liikkuu sitten vähän yhtä jos sun toista risua saman nimen alla. Ei siis varmaan kannata unelmoida, että tuommoisessa ritsassa on samat puut kuin jossain kolmen donan customissa, koska molemmissa lukee mahonki.

Lukeehan Harrikankin kuvauksissa ihan oikeiden puulaatujen merkkejä, mutta silti ne täällä tiedetään automaattisesti kokeilematta täysiksi paskoiksi. Pistää vain miettimään, mikäköhän näistä tekee erilaisia.
Umas
24.01.2008 14:46:57

Sitä mahonkia liikkuu sitten vähän yhtä jos sun toista risua saman nimen alla. Ei siis varmaan kannata unelmoida, että tuommoisessa ritsassa on samat puut kuin jossain kolmen donan customissa, koska molemmissa lukee mahonki.

Lukeehan Harrikankin kuvauksissa ihan oikeiden puulaatujen merkkejä, mutta silti ne täällä tiedetään automaattisesti kokeilematta täysiksi paskoiksi. Pistää vain miettimään, mikäköhän näistä tekee erilaisia.

En mä ainakaan lähtis tota vertaamaan mihinkään gibsoniin, mutta kyllä tekis mieli kokeilla. Uskon että parempi tuo on ainakin kuin mun natotokai. Dirtyfingers tallaan ja phatcat kaulaan niin eiköhän tuollasellakin rokit lähtis.
"Mikäli tarkastellaan rap-lyriikoita ajatuksen, siitä puhe mistä puute, mukaan. Voidaan todeta, että suurin osa rap-artisteista on neitsyitä sekä omaavat aggressioita äitinsä puolisoita kohtaan 'fucking motherfucker'"
tcitc
24.01.2008 15:42:03

Joo kolmen donan customia ei tässä oltukaan hankkimassa vaan jotain jota uskaltaa muokkailla ilman suurempaa pelkoa. Soittamista varten on jo yks kitara ja pitänee kattoa, et saisko tuostakin kelpo pelin. Jos vaimo antaapi ostaa niin laitan sit artikkelia kuhan saan kitaran haltuuni.
oiva tumpeloinen
24.01.2008 15:51:11
Mun pointtina oli lähinnä se, että tästä ketjusta jää mieleen, että noista ajatellaan heti hirveän hienoa, kun niissä lukee mahonki. Mä en usko, että niissä on juurikaan eroja Harrikkaan, vaikka eri merkkistä puuta niissä onkin.

Enkä lähtisi hirveästi laittamaan satkun keppiin parin sadan mikkisatseja puhumattakaan paremmista hiluista, mutta mun mielipiteellä ei sen suhteen ole mitään merkitystä. Mut lopputulos ei varmastikaan ole sen kummoisempi noissa kepeissä hilut vaihdettuna kuin Harrikkassa samat toimenpiteet tehtynä.
tcitc
24.01.2008 15:54:06
Mun pointtina oli lähinnä se, että tästä ketjusta jää mieleen, että noista ajatellaan heti hirveän hienoa, kun niissä lukee mahonki. Mä en usko, että niissä on juurikaan eroja Harrikkaan, vaikka eri merkkistä puuta niissä onkin.

Enkä lähtisi hirveästi laittamaan satkun keppiin parin sadan mikkisatseja puhumattakaan paremmista hiluista, mutta mun mielipiteellä ei sen suhteen ole mitään merkitystä. Mut lopputulos ei varmastikaan ole sen kummoisempi noissa kepeissä hilut vaihdettuna kuin Harrikkassa samat toimenpiteet tehtynä.

No tuleepa seinäkoristeeks ainaki :) Saahan ne mikit siirrettyy sit toiseenni kitaraan.
Umas
24.01.2008 16:09:58

Minä en ole edes verrannut noita harrikoihin. Samalta se harrikan strato kädessä tuntu kuin tyttöystävän squju. En tiedä mistä bentonin haukkuminen on alkanut mutta yhtä "leluilta" kummatkin tuntuivat tuohon mun stratoon nähden, mutta se onkin mun elämäni rakkaus =) Bentonin saman hintaisessa lespassa on leppä body ja vaahtera kaula. Ei sitä tiedä jos ei kokeile heh. Koska ei tässä nyt olla ostamassa sitä kolmentonnin customia, tuskinpa koskaan aionkaan.
tcitc
24.01.2008 22:04:57
Jepulis. Vaimo suostu 24 tunnin suostuttelun jälkeen ja tilaus lähti menemään :)
Umas
24.01.2008 22:19:12

Jepulis. Vaimo suostu 24 tunnin suostuttelun jälkeen ja tilaus lähti menemään :)

Artikkelia sitten vaan kehiin =)
esprit de corps
24.01.2008 22:21:14

24 tunnin suostuttelu 115 euron kitaraan? Jösses.
Vähän niinku muumi.
trih
24.01.2008 22:22:24
Parempi ku kipson. Ainaski hienompi.
Just.
Lennu
24.01.2008 22:28:03

Kumpi olis parempi? Z Alden vai Gibson LP Custom. Pitäs laittaa jotain kitaraa, dethmetälliä soitellaan.
Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa:
Tunne Lennut.
-JCM
esprit de corps
24.01.2008 22:29:45
Kumpi olis parempi? Z Alden vai Gibson LP Custom. Pitäs laittaa jotain kitaraa, dethmetälliä soitellaan.

Kyl mä sanoisin et Z Alden. Siin on kato enemmän luonnetta ku ei oo mikää korporaatiopaska. Ja iha varmaa parempi sustain. Tai jotain.
Vähän niinku muumi.
Ronsto
24.01.2008 22:30:11

Gibsonit on tehty pahvista joten niissä ei ole sitä botnea ollenkaan :/

Osta terästä ja tee itte hevikitara! Teräs soi hyvin.
Mystisesti hintahtavat romantikot #2
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)