Aihe: kaksi vahvistinta
1
imppa86
23.01.2008 19:22:52
käytin hakua mutta en löytänyt vastaavaa kirjoitusta.Eli voiko kahta vahvistinta käyttää yhtaikaa ja jos voi nii miten?käytössä olisi kaksi marshallin vs15r vahvistinta.
Hotlicks
23.01.2008 19:42:34
Tarkennatko hieman miten haluat noita kahta käyttää? Jos haluat ihan vaan lisämetelin tai stereokuvan takia, niin jokin stereoulostulolla varustetu pedaali hoitaa asian hienosti. Jos taas haluat eri soundeja eri vahvistimista, niin a/b-boksi toimii johonkin asti. Systeemistähän sä saat ihan just niin monimutkaisen kun sun kamat ja kukkaro antaa myöden, mut noilla vahvistimilla varmaan joku yksinkertasempi on hakusessa.
KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS.
JuSu
23.01.2008 19:44:09
käytin hakua mutta en löytänyt vastaavaa kirjoitusta.Eli voiko kahta vahvistinta käyttää yhtaikaa ja jos voi nii miten?käytössä olisi kaksi marshallin vs15r vahvistinta.

Vaikka miten.

Voit esim. ajaa molempiin samaa signaalia, saat enemmän metakkaa ja säätää niihin erilaiset soundit, jotka päällekkäin kuulostavat hyvälle. Tai sitten käyttää niitä stereona, jos sulla on joku stereolaite (esim. stereochorus tai joku multiefekti). Tai voit säätää toiseen särösoundin ja toiseen puhtaan, ja vaihdella tarpeen mukaan, saattaa tuo yhdistelmä päällekkäinkin toimia jännästi.

Paljon on mahdollisuuksia. Mikä on järkevää tai käytännöllistä, se on eri juttu.

Jusu
"Life sucks and then some guy on an internet forum refuses to swap his wife for a packet of biscuits." -noir-
imppa86
23.01.2008 19:48:24 (muokattu 23.01.2008 19:49:28)
mulla on efektilaitteena v-amp2 nii miten minä voisin ne kytkeä sen kautta?ja ajattelin sillee et molemmat olis samoilla säädöillä.
Hotlicks
23.01.2008 19:53:44
mulla on efektilaitteena v-amp2 nii miten minä voisin ne kytkeä sen kautta?ja ajattelin sillee et molemmat olis samoilla säädöillä.

Siinä vampissa on varmaan stereoulostulo, eli leftistä toiseen vahvistimeen ja rightistä toiseen.
KYLMÄ KAHVI KAUNISTAA, MUTTA MAHA EI KESTÄ NIIN PALJON KUIN NAAMA VAATIS.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)