Jupi57 13.01.2008 19:44:11 (muokattu 13.01.2008 20:01:39) | |
---|
::::::::::::::::::::::::: Minä lähden, kun minusta puhutaan ihmisten oikeilla nimillä. -Kirofoni- |
Sonormies 13.01.2008 22:46:29 | |
---|
Tulee nimittäin aina välillä kans mietittyä minkä ihmeen takia jengi laittaa kaikenlaista juubaa tonne juupituupiin. Ja sit se kun porukka käy ihan kympillä kehumassa, ja on vielä tosissaan. Niinkun esim. tää: http://youtube.com/watch?v=Hx0ToTRcuWM Ja kommentit "you nailed it", "great job man", "very good job dude".... Eikö tyypeillä ole korvia, vai onko mussa vikaa? Mun mielestä toi ei oikein toimi. Ja kommenteista ym. päätellen tyyppi soittelee Berkleessä. :O Sori, vuodatus. ;) Ei tuo nyt niin kovin paha ollut. Katselin loppuun saakka ja kyllä tuolla nuorella kaverilla on vielä sanansa sanottavana rumputaiteen maailmassa. Todella paljon epätoivoisempia "Idols"-rumpaleita on näkynyt Juutuupissa - niin kuin tässä samassa keskustelussa ollut Mikki-Hiiri-setin kaveri. Jos ei ole mitään käsitystä rumpujen soiton tekniikasta, balanssista, biisin rakenteesta, kompin ja fillien keskinäisestä suhteesta jne. niin siinä on kaverilla sarkaa kynnettävänä. Aamerikassa laitetaan levitykseen melko kritiikittömästi asioita. Markkuliini valottikin Jenkkilän markkinointimeininkiä ansiokkaasti. Itseä tuodaan esiin, vaikka ei oikein olisi aina syytäkään ja palautetta nähdystä ja kuullusta annetaan. Se on hieno asia ja siitä voisimme ottaa oppia. -It eint vot ju duu bat hau ju duu it (R. Aaltonen 60 v. - Onnea!) "Mulkkujen kanssa ei tehdä päivääkään töitä" - Mato Valtonen |
Bobana 14.01.2008 13:18:05 (muokattu 14.01.2008 13:19:29) | |
---|
Ei tuo nyt niin kovin paha ollut. Katselin loppuun saakka ja kyllä tuolla nuorella kaverilla on vielä sanansa sanottavana rumputaiteen maailmassa. Todella paljon epätoivoisempia "Idols"-rumpaleita on näkynyt Juutuupissa - niin kuin tässä samassa keskustelussa ollut Mikki-Hiiri-setin kaveri. Jos ei ole mitään käsitystä rumpujen soiton tekniikasta, balanssista, biisin rakenteesta, kompin ja fillien keskinäisestä suhteesta jne. niin siinä on kaverilla sarkaa kynnettävänä.
Koitin kaivaa uudestaan esiin niitä "vikoja" joita väitettiin olevan mutta soitannollisesti en mitään kaameeta löytänyt. Ainoastaan sen että aksentoinnissa on hitusen parantamisen varaa. Muuten ihan kelpo kapulointia myös minunkin mielestäni. Edit: Rideen kompatessa meni kieltämättä kyllä lämä tiskiin mutta pikku juttuhan se on. Kaveri oli intona vaan. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
ostany 14.01.2008 15:57:09 | |
---|
Tää ei kuuluis tähän ketjuun, mutta edellisiin liittyen... Tulee nimittäin aina välillä kans mietittyä minkä ihmeen takia jengi laittaa kaikenlaista juubaa tonne juupituupiin. Ja sit se kun porukka käy ihan kympillä kehumassa, ja on vielä tosissaan. Kuten jo sanottu, jenkeillä on tapana kannustaa ja olla positiivisia, vaikkakin joskus menään tekopyhän puolelle. Kyllä positiivinen kannustus tuntuu aina hyvältä ja ainahan voi halutessaan siihen lisätä pienen kritiikin siemenen. Onko suomalainen kommentointi/jurotus sen parempi? Kärjistetysti joko ei sanota mitään tai haukutaan surutta aivan kaikki amatööreistä maailmanluokan ammattilaisiin maailman syvimpään koloon. |
Bacchus 14.01.2008 16:34:05 | |
---|
Kuten jo sanottu, jenkeillä on tapana kannustaa ja olla positiivisia, vaikkakin joskus menään tekopyhän puolelle. Kyllä positiivinen kannustus tuntuu aina hyvältä ja ainahan voi halutessaan siihen lisätä pienen kritiikin siemenen. Onko suomalainen kommentointi/jurotus sen parempi? Kärjistetysti joko ei sanota mitään tai haukutaan surutta aivan kaikki amatööreistä maailmanluokan ammattilaisiin maailman syvimpään koloon. Jenkkien "Nice!, Good job, man!"- tyyliset kommentit on kyllä turhimpia mitä löytyy. Ei niihin voi luottaa, eikä niistä saa yhtään mitään irti. Rakentava kritiikki on aina parempaa, tosin haukkuminen on sitten asia erikseen. |
Nolte 14.01.2008 17:13:41 (muokattu 14.01.2008 17:14:48) | |
---|
Jenkkien "Nice!, Good job, man!"- tyyliset kommentit on kyllä turhimpia mitä löytyy. Ei niihin voi luottaa, eikä niistä saa yhtään mitään irti. Näin on, ainakin täältä käsin. Ehkä ne siellä meren takana ymmärtävät toisiaan, mene&tiedä. Ihmetyttää tosiaan, kun joku soittelee päin seiniä, niin kommentti voi olla "Way to go, man!" tai "I just love your playing!" ja "Very nice kit!", kun heppu takoo jotain thundereita tms. Mitä hemmettiä ne sitten sanoo, kun joku vetää tosi hyvin hi-end -kannuilla...??? ;) jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!! |
Deino 14.01.2008 17:30:04 | |
---|
Mitä hemmettiä ne sitten sanoo, kun joku vetää tosi hyvin hi-end -kannuilla...??? ;) Että videot on nopeutettu... :( Nimim. kokemusta on. |
Nolte 14.01.2008 17:41:04 | |
---|
Että videot on nopeutettu... :( Nimim. kokemusta on. Heheh, vai niin. No, oot vaan jo liian nopee. Ei ne voi uskoa, että kukaan Eurooppalainen voisi muka olla niin nopee. jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!! |
Deino 14.01.2008 17:50:56 (muokattu 14.01.2008 22:32:30) | |
---|
E: Turhaa paska rölöä |
aasit 14.01.2008 19:55:28 | |
---|
Että videot on nopeutettu... :( Nimim. kokemusta on. Mun mielestä toi olis kyllä aika mairittelevaa kun itse tietää kuitenkin miten asian laita on. |
Niq 14.01.2008 20:22:08 | |
---|
Että videot on nopeutettu... :( Nimim. kokemusta on. Laita kello tai pari tikittämään taustalle. Siitäpä näkevät että ei ole nopeutettu mitään. :) "I have a cunning plan" -Baldrick |
Kärsänpuolikas 14.01.2008 21:24:22 | |
---|
Laita kello tai pari tikittämään taustalle. Siitäpä näkevät että ei ole nopeutettu mitään. :) Aina parempi: nopeutat videota ja modaat siihen normaalisti pyörivän kellon seinälle. Puntit tasan perkele! korkuinen |
hollmi-5 15.01.2008 09:36:51 | |
---|
-It eint vot ju duu bat hau ju duu it (R. Aaltonen 60 v. - Onnea!) Eikös se Henry täyttänyt 60 viimeviikolla? Mun Mielestä Rauno on jo vanhempi :) Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 22.01.2008 18:06:20 | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
hollmi-5 22.01.2008 19:37:30 | |
---|
Soundit, piuhat ja kajarit. |
moderndrummer88 23.01.2008 14:00:35 | |
---|
"jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
markkuliini 23.01.2008 14:25:34 | |
---|
Tässä nyt ei ole kyse asettelusta, tai itse asiassa onpas! Sanojen asettelusta nimittäin. Tossa ilmoituksessa on jotain hieman häiritsevää. En ehkä itse olisi muotoillut asiaa ihan noin, jos meinaisin saada hyvätkin kamat vuokralle. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=212499 |
Tässä nyt ei ole kyse asettelusta, tai itse asiassa onpas! Sanojen asettelusta nimittäin. Tossa ilmoituksessa on jotain hieman häiritsevää. En ehkä itse olisi muotoillut asiaa ihan noin, jos meinaisin saada hyvätkin kamat vuokralle. http://muusikoiden.net/tori/nayta.php?id=212499 Joo, hieman särähti korvaan. Kyllä aika lailla saa mesota että rumpusetin saa hajalle noin kokonaisuudessaan. "I have a cunning plan" -Baldrick |
Rumpukapulat 23.01.2008 14:43:15 | |
---|
Joo, hieman särähti korvaan. Kyllä aika lailla saa mesota että rumpusetin saa hajalle noin kokonaisuudessaan. Niin. Humppamiehiä kaiken lisäksi... aikamoisia hääkeikkoja. |
Tarre 23.01.2008 18:01:23 (muokattu 23.01.2008 18:01:38) | |
---|
Joo, hieman särähti korvaan. Kyllä aika lailla saa mesota että rumpusetin saa hajalle noin kokonaisuudessaan. Onnistuuhan tuo helposti vaikka peruuttamalla auto talliin, jonka lattialle on aikaisempana iltana setin purkanut tms. Nimim. "Autonrenkaan auton alta tunkin avulla pois ottanut" En tiedä tästä asiasta mitään, enkä mistään tähän liittyvästäkään, mutta tämän verran minun oli pakko sanoa. |