jon lord 23.01.2008 14:10:41 (muokattu 23.01.2008 14:35:40) | |
---|
Edit: Otinkin pois kirjoitukseni. COVS jäsen N.o 3 |
uruttaja 23.01.2008 15:18:42 (muokattu 23.01.2008 15:22:27) | |
---|
Mieluumin mä keskimäärin "mukavien" kanssa soitan ku "kusipäiden". niitäkin on vahvistetun joukkueellisen verran. Jotkut jää mieleen, jotkut ei. Kun yritin muistella kaikki soittajat joiden kanssa olen soittanut, niin ensnnäkään muistanut läheskään kaikkia. Useampia satoja niitä kuitenkin on listattuna, ei mukavuuden vaan aakkosjärjestyksen mukaan. Listauksen tein viime kesänä, nythän niitä on taas useita lisää. |
Meisseli 23.01.2008 15:42:16 | |
---|
Lähes kaikki kaverit ja ystävät joiden kans on enään tekemisissä ovat musiikkialalla. En oikeen osaa enää puhuakkaan normaaliasioista, ns. "ihmisten" kanssa. Pitäs opetella. www.strangefruit-band.net
www.groovinghighallstars.com
www.ketolajawitikainen.com
Syksyistä meininkiä. |
Tankero 23.01.2008 15:50:47 | |
---|
Mukavia kavereita on paljon. Jopa ihan ystäväksikin laskettavia. Edgen kanssa on jaettu ilot ja surut sekä stagella että siviilissä. Kuhilaan tuntenut jotain 35 vuotta ja oltu melkein koko ajan jossain tekemisissä, väkiselläkin sen kans on kaveerautunut, ei muuten noin pitkään jaksais ketään katella. Häläppääjän, Riffin, Sertson ja monen muun mnettiläisen kanssa ollaan tunnettu jo pitkään. Veli Sertson kanssa erittäin ratkiriemukkaita mökkileirejä pidetty, toivottavasti perinne jatkuu. Mackista tullut mnetin kautta hyvä kaveri ja kollega, jolta voi kysyä jopa neuvoja. Jon Lordin kanssa yhteys toimii. WanhaWetäjä ja Paice kokevat varmaan jonkunasteista muusikkoveljeyttä kanssani, tämä suo ei lopu kuokkimalla, viina juomalla eikä humppa soittamalla. Ketään muuta yhtään väheksymättä, pääosahan täällä on mukavaa ryhmää, ei tulis muuten pyörittyä. Aapelin, Artsin,Jiipeen, Jonen, Eltonin, Juhan, Tonin,K-Paavon, ja Veksin ja monen muun kans on ollut kans kiva olla samassa bändissä. EDIT: Olen jo aikaisemminkin sanonut, että monessa muussakin ammatissa olleena voin lukea olevan/olleen parhaat kaverini ehdottomasti muusikoita. Muitten ammattiryhmien "kaverit" ei ole enää yhteyksissä. Se on meillä vissiin vähän kuin vanha avioliitto. Koko ajan pikku käninää, mutta homma toimii hienosti. Varmasti, vissiin. |
häläppääjä 23.01.2008 15:51:32 | |
---|
Lähes kaikkien joitten kans oon soittanu, oon mielestäni ihan hyvissä välleissä.En tiiä, soittokavereilla voipi olla minusta palijoki sanomista, koska tuo mieli on sen verran ailahteleva,että yksikään päivä ei oo samanlainen..Tämä muusikkonetti on hyvä, on tullu uusia kavereita tämänki kautta. Sama |
isojussi 23.01.2008 18:55:17 | |
---|
Heh - tulipas äsken mukava yllätyspuhelu: Yläasteen musiikinopettajani Hyvösen Matti, jolla on iso osuus mun musiikkiharrastusteni alkamiseen, soitti. Enpä oo miestä edes nähny varmaan valovuosiin. Mainio yllätys ja mainio äijä. Täälläkin varmaan moni tuntee. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 23.01.2008 19:02:03 | |
---|
Heh - tulipas äsken mukava yllätyspuhelu: Yläasteen musiikinopettajani Hyvösen Matti, jolla on iso osuus mun musiikkiharrastusteni alkamiseen, soitti. Enpä oo miestä edes nähny varmaan valovuosiin. Mainio yllätys ja mainio äijä. Täälläkin varmaan moni tuntee. Suomen Robertino.?-. |
isojussi 23.01.2008 19:07:19 | |
---|
Suomen Robertino.?-. Sama mies. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
uruttaja 23.01.2008 19:09:06 | |
---|
Sama mies. Peittosi hyvän ystäväni Jarmo Tuomisen ko. kisassa. |
isojussi 23.01.2008 19:19:52 | |
---|
Peittosi hyvän ystäväni Jarmo Tuomisen ko. kisassa. Masa oli ainakin silloin, kun häneen tutustuin erinomainen ja pidetty opettaja. No - Jampasta tais sitten tulla "vähän" kuuluisampi.... Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
paice60 23.01.2008 19:37:44 | |
---|
Tästä aiheesta myös. Kun noilla laivoilla tapaa nykyään paljon ulkomaan eläviä soittamassa niin kummasti vaan löytyy se yhteys myös heidänkin kanssaan. Kyllä se soitto , olkoon sitten minkä laatuista vaan, kummasti yhdistää. Vittu näitä hommia. |
Tästä aiheesta myös. Kun noilla laivoilla tapaa nykyään paljon ulkomaan eläviä soittamassa niin kummasti vaan löytyy se yhteys myös heidänkin kanssaan. Kyllä se soitto , olkoon sitten minkä laatuista vaan, kummasti yhdistää. Vaikka täällä kuinka välillä raskaastikin vinoillaan, niin loppupelissä aina juttuun tullaan - tasosta riippumatta, kuten sanoit. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |