TTV 22.01.2008 19:02:59 | |
---|
Eli, missäs tuossa Iban veessä sjaitsee jakki ja miten se on toteutettu? Onko se yläsakaran sisäpinnalla kuten kalliimmissa Rhoadseissa, vai alasakaran sisä-/ulkopinnassa? |
Räbbänä 22.01.2008 19:11:53 | |
---|
M.A.C.H.O. # 31
"Nyt kävi näin."
UUh aah Känädä!!!1 |
TTV 22.01.2008 19:23:29 | |
---|
Yläsakarassa, http://thumbnail.image.rakuten.co.j … abinet/guitaribanez/img55286840.jpg kuvassakin näkyy tuo jakin kolo. OK, kiitos! Onko kellään kokemuksia, kuinka jyrkässä kulmassa plugi sojottaa tosta kolosta ja miten se suhtautuu istualtaan soitettaessa reittä vasten (oletetaan "normaalin ihmisen normaali reiden paksuus" ja V:n kulma suoraan jalkaa vasten? Jollakin käyttäjällä oli kokemusta sekä VBT700:sta ja DV8-R ja olisinkin kovin kiinnostunut hänen mielipiteestään vertailumielessä :-) |
OK, kiitos! Onko kellään kokemuksia, kuinka jyrkässä kulmassa plugi sojottaa tosta kolosta ja miten se suhtautuu istualtaan soitettaessa reittä vasten (oletetaan "normaalin ihmisen normaali reiden paksuus" ja V:n kulma suoraan jalkaa vasten? Jollakin käyttäjällä oli kokemusta sekä VBT700:sta ja DV8-R ja olisinkin kovin kiinnostunut hänen mielipiteestään vertailumielessä :-) Eikös se piuha tule suoraan sieltä. Vaikea selittää, mutta yritän. Eli jos kitaran kaula on vaakatasossa, niin samoin on plugikin. Ei se soittamista mitenkään haittaa minun mielestä, jos sitä tässä haetaan. ''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka |
TTV 22.01.2008 19:43:48 | |
---|
Eikös se piuha tule suoraan sieltä. Vaikea selittää, mutta yritän. Eli jos kitaran kaula on vaakatasossa, niin samoin on plugikin. Ei se soittamista mitenkään haittaa minun mielestä, jos sitä tässä haetaan. Juuri tuota minä tarkoitin, kiitos paljon. |
Sam Hotman 22.01.2008 19:49:35 | |
---|
''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka |
TTV 22.01.2008 19:55:49 | |
---|
|