Aihe: Soittajakaverit vuosien varrella.
1 2
jon lord
22.01.2008 20:09:18
Kun nyt on kyselty kuuluisinta soittaja-Paavoa niin nyt voisi palauttaa mieliin niitä jotka ovat aina jaksaneet olla hyvällä ja iloisella mielellä ja joiden kanssa on ollut kiva tehdä töitä.
Minun listallani ehdoton ykkönen on kitaravirtuoosi Paanasen Eki. Yli 20 vuotta on tunnettu ja tehty hommia ja joka kerta Eki on ollut iloisella päällä ja aina vitsaillut ja pitänyt hauskaa ja hauskuuttanut toisia. Koskaan ei ole ollut pahalla päällä. Hänen kanssaan on aina ollut ilo tehdä töitä.
Monia muitakin löytyy listalta. Montana kvartetissa etenkin alkuaikoina oli mukava tehdä hommia. Aina shouwattiin ja pidettiin hauskaa töissä.
COVS jäsen N.o 3
KoskPaavo
22.01.2008 21:15:36
Aihosen Pentti , Mannisen Nipa, Hongan Sasu nuo tuli ekana mieleen, on monia muitakin hyviä tyyppejä. Mulkvisteille vois olla oma lista huoneen puolella, heh
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
vesku.ka
22.01.2008 21:54:03
Mack the knife ja Pete Haapasalo. Oli kivaa ja soitto kulki.
Ei taivaaseen hevillä pääse.
vanhami
22.01.2008 22:26:53
Jukka Herranen,

vaikuttaa Vantaalla, onko muut törmänneet? En ole koskaan miehen kuullut sanovan mitään poikkiteloin tai pahansuopaista. Jeesaa aina kaveria hädässä. Kaverilla onkin kamaa vaikka sotaan lähteä. Oli tuuraamassa edellissä kesänä meillä ja kitaristillä oli unohtunut sukat. Lainasi omiansa, kun sattui olemaan ylimääriset.

Yhdellä keikalla muisteltiin kaikista vittumaisimpia keikkoja mitä on ollut. Jukka oli hiljaa. Kysyin, että mikä on ollut vittumaisin keikka, missä olet ollut.

"No en nyt sellaisista tiedä... onko niitä nyt... mutta erikoisin oli kun vedettiin keikka savusaunan lauteilla..."
vanhami
22.01.2008 22:28:16
Mulkvisteille vois olla oma lista huoneen puolella, heh

Jep... Pariin on tullut törmättyä. Suhteessa kokonaismäärään, aika vähän kumminkin. Yleensä viina on ollut osatekijänä noissakin jutuissa.
mack the knife
22.01.2008 22:41:49
Jep... Pariin on tullut törmättyä. Suhteessa kokonaismäärään, aika vähän kumminkin. Yleensä viina on ollut osatekijänä noissakin jutuissa.

Voi olla viina, mutta älkää vaan nostako sitä ykköspuheenaiheeksi tässä.
COVS n:o 1.
mack the knife
22.01.2008 22:42:57
Mack the knife ja Pete Haapasalo. Oli kivaa ja soitto kulki.

Kiitos samoin, kivaa oli.
Mutta mua ei kyllä noihin mukavimpiin ja rauhallisimpiin voi lukea pitkässä juoksussa. Mulkvistipuolelle ehkä kallistuu vaakakuppi.
lotjauuno
22.01.2008 22:58:06
Paljon oli mukavia kavereita,jotka ei sillä hetkellä välttämättä aina tuntunut siltä.Asuttiin samoissa kämpissä,liikuttiin samoilla kärryillä,aina naamatusten,enemmän kuin vaimokkeen kanssa.Ja sitten ne tuhannet paikkaukset ja selitykset agenteille ja ravintolapäälliköille jne..helwetinmoisen kännäämisen tai stagelle tulon unohtamisen takia.Ei silloin naurattanut,mutta oltiin "taiteilijoita"ja siinäpä se.Näin jälkikäteen olishan sitä voinut itekkin ottaa yhtä lunkisti.Mutta hyviä tyyppejä pääpiirteittäin,joita elämä "hieman"riepotteli.
Ja kyllähän niitä paskahousujakin piisaa,aivan kuin joka alalla.Kyllähän sitä voi olla kusipään maineessa itsekkin.
mack the knife
22.01.2008 22:58:44
Mulle tulee mieleen Vesajoen Timppa. Hymyillen soittaa menemään humpasta Pohjolaan, ei koskaan pahalla päällä. Tosi aliarvostettu soittaja.
isojussi
22.01.2008 23:17:53
Mä voisin nimetä Säveltäjä Eero Hämeenniemen pikkuveljen Lassen. Hauskaa oli ja soitto kulki.
Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa
paice60
22.01.2008 23:18:35
Monta kaveria on jotka on aina hyvällä päällä. Monta on myös jotka ovat vittumaisia. Nykyisen bändin liideri on ollut aika mukava, soitto pelaa enimmäkseen hyvin. laulaa erittäin hienosti ja muutenkin on mukava vaikka onkin savolainen.
Vittu näitä hommia.
pekkajau
22.01.2008 23:59:26
Monta kaveria on jotka on aina hyvällä päällä. Monta on myös jotka ovat vittumaisia. Nykyisen bändin liideri on ollut aika mukava, soitto pelaa enimmäkseen hyvin. laulaa erittäin hienosti ja muutenkin on mukava vaikka onkin savolainen.

Savossa on paljon kiviä pelloilla! A.V. on hieno sälli!
Rokki tai Swingi...yhdentekevää!
M.i.k.key
23.01.2008 00:17:50
Mulle tulee mieleen Vesajoen Timppa. Hymyillen soittaa menemään humpasta Pohjolaan, ei koskaan pahalla päällä. Tosi aliarvostettu soittaja.

Hieno soittaja, en tunne kyllä miestä sen paremmin.
möllisty
rintapek
23.01.2008 00:44:31

Minä laitan Fransun.
Tuskin tuttu kenellekään, mutta melko monessa kokoonpanossa ehti kontrabassollaan vetää 50-80-luvuilla.
Sieltä ei koskaan ehkäpä tullut "just niinku pitää", mutta aina tuli jotain tilanteeseen sopivaa. Koskaan, ainakaan niin kauan kuin yhdessä vedimme, ei myöskään kuulunut ruikutusta.
One kind of music only - the good kind
mack the knife
23.01.2008 10:53:28
Hieno soittaja, en tunne kyllä miestä sen paremmin.

Mä olin Sibassa samalla kurssilla sen kanssa, asuttiin vierekkäin Claviksessa ja oli yhteisiä soittovirityksiä. Mä katselin selän takana pöljänä kun plokkasivat Kuorikosken kanssa Spyro Gyran sooloja paperille. Hienoja kavereita.
jon lord
23.01.2008 11:03:30
Mainitakseni tässä ,muita soittajakavereita joiden kanssa en ole soittanut niitä on paljon ja monet jopa hyviä ystäviäkin. Yleensä aina on mennyt hyvin siihen saakka kunnes viina liiaksi!! on tullut kuvioihin mukaan. Pienet napsumeiningit ei ole koskaan ollut pahaksi mutta sitten kun se on alkanut mennä kaatamiseksi sitten on seurannut ongelmia.
Eräs sydämellisimmistä kavereista oli Ion Barbu jonka kanssa soitin yli 8 vuotta. lauloi kuin Tom Jones ja oli kiltti ihminen, ehkä vähän liiankin kiltti. Sitten tietenkin kunnioitetut COVS veljet joiden kanssa käydään yksityistä keskustelua silloin tällöin. Kysellään ja vaihdellaan mielipiteitä.
COVS jäsen N.o 3
uruttaja
23.01.2008 11:53:16 (muokattu 23.01.2008 12:04:34)
Mukavia kavereita on paljon. Jopa ihan ystäväksikin laskettavia.

Edgen kanssa on jaettu ilot ja surut sekä stagella että siviilissä. Kuhilaan tuntenut jotain 35 vuotta ja oltu melkein koko ajan jossain tekemisissä, väkiselläkin sen kans on kaveerautunut, ei muuten noin pitkään jaksais ketään katella.

Häläppääjän, Riffin, Sertson ja monen muun mnettiläisen kanssa ollaan tunnettu jo pitkään.

Veli Sertson kanssa erittäin ratkiriemukkaita mökkileirejä pidetty, toivottavasti perinne jatkuu. Mackista tullut mnetin kautta hyvä kaveri ja kollega, jolta voi kysyä jopa neuvoja. Jon Lordin kanssa yhteys toimii.

WanhaWetäjä ja Paice kokevat varmaan jonkunasteista muusikkoveljeyttä kanssani, tämä suo ei lopu kuokkimalla, viina juomalla eikä humppa soittamalla.

Ketään muuta yhtään väheksymättä, pääosahan täällä on mukavaa ryhmää, ei tulis muuten pyörittyä.

Aapelin, Artsin,Jiipeen, Jonen, Eltonin, Juhan, Tonin,K-Paavon, ja Veksin ja monen muun kans on ollut kans kiva olla samassa bändissä.

EDIT: Olen jo aikaisemminkin sanonut, että monessa muussakin ammatissa olleena voin lukea olevan/olleen parhaat kaverini ehdottomasti muusikoita. Muitten ammattiryhmien "kaverit" ei ole enää yhteyksissä.
Sertzo S
23.01.2008 12:27:43
.

Veli Sertson kanssa erittäin ratkiriemukkaita mökkileirejä pidetty, toivottavasti perinne jatkuu.

Jatkuu jatkuu! Muistat aina vaan ne aidot rieskat tuoda tullessasi. ;)
WanhaWetäjä
23.01.2008 13:57:05

Jaahans...että pitäs nimetä ja laittaa wanhoja ja nykysiä soittokavereita ikäänkuin "paremmuus"järjestykseen sen mukaan että kuinka "mukava"joku on tai oli?Miksi?Ei kai sellasta ihmistä ole keksittykään jolla ei olis joskus vähemmän mukavaa?No, kieltämättä muutamia "kotisukkelia" soittajia on tullut vastaan, solisteista puhumattakaan, HOHO!Sellasia hyväntahtosia hölmöjä joilla on aina hauskaa ja kivaa...lienee ihan syntymästä saatu ominaisuus tuo?

Olihan täällä josku thread tyylin "Kusipäiset soittajat", tais mennä lukkoon aina nopsaan?

Mulle pääasia on se että oon tullut ja tulen toimeen varsin erilaisten ihmisten kaa, "mukavia" kavereita en osaa enkä halua eritellä, vittumaisia soittajia ei ole omalle kohdalle sattunut oikeestaan yhtään, miten se vittumaisuus sitten mitataankin... erikoisia ja erilaisia persoonia kylläkin.
Mä oon aina tehnyt keikkaa pelkästään rahasta eli työkseni, mulle tärkeempää on ollut se että hommat hoidetaan kunnialla, ei se että joku on "mukava"tai että keikoilla on aina jotenkin witun "mukavaa"...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)