lotjauuno 21.01.2008 02:55:35 | |
---|
Kenestä kuullut eniten tarinoita. Esim.Posion Hemppa,Lyly Rajala,Aihosen Pena,Puolan Antti jne ..:) |
poppamies 21.01.2008 07:25:59 | |
---|
Kenestä kuullut eniten tarinoita. Esim.Posion Hemppa,Lyly Rajala,Aihosen Pena,Puolan Antti jne ..:) Nuo kaikki on minulle täysin tuntemattomia suuruuksia... G strings are for strippers! |
isojussi 21.01.2008 07:36:50 | |
---|
Itä-Helsingin Baron? Ilman mersua Suomi olisi polkupyörien ja uiton varassa |
jakeni 21.01.2008 08:03:42 | |
---|
Kyllä se mun mielestä on Oulusta,Patelasta: ESA ! -Herra: E -on muuten tullut käytyä siellä, katsomassa valtakunnan istuinta. Tultiin kakkosena,lähettiin ykösenä! |
Martso 21.01.2008 08:11:00 | |
---|
Kenestä kuullut eniten tarinoita. Esim.Posion Hemppa,Lyly Rajala,Aihosen Pena,Puolan Antti jne ..:) Posiosta aika paljon, Innasesta, Kinnusen veljeksistä... onhan näitä, mutta kun niitä tarinoita ja oikeastaan niitä nimiäkään ei kovin kehtais näytteille pistää eli laitoin vaan nuo perusvaihtarit . Kaikki käy, eihän siinä mitään! |
uruttaja 21.01.2008 09:18:22 | |
---|
Kyllä se mun mielestä on Oulusta,Patelasta: ESA ! -Herra: E -on muuten tullut käytyä siellä, katsomassa valtakunnan istuinta. No niin on tullut käytyä, toisenkin kerran. Täyttää muuten parin viikon päästä tasavuosia. Tarinoita hänestä on ainakin minulla eniten. |
Sertzo S 21.01.2008 09:20:43 | |
---|
Kyllä se mun mielestä on Oulusta,Patelasta: ESA ! -Herra: E -on muuten tullut käytyä siellä, katsomassa valtakunnan istuinta. Minä liki asuin siellä 70-luvun alkupuolella. |
Sertzo S 21.01.2008 09:22:09 | |
---|
Kenestä kuullut eniten tarinoita. Esim.Posion Hemppa,Lyly Rajala,Aihosen Pena,Puolan Antti jne ..:) Tuttuja ovat kaikki. Posion ja Lylyn kanssa olen jopa keikkaillut. |
Sertzo S 21.01.2008 09:25:01 | |
---|
Posiosta aika paljon, Innasesta, Kinnusen veljeksistä... onhan näitä, mutta kun niitä tarinoita ja oikeastaan niitä nimiäkään ei kovin kehtais näytteille pistää eli laitoin vaan nuo perusvaihtarit . Kitaristi Pauli Kinnusen kanssa olin Esko Rahkosen pändissä v.1975. Veljeksistä Matti ja Pauli ovat jo edesmenneet, Esasta en tiedä missä on. Kaikki kuitenkin tunsin. |
KoskPaavo 21.01.2008 09:47:16 | |
---|
Kenestä kuullut eniten tarinoita. Esim.Posion Hemppa,Lyly Rajala,Aihosen Pena,Puolan Antti jne ..:) Aihosen Penan kanssa soitin kolme vuotta, ja olin kantamassa hautaankin. Muutkin olen tavannut matkan varrella, Kepistä liikkuu kanssa paljon tarinoita. Ykkönen kuitenkin mielestäni Huuhaa-Innanen "Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta |
Sertzo S 21.01.2008 10:16:17 | |
---|
Kaikista täällä jo mainituista on jonkinmoisia kokemuksia ja pääosin hyviä. |
Patela-osastolla ainaki ennen puhuvat Bampesta, tosin se onki bändi eikä henkilö.. Sama |
Sertzo S 21.01.2008 11:29:19 | |
---|
Patela-osastolla ainaki ennen puhuvat Bampesta, tosin se onki bändi eikä henkilö.. Siinäkin kerkesin soittaa ennen sen jalostumista erääksi maamme suosituimmista ja parhaimmista kapakkipändeistä levytyksineen. |
häläppääjä 21.01.2008 11:41:38 | |
---|
Siinäkin kerkesin soittaa ennen sen jalostumista erääksi maamme suosituimmista ja parhaimmista kapakkipändeistä levytyksineen. Oot kerinny olleen monesa mukana -sinähi! Sama |
uruttaja 21.01.2008 12:09:33 | |
---|
Näistä E on varmaankin kuuluisin, koska se on tehnyt soittajille ihan yhteisen kielenkin. Paavojahan meistä on kans aika monta, joten joku Paavo saa sen gramexin. |
lotjauuno 21.01.2008 14:04:30 | |
---|
No niin on tullut käytyä, toisenkin kerran. Täyttää muuten parin viikon päästä tasavuosia. Tarinoita hänestä on ainakin minulla eniten. Herra E siinä sankari Elvis ja iso D-fun |
Sertzo S 21.01.2008 14:27:05 | |
---|
No niin on tullut käytyä, toisenkin kerran. Täyttää muuten parin viikon päästä tasavuosia. Tarinoita hänestä on ainakin minulla eniten. E oli Bamperos-pändissä samaan aikaan sedän kanssa. |
häläppääjä 21.01.2008 14:43:05 | |
---|
Mistähän johtunee, että kuuluisuus monen henkilön kohalla on ns. kyseenalaista? On hämmennetty viinan ja naisten kans..ei oo aateltu ollenkaan iäisyysasioita..? Sama |
uruttaja 21.01.2008 14:44:42 | |
---|
Mistähän johtunee, että kuuluisuus monen henkilön kohalla on ns. kyseenalaista? On hämmennetty viinan ja naisten kans..ei oo aateltu ollenkaan iäisyysasioita..? Tai taloudellisten asioiden kanssa. Kusettanut bändikavereittan jne. |
häläppääjä 21.01.2008 14:49:02 | |
---|
Tai taloudellisten asioiden kanssa. Kusettanut bändikavereittan jne. Tällä konstilla saa parraiten mainetta ja äkimmin.Tosin jotku saa maineensa pelekällä olemuksella ja piintyneillä tavoilla kuten esim. Pik-Eki.. Sama |