KoskPaavo 19.01.2008 23:50:17 | |
---|
Lammi, missä se on? Onko siellä hyvää viinaa? Kanta-Hämeessä, sahtia siellä on ja se on hyvää pierettämään "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
isojussi 20.01.2008 00:13:45 | |
---|
...Onko siellä hyvää viinaa? On, jos tuot ite. Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
mack the knife 20.01.2008 11:31:55 | |
---|
Kanta-Hämeessä, sahtia siellä on ja se on hyvää pierettämään Eipäs juotu sahtia viime kerralla tippaakaan. Qsine osti matkan varrelta kun oltiin pois menossa. COVS n:o 1. |
KoskPaavo 20.01.2008 14:17:00 | |
---|
Eipäs juotu sahtia viime kerralla tippaakaan. Qsine osti matkan varrelta kun oltiin pois menossa. Ehkä parempi niin "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
half 20.01.2008 17:20:31 | |
---|
Ehkä parempi niin Ja varmaan, oltiin nimittäin samassa kämpässä. |
korgie 21.01.2008 18:32:55 | |
---|
Onkos paikka ja aika jo vahvistunut? Kyllä, eli Pöystilään mennään sitten su 8.6. Hintoihin on tullut pieni indeksikorotus, mutta ei se kallista lystiä ole sittenkään. "Virallisempi infopläjäys" tulee jahka ehdin kirjoittaa, mutta peruskaava on kutakuinkin sama kuin viime kesänä, eli päivällä mennään, soitetaan, syödään, soitetaan, juodaan, soitetaan, grillataan, soitetaan ja saunotaan jos ehditään. :) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
kuunsirppi 21.01.2008 18:35:45 | |
---|
Kyllä, eli Pöystilään mennään sitten su 8.6. Hintoihin on tullut pieni indeksikorotus, mutta ei se kallista lystiä ole sittenkään. "Virallisempi infopläjäys" tulee jahka ehdin kirjoittaa, mutta peruskaava on kutakuinkin sama kuin viime kesänä, eli päivällä mennään, soitetaan, syödään, soitetaan, juodaan, soitetaan, grillataan, soitetaan ja saunotaan jos ehditään. :) JIHUUU!!! Ei ehditä. Siis saunoo. Nähtiinhän se viime kesänä :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
korgie 21.01.2008 18:38:09 | |
---|
JIHUUU!!! Ei ehditä. Siis saunoo. Nähtiinhän se viime kesänä :o)) Sähän olit nopea. Ootko sä päivystäny kellon ympäri koneen ääressä, koska tulee vahvistus ? :) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
kuunsirppi 21.01.2008 18:39:44 | |
---|
Sähän olit nopea. Ootko sä päivystäny kellon ympäri koneen ääressä, koska tulee vahvistus ? :) No oon tietty! Monta päivää ja yötä nukkumatta. Mieti, miltä rupee tuntuun. Nyt ei taas ens yönä saa nukuttua, kun pitää etukäteen hehkuttaa miittiä :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
korgie 21.01.2008 18:40:23 | |
---|
No oon tietty! Monta päivää ja yötä nukkumatta. Mieti, miltä rupee tuntuun. Nyt ei taas ens yönä saa nukuttua, kun pitää etukäteen hehkuttaa miittiä :o) Sulla tulee olemaan rankka kevät edessä, jos et saa nukuttua ennen Lammin reissua. :) Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
kuunsirppi 21.01.2008 18:42:21 | |
---|
Sulla tulee olemaan rankka kevät edessä, jos et saa nukuttua ennen Lammin reissua. :) :o) ja te joudutte kestään mua semmosena, millaseks mä tässä ajaudun nukkumattomuuttani :o) Taidan ottaa sen kunniaks yhden oluen. Enempää ei taida olla :o/ Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
mack the knife 21.01.2008 19:08:52 | |
---|
Kyllä, eli Pöystilään mennään sitten su 8.6. Hintoihin on tullut pieni indeksikorotus, mutta ei se kallista lystiä ole sittenkään. "Virallisempi infopläjäys" tulee jahka ehdin kirjoittaa, mutta peruskaava on kutakuinkin sama kuin viime kesänä, eli päivällä mennään, soitetaan, syödään, soitetaan, juodaan, soitetaan, grillataan, soitetaan ja saunotaan jos ehditään. :) Jep, hyvä homma! Eka ilmoittautuminen tässä ja samalla kämppävaraus, jos sellaista tarvitaan. COVS n:o 1. |
kuunsirppi 21.01.2008 19:12:41 | |
---|
Jep, hyvä homma! Eka ilmoittautuminen tässä ja samalla kämppävaraus, jos sellaista tarvitaan. Ja tässä toinen varaus ja kämppävaraus kans, jos ei vielä muuten oo tullu selväks, että olisin tulossa :o)) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
Ja tässä toinen varaus ja kämppävaraus kans, jos ei vielä muuten oo tullu selväks, että olisin tulossa :o)) Tänne kanssa varausta.. Otetaaks puukko mein väliin ;)) -Ennen jutut oli perseestä, nykyään naama on muuttanut samaan osoitteeseen- |
kuunsirppi 21.01.2008 19:26:47 | |
---|
Tänne kanssa varausta.. Otetaaks puukko mein väliin ;)) Ainakin olis tiivis tunnelma ja poika pysys lämpösenä :o) Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!) |
tiina62 21.01.2008 20:26:40 | |
---|
Mie oon tulossa kans! Kalenterissa on jo ylhäällä tämä tärkeä päivä. Ja täytynee hommata seuraava päivä vapaaksi, että saa rauhassa parannella oloaan. Aurinkua päivään ja kuuta yöhön! |
half 21.01.2008 20:35:49 | |
---|
Tullaan myös. |
korgie 21.01.2008 21:35:54 | |
---|
Jops; ei mitään tulenpalavaa kiirettä niiden ilmoittautumisten kanssa; keräillään nimilistaa sitten tuossa keväämmällä. Ja sitovaa ilmoittautumistahan tuonne ei tarvita, kunhan pystytään vähän suuntaa-antavaa lukua talon emännälle ilmoittamaan, minkä verran porukkaa on tulossa, että ruokaa riittää sitten kaikille. Ihan sama minkävärinen ja -muotoinen soittopeli, kunhan siitä ääntä lähtee... |
mack the knife 21.01.2008 23:05:57 | |
---|
Tänne kanssa varausta.. Otetaaks puukko mein väliin ;)) Kiinnostais kyllä kovasti... COVS n:o 1. |
rintapek 23.01.2008 02:05:39 | |
---|
Jos pääsen, niin tulen. Meikäläistä kyllä ensisijaisesti kiinnostaa se sauna. Vaikka naisten-, jos ei miestensaunaa ole. Jotain (hyvin pientä ja hillittyä) voipi soittaakin, mutta tuskin lienee tarpeen. Loppuohjelmisto sitten sävelletään paikanpäällä? "Kauhea kankkunen" ja "Jälkitauti" ovat sitten seuraavan päivän asialistalla? One kind of music only - the good kind |