Aihe: Räntäkäärme : Norzu
1
Demostudio
01.02.2004 15:00:50
Bändin nimi: Räntäkäärme
Kappaleen nimi: Norzu

URL: http://www.rantakaarme.com/Norzu.mp3 (Mp3)

Räntäkäärmeen toinen levy, Hieveri, julkaistiin 31.1.2004. Tästä irtoaa teille kuultavaksi hillitön veivaus nimeltään Norzu.

Koko levyn (6 biisiä) voitte tilata nettisivuiltamme huimaan kolmen euron hintaan!
Jaristoteles
01.02.2004 15:02:05
Ainiin. Nämä.

Säv A. Schroderus, K. Hiltunen
San J. Kaarre
Sov. Räntäkäärme
Naama ei mahdu päähän!
Jaristoteles
02.02.2004 12:05:40
Sitäpaitti en mää huumorimusiikkia jaksaa kertaa enempää kuunnella.

Yritä. Mieti samalla, että onko se huumorimusiikkia ollenkaan?
Naama ei mahdu päähän!
Tapani L
02.02.2004 21:02:33
Minäkään en tästä laulumelodiasta pidä ja muutenkin laulusta tulee meileen Sleepy Sleepers (ei minun mielestäni hyvä juttu). Biisi on muuten hyvä ja soolosta tulee mieleen Monkey Island. Sanoituksiin en perehtynyt.

Laulu erilaiseksi, niin minäkin pidän ;)
Anteeksi häiriö...
   Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
Hate
03.02.2004 09:04:35

Tääää o helveti hyvä!

ihan kipee.

tämmöstä lisää. tää on sikahyvä!!!

10 pistet. mahtava kokonaisuus. saa varmasti hyvälle tuullelle.
HYVIN VAKUUTETTU ON PUOLIKSI POLTETTU ! ! !
Aerodactev
03.02.2004 12:19:01
Saatana tämä räjäyttää tajunnan. Toimii paremmin kuin livenä, meinasin silloin ensi kerran kuullessani nukahtaa.
ANDREY BOLSHAKOV - MACTEP OF CXPED!!!
Tsekkaa myös Kissapuhelin
NHR
04.02.2004 04:20:54

Biisi kuulostaa sävellyksenä ihan mielenkiintoisella tavalla omaperäiseltä, mutta laulu ja teksti ovat kyllä ihan eri maailmasta. Kuulostaa tosiaan vähän siltä, että nuori Sakke tai Mato laulaisi nuoren Martti Syrjän hulluna humalassa kirjoittamaa tekstiä. Ei kolahda tuo kyllä millään tavalla, ei huumorina, eikä muuten.
Did you ever wonder if your mom gave dad a blowjob just before she kissed you goodnight?
Fortune
04.02.2004 15:58:41
Paska sävellys, ainakin pääriffi, hieno laulu muuten.

Ei teitä pysty määrittelemään.
"Look behind you, a three-necked guitar!"
Hate
04.02.2004 18:41:29

Tääää o helveti hyvä!

ihan kipee.

tämmöstä lisää. tää on sikahyvä!!!

10 pistet. mahtava kokonaisuus. saa varmasti hyvälle tuullelle.

__

mä sekoilin tollai kun mä kuulin tän ekee kertaa. nyt ei enää viitsi kuunnella enää ollenkaan. menettää hohtonsa viidennen kuuntelukerran jälkeen. tää on tämmöstä huumorimusaa joka ei kauaa naurata.
(älkää edes yrittäkö väittää että kun pikkunorsut laulaa niin siitä ei muka oltaisi koitettu tehdä hauskaa)

pyydän anteeksi turhia kehujani. Sori vaan!

lopullinen arvio on 6½
HYVIN VAKUUTETTU ON PUOLIKSI POLTETTU ! ! !
Jaristoteles
07.02.2004 22:40:06
(älkää edes yrittäkö väittää että kun pikkunorsut laulaa niin siitä ei muka oltaisi koitettu tehdä hauskaa)

Ööh... no okei. Aioin olla ensin hiljaa aiheesta, koska tästä voisi aloittaa ihan oman threadinkin johonkin ihan muualle, mutta heitetään nyt tähän.

Hauskuus tulee itsestään. Ei sitä koiteta tehdä, se joko on hauskaa tai sitten se ei ole hauskaa. Siitä ei tule hauskaa jos siitä koitetaan tehdä sitä.

Okei, pikkunorsukohta syntyi treeneissä kun oli pelleilyhetki päällä. Se jäi lopulliseen versioonkin.

Mutta mikä nyt sitten määrittelee huumorimusiikin?

En nyt missään nimessä väitä etteikö Räntäkäärmeen touhuissa olisi huumoria, siitähän kaikki lähti.

Mutta se, että minä en ainakaan itse koe lauluja tehdessäni tekeväni mitään he-he-he-he-huumoria. Toki, huvittavia ja oivaltavia sanankäänteitä tulee lyriikkoihin lykättyä ihan automaagisesti, sille en mitään voi enkä haluakkaan.

Ja huumorinhan jokainen määrittelee täysin itse.

Mutta eihän nyt esim. YUP:n Minä olen myyrä ole käsiteltävissä huumorimusiikkina vaikka siinä myyräkuoro lauleleekin?

Tulkintoja on tasan niin monta kuin on kuulijoitakin, enkä todellakaan tuomitse kenenkään mielipiteitä tässä asiassa.

Halusin vain ehkä nyt jo hieman pohtia itsenikin kera tätä huumorimusiikkikysymystä. Vastatkaa jos tunnette moisen aiheelliseksi.
Naama ei mahdu päähän!
Tapani L
08.02.2004 11:44:07
Vastatkaa jos tunnette moisen aiheelliseksi.

Mun mielestä tuossa kappaleessa ei ole mitään muuta "huumorimusiikin" piirteitä, kuin laulutyyli ja sekin sen takia, kun se mielestäni kuulostaa, kuten jo olen sanonut, Sleepy Sleeperssiltä. Hauskat oivallukset ynnä sanoilla pelaaminen ei mielestäni musiikista vielä huumorimusiikkia tee.
Anteeksi häiriö...
   Liity sinäkin TIISTAI-klubiin. Kaupan päälle klubitakki kuolakaukalolla ja keskuslämmityksellä!
box1306
20.02.2004 16:00:55
Julkaiseeko joku levy-yhtiö tällasta? Vain suomessa tää on mahdollista... välillä ihmetyttää nuo levy-yhtiöiden päättäjät. Omakustanteena ymmärtäisin kyllä.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)
Keskustelualueet
Haku
Säännöt