Torspo83 20.01.2008 17:46:15 | |
---|
Tuli tuollainen Norman B18 hommattua tuossa pari kuukautta sitten ja aika loistopeliltähän tuo vaikuttaa hintaisekseen. Näistä ei hirveästi tunnu juttua löytyvän joten ajattelinpa täältä kysellä muiltakin käyttökokemuksia. Tallahan tuosta lähti repsottamaan uutuuttaan, joka tietysti piti korjauttaa, mutta sattuuhan noita :). Mikitettynäkin tuo tuntuisi kuulostavan varsin hyvältä, tosin aika halpislaatua on nuo nauhoituslaitteet. Eli, löytyykö muilta Normanin akkareita?.. Mielenkiintoista olis kuulla kokemuksia myös halvimmasta vanerikantisesta mallista, olikohan B15. Siinä vois olla ainesta mökkikitaraks :) |
shellraiser 20.01.2008 18:31:14 | |
---|
Olen elänyt käsityksessä, että noi Godin'in kitarat olisivat hinta/laatu suhteeltaan mainioita, mutta tallan repsottaminen kuulostaa epäilyttävältä. |
Torspo83 20.01.2008 20:22:47 | |
---|
Olen elänyt käsityksessä, että noi Godin'in kitarat olisivat hinta/laatu suhteeltaan mainioita, mutta tallan repsottaminen kuulostaa epäilyttävältä. Kyllähän se varmaan kuulostaakin, mutta yksilöitähän nämä ovat. Kyllähän tuo soi korjauksenkin jälkeen aivan yhtä hyvin kun ennenkin :) |
myrskyorkku 20.01.2008 21:06:25 | |
---|
Normal Bates is coming to home. |
Mistä normannin hankit? Mulla on ollut Seagull ja nykyisin on A&L. Ilmeisen hyviä kitaroita kaikki nuo LaSiDo-firman alamerkit. Norman muistaakseni on A&L:n kanssa sitä halvempaa sarjaa, Seagull ja Simon&Patrick kalliimpaa. La Patrie on vielä lisäksi, vai onko ne vain nailonkielisiä, en muista. http://www.youtube.com/watch?v=w8csI6Gv8z8 |
Torspo83 21.01.2008 18:29:04 | |
---|
Mistä normannin hankit? Mulla on ollut Seagull ja nykyisin on A&L. Ilmeisen hyviä kitaroita kaikki nuo LaSiDo-firman alamerkit. Norman muistaakseni on A&L:n kanssa sitä halvempaa sarjaa, Seagull ja S&P kalliimpaa. La Patrie on vielä lisäksi, vai onko ne vain nailonkielisiä, en muista. Paikallinen musaliike tilaa noita Normaneja Into Luthmanilta. Aika tuntemattomia nuo muut merkit, tosin enpä Normanistakaan ollut kuullut aikaisemmin. |