paice60 22.01.2008 23:15:41 | |
---|
En ota enkä ottanu.:) Mutta tuota valopolitiikkaa et voi mitenkään kieltää. On siellä olossa puolensa. Mutta jos siellä asua pitäisi niin enpä osaa sanoa. Työpuoli on ainakin yksi huono puoli. Paitsi jos vetää monotansseja Laanilassa. Vittu näitä hommia. |
rintapek 22.01.2008 23:46:40 | |
---|
On siellä olossa puolensa. Mutta jos siellä asua pitäisi niin enpä osaa sanoa. Yksinasumista jos miettii, niin mikä ettei. Enemmän meikäläiselle kyllä sopisi sahara. Ei ketään lähimaillakaan, ei koskaan lunta/räntää/vettä/loskaa/p**kaa. Eikä liiemmin hyttysiä. Maailman suurin hiekkaranta, mutta ei sitä pahuksen vettä. Vaimolle sopisi yksinasujana taas tuo lappi mainiosti. Perheen kanssa täältä sitten taas ei lähdetä mihinkään. Tuohon hymypuoleen sen verran, että jos lavalla joka tyyppi vetää turpa rullalla, niin ei näytä hyvältä. Aina sinne lauteille pari mutruturpaakin mahtuu, jos lauteilta löytyy joku, joka kiinnittää huomion itseensä. Mikään ei tietty päde aivan kaikkeen... kaipa noita on bändejä, joissa laulaja voipi irvistää/oksentaa/näyttää takamusta/ja haukkua yleisön p**kaksi, ja yleisö ei kun tykkää enemmän. Mutta ei tuommoinen päde tanssipalstalla. One kind of music only - the good kind |
half 23.01.2008 09:36:15 | |
---|
Mikään ei tietty päde aivan kaikkeen... kaipa noita on bändejä, joissa laulaja voipi irvistää/oksentaa/näyttää takamusta/ja haukkua yleisön p**kaksi, ja yleisö ei kun tykkää enemmän. Mutta ei tuommoinen päde tanssipalstalla. Entäs Topi? |
mack the knife 23.01.2008 10:50:27 | |
---|
Mä voisin kyllä kuvitella asuvani Lapissa Älä kuvittele. Mene sinne vuodeksi ja sano sitten. Mulla oli siellä lukiossa matikanopettaja täältä päin ja oli lähdettävä kahden vuoden päästä. Ei se pystynyt kesällä nukkumaan ja talvella ei pysynyt hereillä. Ja viina rupes maistumaan... COVS n:o 1. |
isojussi 23.01.2008 12:00:54 (muokattu 23.01.2008 12:02:24) | |
---|
Älä kuvittele. Mene sinne vuodeksi ja sano sitten. Mulla oli siellä lukiossa matikanopettaja täältä päin ja oli lähdettävä kahden vuoden päästä. Ei se pystynyt kesällä nukkumaan ja talvella ei pysynyt hereillä. Ja viina rupes maistumaan... Mä oon kyllä aika erakkoluonne. Sitäpaitti uniapneainen ei oo pahemmin päivänvalosta riippuvainen. Ei tää oo eka kerta, kun mä oon sitä ajatellu. Tosin tykkään kyllä asua Hämeessäkin. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
.......ja talvella ei pysynyt hereillä. Ja viina rupes maistumaan... Mahtava paikka. Tarsko muuttaa. |
Tankero 23.01.2008 13:07:40 | |
---|
MOI Niin. Sanoppas se. Eiku kerro sinä, kun sulla tuntui olevan tietoa. Varmasti, vissiin. |
paice60 30.01.2008 22:14:15 | |
---|
Aiheesta vielä. Ei kauheasti hymyilytä kun ääni on taas kadonnut, fiilistelen vain mahtavilla filleillä ja uskomattomilla kompeilla. Vittu näitä hommia. |
rintapek 30.01.2008 23:51:24 | |
---|
Edelliseen: ... äänellään se rumpalikin soittaa... kjähkjäh One kind of music only - the good kind |
okabass 31.01.2008 10:19:13 | |
---|
Eiku kerro sinä, kun sulla tuntui olevan tietoa. MOI En kuluta pikkuaivojani moisen pohtimiseen. Asetan kapasiteettini mielummin runouden alttarille. Sivistän itseäni lausuen itse itselleni Platonin dialogeja Koinee-kreikaksi, maistellen samalla Saint-Émilionin viinialueen viinejä . Ceterum censeo moderator esse delendam |
Jäärä 31.01.2008 11:53:14 | |
---|
... Saint-Émilionin viinialueen viinejä . Tärpättiä. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
okabass 31.01.2008 14:18:42 | |
---|
Tärpättiä. MOI Niin on ja Platonin dialogit yliarvostettua jäykistelyä. Ceterum censeo moderator esse delendam |
Tankero 31.01.2008 14:42:50 | |
---|
MOI Niin on ja Platonin dialogit yliarvostettua jäykistelyä. Kyllä minusta Kritiaksessa ja Timaioksessa on pölinää. Varmasti, vissiin. |
half 31.01.2008 15:20:17 | |
---|
Puhuvatko fuusiosta? |
jeppeq 31.01.2008 16:05:05 | |
---|
Puhuvatko fuusiosta? Mää luulin, että ne on reikkalaisiä paikallisia luuttuorkkia... |
okabass 31.01.2008 17:42:20 | |
---|
Kyllä minusta Kritiaksessa ja Timaioksessa on pölinää. MOI Minusta taas nuo ovat melkoisen vulgääriä tekstiä. Järkytyn aina kun luen niitä. Ehkä käyttämäni Koinee kreikka lisää autenttisuuden tunnetta. Pidän huomattavasti enemmän Platonin varhais ja keskivaiheen dialogeista. Esimerkkinä laajempi ja lyhempi Hippias. Sitä luen joskus myös latinaksi. En tietenkään vulgaarilatinaksi, vaan joko varhais- tai humanistilatinaksi. Ceterum censeo moderator esse delendam |
Lennu 04.02.2008 08:00:39 | |
---|
Platon on kyllä. Vähän ku Jari Tervo, mutta vaan kuallu. "Paras olla oma juro itsensä, homma toimii jos on toimiakseen. Esimerkkinä käy Lennu, se ei ikinä sano mitään järkevää ja se elää silti vakiintuneessa parisuhteessa!"
- Sam Other |
Pula-Aho 04.02.2008 08:19:29 | |
---|
Mene sinne vuodeksi ja sano sitten. Tuota ajattelin itse kunhan saa kersat pois kotoa. Vuosi siellä, vuosi jossain muualla. Sittenpä tuon näkee minne asettuu. Vai asettuuko mihinkään. Tuhkatkin olen käskenyt ripottelemaan tuuleen (se lentää niinkuin tuhka tuleen..) -G- Perskele, kun humppa alkaa soida, niin johan tulee hyvä mieli. |
lotjauuno 06.02.2008 01:36:23 | |
---|
Älä kuvittele. Mene sinne vuodeksi ja sano sitten. Mulla oli siellä lukiossa matikanopettaja täältä päin ja oli lähdettävä kahden vuoden päästä. Ei se pystynyt kesällä nukkumaan ja talvella ei pysynyt hereillä. Ja viina rupes maistumaan... Mites tollanen matikanmaikka on verrattavissa muusikkoon ....nörttinyhveröalkoholisti.... Muusikko nukkuu vaikka paskakasassa pystyssä,sato tai paisto,kesä tai talvi. Kyllä goisaa jänkhälläkin......ja on goisannut....ei se mikää mars ole vaikka siltä vaikuttaakin. |
mack the knife 06.02.2008 08:39:21 | |
---|
Mites tollanen matikanmaikka on verrattavissa muusikkoon ....nörttinyhveröalkoholisti.... Muusikko nukkuu vaikka paskakasassa pystyssä,sato tai paisto,kesä tai talvi. Kyllä goisaa jänkhälläkin......ja on goisannut....ei se mikää mars ole vaikka siltä vaikuttaakin. Kai mä nyt sen ihan hyvin tiedän onko se mars vai mikä. Jänkässä muuten ei ole h:ta. COVS n:o 1. |