Jeiska 21.01.2008 07:22:05 | |
---|
Terves! Tuli hankittua pari Vst soitinta koneeseen ja hankinnassa olis midi kiipparit. Noissa kuitenkin on sellane ongelma että jos laitan jonkun vst instrumentin päälle ja jonkun midin sinne taustalle soimaan, minkä oon luonu vaikkapa Guitar Prolla, niin se menee aivan väärään tahtiin midin tai klikin kanssa. Onko tähä jotai vippaskonstia millä sais tämän "latencyn" poies. Koneessa käyttöjärjestelmänä on Windows Xp "Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..." |
Oletkos ottanut latenssikompensaation pois päältä vahingossa? |
Jeiska 21.01.2008 16:07:28 | |
---|
Tässä olen juuri sitä niinkunn etsimässä. Jos olen sen napsaissut pois päältä niin mistäköhän sen mahtaisi saada takaisin päälle? "Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..." |
kivi 21.01.2008 16:37:35 | |
---|
Tässä olen juuri sitä niinkunn etsimässä. Jos olen sen napsaissut pois päältä niin mistäköhän sen mahtaisi saada takaisin päälle? Klikkaa kellon kuvaa yläpalkissa. |
Jeiska 21.01.2008 16:53:30 (muokattu 21.01.2008 16:55:17) | |
---|
Kellon kuva muuttui oranssiks mut samalta se kuulostaa. Hmm alkaa käämi palaan tän kanssa ku miettii jos joskus tarttis nauhottaa joku urkujustka vaikkapa biisin päälle niin eihä sitä sais millää synkkaamaan... Ääni niinku alkaa piirun verran aikasemmin ku mitä pitäis tai jotenki silleen kuulen sen. E: zoomaamalla sain näkyviin et jos siirrän miditiedostoa 16-osan verran eteenpäin se alko kuulostaa hyvältä. "Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..." |
kivi 21.01.2008 16:58:37 | |
---|
Kellon kuva muuttui oranssiks mut samalta se kuulostaa. Niin, siis, latenssin korjaaminen auttaa vain äänitystilanteessa. Sitten kun raidat ovat paikallaan, pitää kokeilla vaikkapa juuri tuota raidan siirtämistä. |
Jeiska 21.01.2008 17:05:09 | |
---|
Mut eihä täs sit vissii ongelmaa oo jos hankin Midinäppiksen ja nauhotan äänet midinä... Tuon jälkee alan säätää soundia ja synkkaan sen sit oikeelle kohdalle. Ota nyt sit näistä selvää :D "Kuulut puron kohinaan, etkä betoni maailmaan..." |