Aihe: Festareista!
1 2 3 4
Dumb
30.01.2004 10:56:20

Saisi muuten aika liuta kovia nimiä tulla esim. Ruisrockiin, että sinne tänä vuonna lähden. Viime vuonna olin ja kyrpiinnyin siihen kävelemiseen sekä niihin onnettomiin kulkuyhteyksiin aika totaalisesti.
aikavaikea
30.01.2004 11:06:34
Saisi muuten aika liuta kovia nimiä tulla esim. Ruisrockiin, että sinne tänä vuonna lähden. Viime vuonna olin ja kyrpiinnyin siihen kävelemiseen sekä niihin onnettomiin kulkuyhteyksiin aika totaalisesti.

Tuo on kyllä valitettavan totta. Been there, done that.
Tahattomasti aiheen vierestä keskustelija sekä vahingossa tosikko.
salmivaara
30.01.2004 11:28:18

Ottasit hiukan olutta sinäkin niin ei tuntus se kävely niin vittumaiselta ;)
Against the grain, thats where Ill stay, swimming upstream, I maintain against the grain
Nimismies
30.01.2004 12:19:47
Kaipa ne järjestetään.

Höhö. Huumormiehiä sinäkin.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Dumb
30.01.2004 14:21:37

Ottasit hiukan olutta sinäkin niin ei tuntus se kävely niin vittumaiselta ;)

Heheh! Ehkä pitäis, joo. 8-)
Ou Zei
30.01.2004 14:28:41

Sama täällä.
:sutiojrikellA ?
Prowler
30.01.2004 19:11:16
Tuskaanhan ei ole VIRALLISESTI mitään varmistunut, mutta Impaled Nazarene on todennäköinen.

Kyllähän sinne tietysti tulee suurin osa näistä kovista suomalaisista bändeistä, mutta mites ulkomaalaisten laita?
Sleep All Day, Party All Night, Never Grow Old! -COB
Nuuskamuikkunen
30.01.2004 20:05:19
Mutta katopa sen 70-luvun meikkejä ja pukuja. Minä pysyn siitä miehestä kaukana.

Silloinhan David Bowie teki parhaat biisinsä.
Kahvi on hyvää.
Velko
31.01.2004 16:39:51
Silloinhan David Bowie teki parhaat biisinsä.

Agree.
Ihminen on vain värisokea pallokala elämän tiskialtaassa.
Ussr
31.01.2004 17:18:21 (muokattu 31.01.2004 17:21:01)

Edit: Nyt säädettiin, tämän voi poistaa.
Are You Ready For Some Darkness?
-Turbojugend Imatra-
Tupuna
31.01.2004 17:18:35
Ärsyttää vaan tuo David Bowie -mollaus. Ihminen, joka on luonut aikansa ilmaisumuotoihin jotain uutta, on uranuurtaja ja siksi häntä pitäisi arvostaa. Kyllä minäkin arvostan monia noilla perusteilla arvostuksensa ansaitsevia yhtyeitä/artisteja, vaikken henkilökohtaisesti liikaa tykkäisikään. Vanha 50-luvun rock'n'roll-perinne on juuri sellaista... arvostan kovasti, mutta en välttämättä itse jaksaisi rahaa Little Richardiin ja Jerry Lee Lewisiin laittaa.
ROCK OUT WITH YOUR COCK OUT!
Ussr
31.01.2004 17:19:17 (muokattu 31.01.2004 17:21:57)

Olihan ne yhteydet aika syvältä, mutta kun otti vähän olutta ja diggaili bändejä niin oli kuitenkin ihan mukavaa. Lisäksi Turbonegron näkeminen ja porukan kommellukset kohotti tunnelman lähes kattoon..
Are You Ready For Some Darkness?
-Turbojugend Imatra-
PT
31.01.2004 20:20:39
Pertti Keinonen kirjoitti Rautaneito.com foorumilla:
Ja tähän alkuun heitän erittäin villin huhu itse hevosen suusta. Ei ole yhtään mahdotonta, että ensi kesänä Bruce kävisi tekemässä soolokeikan Raumanmeren Juhannuksessa. Brucen manageriin on kuulemma oltu yhteydessä ja kiinnostusta keikalle löytyy. Matkassa on se mutta, että RMJ:n järjestäjä miettii tällä hetkellä Brucen sopivuutta festarin yleisluonteeseen. Siellähän ei perinteisesti ole hirvittävästi ulkomainen hevi loistanut, vaan kyseessä on ollut suomirockin maratooni. Mielestäni festari on toistanut itseään jo kolme vuotta ja ainakin minulle riittää jo, vaikka juhannuslauantai ilman Popedaa onkin teeskentelyä. Dickinson lauteille ja muutos olisi melkoinen, ehkä siis liiankin suuri järjestäville tahoille ja suurille massoille.
Ed The Ead
31.01.2004 22:18:27
Villi huhu on myös että WASP olis tulossa tuskaan, joten alkakaamme kaivaa sirkeleitä ja pääkalloja esiin. Niin ja jos ei kunnon tukkaa vielä löydy niin sitten pitäis sellanenkin kasvattaa.
You can't play heavy metal with synthetisizer -Bruce Dickinson-
Deathrace King
01.02.2004 19:05:20

Villi huhu on myös että WASP olis tulossa tuskaan, joten alkakaamme kaivaa sirkeleitä ja pääkalloja esiin. Niin ja jos ei kunnon tukkaa vielä löydy niin sitten pitäis sellanenkin kasvattaa.

Siis lopettakaa jo nämä tyhmät huhut, millä ei ole mitään katetta! Kyllä ne bändit sitten julkaistaan aikanaan. Tuskaan "varmistuneita" bändejä bändien kotisivujen mukaan taitaa olla Impaled Nazarene, Dark Tranquillity ja Darkwoods My Betrothed.

Mitään näistäkään ei ole tosin vielä Tuskan virallisilla sivuilla www.tuska-festival.fi mainittu.
Thrash and mosh 'til death!
Ed The Ead
02.02.2004 12:27:30
Nää huhuthan on loistavia. Eihän näillä palstoilla syntyis ollenkaan keskustelua, jos kaikkia villejä huhuja ei ruvettais puimaan.
You can't play heavy metal with synthetisizer -Bruce Dickinson-
Walle
09.02.2004 17:11:06
Sauna open ariin on tulossa varmasti Bodomin jätkät,Diablo ja Nightwish, muista en tiedä.
En soita koskaan väärin,vaan "eri tavalla"
Nimismies
09.02.2004 20:24:16
Ärsyttää vaan tuo David Bowie -mollaus. Ihminen, joka on luonut aikansa ilmaisumuotoihin jotain uutta, on uranuurtaja ja siksi häntä pitäisi arvostaa. Kyllä minäkin arvostan monia noilla perusteilla arvostuksensa ansaitsevia yhtyeitä/artisteja, vaikken henkilökohtaisesti liikaa tykkäisikään.

Ei ole pakko arvostaa jos musiikista ei tykkää.
"Karkasin Nimismiehen kyydistä sivutuuliherkkyyden sillalla vallitessa." - Absoluuttinen Nollapiste: Suvannossa Ylpeä Ilme
Numbie
09.02.2004 21:15:19

Ilosaari on pakollinen, Ankkaankin varmaan ja mahdollisesti Puustockiin, kun se on tuossa lähellä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)