Skebameizi 22.01.2008 13:57:21 | |
---|
Jumalation ku sattu sopivasti! Uhosin viime kesänä että "ens kesänä meen Provinssiin bändeistä riippumatta". Noh, nyt on ainakin yksi todella hyvä syy lähteä :) www.neverend-hq.net |
Harmi kun en pääse, kun olen rapakon takana reissussa (NY & LA). No, hyvä syy jäädä näkemättä... Mutta oikeasti pitäisi kyseinen bändi nähdä. Itse fanitin bändiä kahden eka levyn aikaan todella paljon. Sitten innostus lopahti levy levyltä kunnes näin viime vuonna pari livetaltiointia ja kuulin viimeisimmältä levyltä pari biisiä. Mahtaa olla seuraava uusi stadionluokan bändi, jos vielä muutaman superhitin säveltää. Ja joka levyltähän noita näyttää tulevan. t. Köpe Jumalation ku sattu sopivasti! Uhosin viime kesänä että "ens kesänä meen Provinssiin bändeistä riippumatta". Noh, nyt on ainakin yksi todella hyvä syy lähteä :) "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
stickyfinger 22.01.2008 15:21:02 | |
---|
Harmi kun en pääse, kun olen rapakon takana reissussa (NY & LA). No, hyvä syy jäädä näkemättä... Mutta oikeasti pitäisi kyseinen bändi nähdä. Itse fanitin bändiä kahden eka levyn aikaan todella paljon. Sitten innostus lopahti levy levyltä kunnes näin viime vuonna pari livetaltiointia ja kuulin viimeisimmältä levyltä pari biisiä. Mahtaa olla seuraava uusi stadionluokan bändi, jos vielä muutaman superhitin säveltää. Ja joka levyltähän noita näyttää tulevan. t. Köpe Briteissähän Foot ovat jo ihan stadionluokkaa, ensi kesälle bookattu kaksi keikkaa Wembleyn STADIONILLE (ei siis areenalle), ja molemmat showt ilmeisesti miltei loppuunmyytyjä. Tosiaan, jos vielä yksi todellinen superhitti bändiltä pamahtaisi, niin avot... "I feel sorry for people who don't drink. When they wake up in the morning, that's as good as they're going to feel all day." - Dean Martin |
elbowski 22.01.2008 15:34:52 | |
---|
Jassoo, pitää vissiin kävästä Provinssissakin tänä vuonna! Say good night to the bad guy! |
Skebameizi 22.01.2008 16:07:55 | |
---|
Briteissähän Foot ovat jo ihan stadionluokkaa, ensi kesälle bookattu kaksi keikkaa Wembleyn STADIONILLE (ei siis areenalle), ja molemmat showt ilmeisesti miltei loppuunmyytyjä. Joo käsittääkseni ainoa maa jossa levyt paukkuu järjestään ykköseksi. Ja ilmeisesti nuo Wembleyn keikat ovat loppuunmyytyjä. www.neverend-hq.net |
krautio 22.01.2008 21:26:11 | |
---|
Tarkennus omaan eli heistä tulisi varmaan stadionluokkaa Suomessa. Möisköhän Red Hotit stadionin täyteen? t. Köpe Joo käsittääkseni ainoa maa jossa levyt paukkuu järjestään ykköseksi. Ja ilmeisesti nuo Wembleyn keikat ovat loppuunmyytyjä. "I would step on anyone who fucked around with my band - personally. I would never send in a heavy, I'd deal with it myself, just as I would go to any lengths to get the band the money they were due" - Peter Grant, The Man Who Led Zeppelin, page 96. |
Stain 22.01.2008 21:27:01 | |
---|
Jees. Pitää varmaan sitten hommata provinssiin lippu. "Ajatuskaava oli se, että pakko tehdä maailman paras keikka, jos natsit tappaa meidät keikan jälkeen... "
- Kristiina, The Micragirls - |
maple 22.01.2008 21:39:02 | |
---|
Wembley myytiin loppuun kymmenessä minuutissa... Ilmeisesti pyörivä lava keskellä kenttää. Mulla kävi tuuri lippujen kaa, ei tartte lähtee provinssiin... ;) "The light was yellow, sir."
-Elwood Blues |
Todenpuhuja 22.01.2008 22:52:35 (muokattu 22.01.2008 22:53:00) | |
---|
Varmaan ainoita ulkomaalaisia bändejä, joiden takia voisin yksinään jo päätyä jollekin festarille. Elikäs Provinssissa nähdään! "Peace, love & Kingston Wall!" |
kyseinen 22.01.2008 22:56:09 | |
---|
Varmaan ainoita ulkomaalaisia bändejä, joiden takia voisin yksinään jo päätyä jollekin festarille. Elikäs Provinssissa nähdään! Sama tilanne - tai olishan noita bändejä mut eipä niitä Suomeen roudattais kuitenkaan. Foot on varmaan syy mennä 12 vuoteen ekaa kertaa festareille. Olettaen, että lipun sentäs saa... ihmiset tuntuu olevan intoa pinkeänä tästä! It is better to remain silent and be thought a fool than speak and remove all doubt. |
Kre-per 23.01.2008 10:12:48 | |
---|
wuhuu! Ekaa kertaa provinssiin siis :) |
carlos 23.01.2008 10:36:42 | |
---|
Wembley myytiin loppuun kymmenessä minuutissa... Ilmeisesti pyörivä lava keskellä kenttää. Mulla kävi tuuri lippujen kaa, ei tartte lähtee provinssiin... ;) Musta pörssi toimii paremmin kuin hyvin Wembleyn tienoilla... Mut loistava juttu, että tulevat provinssiin. Sitä viikonloppua inttikään ei häiritse! Siellä nähdään! |
Simo78 23.01.2008 14:44:27 | |
---|
Nyt pitää laittaa provinssin sunnuntai harkintaan! Perkeles kun ei koffin keikalle käynyt tuuri=( Kaveri pääsi, ja sehän v¤tutti enempi kuin se ettei itse päässyt. On se kateus kauheeta=) |
beatapple 23.01.2008 16:24:42 | |
---|
Kyllähän se on taas pakko tänäkin vuonna lähteä tuonne Seinäjoen puolelle katsastamaan tämä loistavaakin loistavampi poppoo. Toivotaan, että kaikki onnistuu hyvin, eikä tule mutkia matkaan! |
hjukke 23.01.2008 17:56:27 | |
---|
Ei siinä muuta enää kun 1-2 kovaa nimeä Provinssiin niin se on siinä. Ei niitä bändejä jaksa koko ajan katsoa.. rankkaa puuhaa. Omat eväät leirintäalueella ja yleinen köllöttely/koomailu/jammailu/grillailu Rocks myös! Jonkun tunnin keikankin kun heiluu lavan tuntumassa niin on aika puhki... Kaikki rannekellotornin mukana |
J Drummer 02.02.2008 01:15:06 (muokattu 02.02.2008 01:15:28) | |
---|
"Foo Fighters will headline the Where The Action Is Festival in Stockholm, Sweden on June 14th. Tickets are ON SALE NOW!" Eli Foo Fighters Tukholmassa 14.6. Saa nähdä milloin vahvistavat virallisesti tämän Suomen keikkansa. |
black-dog 03.02.2008 21:13:30 | |
---|
pakko myöntää että oon jäämässä fightersiin koukkuun... en olis uskonu:D Watch my back sano kyttyräselkä |
O.J. 16.04.2008 18:44:55 | |
---|
Provinssia ajatellen: onko kellään tietoa nykyisistä FF:n keikkaseteistä? Onko mitään toivoa kuulla vanhoja, hyviä ralleja tyylin Hey. Johnny Park!, Everlong jne...? -Kevättäminää |
walllu 16.04.2008 20:59:09 | |
---|
? |
O.J. 16.04.2008 21:04:45 | |
---|
No ihan ookoolta toi näyttää, vaikka uusia on aika kova prosentti... Johnny Park vaan puuttuu! -Kevättäminää |