Ehkä paras suomalainen sketsisarja. Ykkös kaudella oli aika paljon hyviä sketsejä. Tosta ekasta jaksosta jäi kyllä vähän valju maku suuhun. Samoilla linjoilla. Mun mielestä oikeastaan ainoa hauska heitto oli se "vaimo ja lapset ovat mulle vaan julmaa pilaa" Mutta pitää nyt katsoa ainakin vielä pari jaksoa,jos tää vaikka tästä paranisi. Eka kausi oli niin kova,että uskoa löytyy kyllä jonkin verran. Joo'o |
NHR 21.01.2008 18:18:28 | |
---|
Jokaisessa sketsisarjassa on omat eskimonsa. Höh. Oon varmaan sitte suunnilleen ainut ihminen, joka on tykänny eskimoistakin. Jos siis Studio Julmahuvia tolla tarkotit? Tämä K&M taas ei mua jaksa juurkaan kiinnostaa... "It's really something other than else!" |
Brian May jr. 21.01.2008 19:06:11 | |
---|
Sen verran on kommentoitava, että jompi kumpi näistä kahdesta myönsi Metron perjantaina julkaisemassa haastattelussa että osa uuden tuotantokauden sketseistä(iso osa?) täytyi vääntää väkisin. Voisi selittää tuota "sketsit viedään liian pitkälle ja irtonauruja koitetaan saada voimasanoilla"-ilmiötä. Suomisketsisarjat harvoin toimii meikäläiselle, joten jätin ensimmäisen tuotantokauden suosiolla katsomatta silloin kun sitä näytettiin. Jälkeenpäin katsoin Youtubesta muutaman sketsin, joista suurin osa oli juurikin niin hevonpaskaa kuin olin arvellutkin. Yksi huvittava poikkeus oli sketsi jossa joku agentti/parisuhdeneuvoja/mikälie nousee pöydälle ja kirjaimellisesti kusee asiakkaitaan silmiin mölöttäessään näille elämänohjeita. Muut sketsit tekivät niin tehokkaan vaikutuksen etten varmasti edes vilkaise toisen tuotantokauden sketsejä... Vettä! |
Pomeranssi 21.01.2008 19:08:31 | |
---|
Ainakin eka kausi iski kovaa, täytyy katella josko toi toinen kausi parantuis tosta. Ei ollut ihan samaa tasoa kuin eka kausi :( Don't ever laugh as the
hearse goes by,
For you may be the next to
die,
They put you in a big
black box,
Then cover you up with
dirt and rocks,
All goes well for about a
week,
Then your coffin begins to
leak,
The worms crawl in, t |
Super-Jari 21.01.2008 19:39:30 | |
---|
Kaikki muu nauratti paitsi se lopun todella nolosti pitkitetty eurokossu-juttu. "Kun näkee maailman monesta kulmasta niin löytyy jokaiselle paikka" |
Rattata 21.01.2008 20:05:19 | |
---|
"Mulla on kummassakin kädessä pingispallot, niillä molemmilla on siellä hyvä olla. Mutta jos mä laitan.." Tälle sketsille tuli repeiltyä eniten :D Tuo on hyvä esimerkki lukuisten muiden joukossa kuinka potentiaalia on, mutta toteutus kusee. Tuossakin sketsissä turvauduttiin liikaa vanhan muka-yllättävään "olen setämies" -tyyppiseen lopetukseen. Silloin se toimi, mutta ei enää. Ja kyllä kiroilun lisääntyminen taas kielii mielikuvituksen loppumisesta. Vähän samoin kävi Pulkkiselle taannoin. Mutta annetaan nyt vielä mahdollisuus. Ei tää ihan täys paska ole. |
jannu 21.01.2008 20:30:04 | |
---|
Kaikki muu nauratti paitsi se lopun todella nolosti pitkitetty eurokossu-juttu. Sama. Tosin "älä oo milläskää!"-lausunto tissiä puristaessa hirnahdutti pari kertaa. jotain muuta persoonallista |
ICE 21.01.2008 20:30:49 | |
---|
Meikäläisessä on varmaan jotain vikaa vikaa kun vertaa muiden mielipiteitä. Mua nauratti nimittäin kaikki sketsit. Erityisesti se yrityksen hallitus -sketsi pisti nauramaan pahan kerran. Tämä toisen kauden avausjakso toimi kuin junan vessa. Kehä kolmosen ulkopuolella kilpaillaan siitä kenellä on vittumaisin työpaikka ja rumin eukko.
|
Jäärä 22.01.2008 08:51:18 | |
---|
Höh! Ensimmäisen kauden "Luomuteurastaja" oli lähes parasta ikänä ja tää toinenkin kausi aukesi ihan hyvin. Toimii vissiin paremmin, kun ei kyttää mitään leikkauksia ja punchlinejä. Eikös se ole hirmuisen raskasta ja kuluttavaa analysoida aina kaikkea? Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Jäärä 22.01.2008 08:53:49 (muokattu 22.01.2008 08:54:01) | |
---|
Tavallaan palataan Monty Pythoniin... Jos näin ikävästi sattuu käymään, niin tapan kaikki. Suomen Hiihtoliiton luvalla. Kaikki tekstissä mainitut henkilöt ovat fiktiivisiä ja kaikki yhtäläisyydet eläviin tai kuolleisiin henkilöihin ovat puhtaasti sattumanvaraisia. Laaditun tekstin valmistuksessa ei ole vahingoitettu eläimiä. |
Lennu 22.01.2008 10:28:35 | |
---|
Höh! Ensimmäisen kauden "Luomuteurastaja" oli lähes parasta ikänä ja tää toinenkin kausi aukesi ihan hyvin. Toimii vissiin paremmin, kun ei kyttää mitään leikkauksia ja punchlinejä. Eikös se ole hirmuisen raskasta ja kuluttavaa analysoida aina kaikkea? En mä ainakaan analysoi, heh. Musta se on vaan aika väsynyt. Mnetissä provosoitumisen ennaltaehkäisyn edellytys monikossa: Tunne Lennut. -JCM |
Hannu H. 22.01.2008 10:29:56 | |
---|
Se poliisi ja jakson viimeinen kokoussketsi olivat jakson parasta antia. Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ.
Aina tapahtuu Backstagella |
Schnowotski 22.01.2008 10:43:49 | |
---|
En mä ainakaan analysoi, heh. Musta se on vaan aika väsynyt. Niin. En tiedä, että onko Jäärä jotenkin hitaamman puoleinen jätkä (huom. ei ole arvostelma, ei ole häpeä olla hidas) mutta ei minulla ole ongelmaa televisio-ohjelmia katsoessa keskittyä kokonaisuuteen. Vähän kuin jos sanoisi, ettei makaronilaatikkoa syödessä ehdi keskittyä sekä makarooneihin, lihaan, ketsuppiin että kiinnikkeisiin. Kyllä minä ainakin ihan hyvin ehdin niihin keskittyä kaikkiin. Siinähän ne on kaikki samassa. Myönnän nauraneeni vähän ohjelman aikana. Ongelma on se, että Myllyrinne - jos tämä on se iso jätkä - on ohjelman ainoa hauska tyyppi. Jo nuorena Nepsu ajoi geneettisesti määräytyneen suoran hiusrajansa vanhemmiltaan salaa niin sanotuksi mikkihiirimalliksi. |
lurkki 22.01.2008 11:11:09 (muokattu 22.01.2008 11:11:26) | |
---|
Vähän kuin jos sanoisi, ettei makaronilaatikkoa syödessä ehdi keskittyä sekä makarooneihin, lihaan, ketsuppiin että kiinnikkeisiin. Kyllä minä ainakin ihan hyvin ehdin niihin keskittyä kaikkiin. Siinähän ne on kaikki samassa.. No toi nyt nauratti enemmän kuin K&M tähän mennessä yhteensä. "...Vanhoja piuhoja, liittimet päissä. Ties missä kolvi hukassa on..." |
Sir Härö 22.01.2008 11:21:39 (muokattu 22.01.2008 11:21:59) | |
---|
Myönnän nauraneeni vähän ohjelman aikana. Ongelma on se, että Myllyrinne - jos tämä on se iso jätkä - on ohjelman ainoa hauska tyyppi. Joo. Jätkä on vaan turhan samanlainen joka sketsissä. Silti hauska. Ketonen - jos tää on se pieni jätkä, hoitaa sen varsinaisen näyttelemisen. tua |
jss1 22.01.2008 13:28:09 | |
---|
sunnuntain jakso oli aika hyvä siihen siihen matkatoimiston työntekijäviinasketsiin asti.. setämies :D |
J.Newkid 22.01.2008 15:00:44 | |
---|
En nauranu kertaakaan Imperanon influences lay strong under the style of Children of Bodom, but imo they are no COB II: just consider the difference in guitar techniques , in temperament, and above all in drumming. Great drumming by Jaakko Nylund who is a founder member of t |
DaKiller 22.01.2008 16:10:45 | |
---|
No toi nyt nauratti enemmän kuin K&M tähän mennessä yhteensä. Oli kyllä sen verta hyvä vertaus, että plussalla piti mäjäyttää. |
Qsine 22.01.2008 19:09:18 | |
---|
Höh! Ensimmäisen kauden "Luomuteurastaja" oli lähes parasta ikänä ja tää toinenkin kausi aukesi ihan hyvin. Toimii vissiin paremmin, kun ei kyttää mitään leikkauksia ja punchlinejä. Eikös se ole hirmuisen raskasta ja kuluttavaa analysoida aina kaikkea? Hauskaa, miten makuja vaan on niin monia. Luomuteurastaja-sketsi oli mielestäni ykköskauden tylsimpiä ja pitkitetyimpiä sketsejä... ei liene ihme, että näkemyksemme Monty Pythonistakaan eivät oikein mene yksiin. Eikä katsomisessa kyse oikeastaan ole mistään analysoinnista. Väittäisin, että kun katsoo viljalti sketsi-iloittelua, niin kehittyy tavallaan semmoinen "kuudes aisti", kielikorvaan verrattava eräänlainen sketsisilmä, joka alkaa nykiä heti, kun se näkee jotain kömpelöä. Miettikäämme myös sitä, että näin vilkkaan keskustelun herääminen jo ekan jakson jälkeen on myös arvo sinänsä. Joskus väitetään, että mitä parempi juttu, sen enemmän mielipiteet jakautuvat... Kari Ketonen (se pienempi) on monipuolisuudessaan sittenkin oma suosikkini, Myllyrinteen akilleenkantapääksi muodostuvat kariheiskasmaiset maneerit. No, tärkeintähän on, että kumpikin on sympaattinen. "Aurinkovoide ja kengurupallo eivät sovi yhteen. Jos aiot voidella itsesi, älä tartu kengurupalloon!" |
Nieby 22.01.2008 20:45:26 | |
---|
Löytyiskö jostakin Intersport ja matematiikan opettaja-videoita? Ite en youtubesta ainakaan löytäntnä..? Siis pääasiahan on: I Don't Give A Fuck If You Hate Me.
Saatana saapuu nurkan takaa.
"Life sucks and then you fucking die." -Ozzy Osbourne
www.myspace.com/beyondotherdimensions
www.hardoxrock.com |