Aihe: Levysi ilmaiseksi myyntiin Levyvirastoon
1
apeisa
14.01.2008 12:32:18

Hei,

tässäpä nopea ilmoitus, että olemme poistaneet Levyvirastosta kaikki liittymismaksut. Olemme myös avanneet hallintasivut, joiden kautta tietojen muokkaaminen, uusien levyjen lisääminen, myyntien tarkkailu jne onnistuu näppärästi kotikoneelta. Jos olet jo meidän asiakas, niin (toivottavasti) sait juuri sähköpostin, jossa on tunnuksesi ja ohjeet kirjautumiseen.

Uutena myös mp3-albumeiden uploadaaminen ja myyntiinasettaminen onnistuu reaaliajassa. En ole varma löytyykö vastaavaa palvelua muualta. Meillä se siis nyt onnistuu ja täysin ilmaiseksi vieläpä. Eli Levyvirasto tekee rahaa ainoastaan kun bändikin tekee rahaa - kun musiikki käy kaupaksi. Ehdot meillä ovat pysyneet samana: 30% virastolle, 70% bändille.

Palvelu avattiin tänään ja toivomme reilusti palautetta jatkokehitystä varten. Palautetta voi lähettää sivujemme kautta, tai vaikkapa tälle palstalle (seuraan aktiivisesti). Palvelussa on vielä voimakkaasti Beta-leima, mutta olemme päässeet täysipäiväisesti duuniin Viraston pariin, joten aktiivista kehitystyötä on luvassa.

Säännöt ja lisätietoja palvelusta löydätte osoitteesta:
http://www.levyvirasto.net/catalog/conditions.php

-Antti / Levyvirasto.net
www.levyvirasto.net
käsi
15.01.2008 00:35:45

Tämäpä hienoa, olen jokusen levyn teiltä ostanutkin ja kiva että monipuolistuu myynti/ostaminen. Eipä mulla tässä muuta, keep oon rooocking
Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni
M.Paisley
16.01.2008 08:52:31

Todella asiallista toimintaa.

Taidettiin olla ensimmäisiä bändejä tuolla, homma toiminut alusta asti oikein mahtavasti. Ei mitään pahaa sanottavaa.

Yksi parannus tulee mieleen, jos mukaan saisi Paypal-maksutavan, niin jenkkilän sedät voisivat olla innokkaampia tilaajia.
Circusfolk Making Faces ulkona 13.11, käy kuuntelemassa www.myspace.com/circusfolkband
apeisa
16.01.2008 13:19:51

Kiitos kaunis! Paypal löytyy kyllä (on itse asiassa aina löytynyt).

-Antti
www.levyvirasto.net
kivi
21.01.2008 16:11:00
Kohta olisi jo aika jonkin maamme musiikkilehdistä esitellä tämä marginaalimusiikin mekka laajemmalle yleisölle. Pommittaisiko vaikka Riffi-lehteä juttuvinkillä?

Jos en väärin muista, niin Sue esitteli Levyviraston (ja muut vastaavat toimijat) jo pari vuotta sitten.

Mutta joo, tyytyväinen asiakas olen minäkin. Erityisesti diggaan ajatuksesta, että levyt myydään eheinä kokonaisuuksina kansitiedostoineen ja muine tilpehööreineen, sen sijaan että ladattavana olisi tiesminkätasoisia soittoääni-tyylisiä silppeitä.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
Janus
21.01.2008 16:26:23 (muokattu 22.01.2008 04:16:18)
http://www.levyvirasto.net/catalog/ … hp?cPath=24_65&products_id=1888

Öö.

??

EDIT: kaikkea musiikkia meidän saitilla ei siis enää myy kotimaiset toimijat itse, vaan toiminta on kuluttajan suuntaan nyt lähempänä tavallista vähittäiskauppaa.

Ok, asia selvä.
Danko
21.01.2008 18:16:03

http://www.levyvirasto.net/catalog/ … hp?cPath=24_65&products_id=1888

Öö.

??

suomen ääni- ja kuvatallennetuottajien levyale, kato.
Mystisesti hintahtavat romantikot #3
studiotyöskentelyssä on tärkeää että pohjat on hyvät ja pysytään aika tauluissa. -MJP
apeisa
21.01.2008 20:30:24

Kiitoksia mukavista sanoista!

Saitti todellakin kehittyy kovasti - jatkossa palvelustamme tulee löytymään (ja osittain löytyy jo nyt - levyale oli hyvä hetki aloittaa levyjen sisäänosto) muutakin musiikkia, kuin vain kotimainen "pienmusa". Uskomme, että tämä palvelee niin musiikin kuuntelijaa kuin myös artisteja. Marginaalipalvelun löytää ainoastaan marginaalista kiinnostuneet, mutta me tahdomme tuoda pienet toimijat samaan "laariin" isojen kanssa. Uskon ja toivon, että meidän valtti tulee olemaan aito halu palvella artistia ja löytää palveluumme liittyville bändeille uusia kuulijoita.

Täytyy kyllä heti pian siivota sivustoltamme kaikki vanhaksi käynyt informaatio - kaikkea musiikkia meidän saitilla ei siis enää myy kotimaiset toimijat itse, vaan toiminta on kuluttajan suuntaan nyt lähempänä tavallista vähittäiskauppaa.

Sivuille tullaan kehittämään iso nippu uusia ominaisuuksia, ja nimenomaan musiikin promoamiseen keskittyviä sellaisia. Jos jollakulla on mitä tahansa ajatuksia siitä, mitä palvelevalta nettilevykaupalta tai oman bändinsä promo- ja myyntikanavalta tahtoo, niin palautetta otetaan ilolla vastaan!
www.levyvirasto.net
ahjteam
19.08.2008 23:12:16

Huom! Olet kirjoittamassa yli 211 päivää vanhaan ketjuun!

Joo, niin ollaan, mutta huomasin että tässä allaolevassa tapauksessa on kyllä mennyt nyt mp3-ostamisen hyöty kokonaan: CD 24 euroa, MP3 40 euroa!

http://www.theground.com/catalog/artist.php?products_id=1022
www.keikkapaikka.info
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)