Aihe: Pearl MMX-virppa HALVALLA
1
Bacchus
21.01.2008 14:00:44
En ainakaa haulla löytänyt tästä mainintaa, paitsi viime vuoden keväältä, eikä kukaan maininnut siellä hintaa. Eli, rakas ystäväni vihjasi että mmx-virppoja on erittäin halvalla thomannilla. Ja niin olikin, ovh on siellä 557 ja myyntihinta 235. Missä järki? Olen kolistellut samaa rumpua Turun Superostiksessa, ja voin kertoa että hyvä peli on.

Elikkä opiskelijat, pihit, tai muuten vaan köyhät äkkiä tilaamaan, näitä on kuulemani mukaan tuhannen kappaleen erä:

http://www.thomann.de/fi/pearl_mmx_14x55_snare_drum_102.htm

Tämä on huomioitu palstalla jo pari kuukautta sitten, mutta miksipä ei sitä voisi uudestaankin mainita. Hyviä perusvirveleitä, ja 235 €:n hinta on erittäin edullinen.

Yksi asia vain meikäläistä vaivaa, näitä virveleitä on jo tupsahdellut torille parikin kappaletta. Tämän tarjouksen ilmestymisen ja ensimmäisten tilaajien kokemusten jälkeen virveli ei sittenkään ilmeisesti ole tehnyt kovin mieleenpainuvaa vaikutusta.
Vic Firth
21.01.2008 14:59:27

Ai katos :o mäki just tilasin tollasen. On sen pakko olla sit hyvä peli.
-
Tarre
21.01.2008 15:05:30 (muokattu 21.01.2008 15:06:03)
Yksi asia vain meikäläistä vaivaa, näitä virveleitä on jo tupsahdellut torille parikin kappaletta. Tämän tarjouksen ilmestymisen ja ensimmäisten tilaajien kokemusten jälkeen virveli ei sittenkään ilmeisesti ole tehnyt kovin mieleenpainuvaa vaikutusta.

Onko ne ollut vielä tuosta hinnasta halvempia? Aina on sankareita, jotka yrittää tehdä rahaa tyhmien kustannuksella. Pitääpä alkaa seurailemaan.

E: n-näppäin lienee jotenkin rikki...
En tiedä tästä asiasta mitään, enkä mistään tähän liittyvästäkään, mutta tämän verran minun oli pakko sanoa.
Bacchus
21.01.2008 15:41:35
Onko ne ollut vielä tuosta hinnasta halvempia? Aina on sankareita, jotka yrittää tehdä rahaa tyhmien kustannuksella. Pitääpä alkaa seurailemaan.

E: n-näppäin lienee jotenkin rikki...

Samalla hinnalla, tai hieman halvemmalla on virveleitä liikkunut. Muistaakseni siinä 200 €:n ja 230 €:n välimaastossa.
hra.huhtaniemi
21.01.2008 22:34:16

Ai katos :o mäki just tilasin tollasen. On sen pakko olla sit hyvä peli.

KAs kummaa
hansakemanelius
21.01.2008 22:47:05

KAs kummaa

Itse ostin tuollaisen äskettäin ja olen siihen erittäin tyytyväinen.
Paljon helpompi virittää kuin esim. Pearlin Dennis Chambers Signature 14x6,5
ja soundi on samalla sekä napakka että botnekas.
Joo nej ....
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)