Aihe: Lävistykset
1 2 3 4 530 31 32 33 3447 48 49 50 51
pardy
13.01.2008 13:56:47

Eikai se ainakaan häiritse, nimenomaan varmaan parantaa(luulisin). Mutta kyykky kusella kuulemma joutuu käydä, eli täytyy ihan istua vessanpöntölle(tämänkin olen kuullut).

Nämä asiat on kyllä tiedossa. Nyt kyselinkin käytännön kokemuksia.

Ja saattaa ensimmäiset viikot kusta verta, eli se puoli siinä on melkosen järkyttävää, mutta kaipa se parantuessa ja sitten kun siihen on tottunut on ihan magee!

Tuohan muuten paranee yllättävän nopeasti, johtuen siitä että virtsa on steriiliä. Eli veren kuseminen on aika epätodennäköistä, ainakaan se ei olisi kovin pitkäaikaista.
Mirrinsane
14.01.2008 16:44:51

Vasemmassa korvassa 12mm venytys ja nyt aloin venyttää oikeaa korvaa, siinä vasta 2-4mm. Mielestäni hienoja nämä venytykset, mutta miltä ne tulee vanhempana näyttämään? Jos haluat/joudut ottaa ne joistain syystä pois.

ilahdutan sua kuvalla korvastani kohta.
Jos malttaa oikeasti olla repimättä, niin vetäytyy aika näppärästi, itsellä toinen korva tosiaan ilmeisesti jää lähes 4-milliseksi.
kalamies#52 >-)))>
Manaatti
16.01.2008 03:31:15
Tässä on nyt alettu muuttamaan hammaspyykkiä rutiiniksi ja muutaman viikon päästä ajattelin käydä läväyttämässä kieleen palleron. Vielä pitää kerätä rohkeutta onnistuakseni tavoitteessa. Kerran se vain kirpaisee .
I consider myself a road man for the lords of karma.
Carvel
16.01.2008 11:39:50
Tässä on nyt alettu muuttamaan hammaspyykkiä rutiiniksi ja muutaman viikon päästä ajattelin käydä läväyttämässä kieleen palleron. Vielä pitää kerätä rohkeutta onnistuakseni tavoitteessa. Kerran se vain kirpaisee .

Itellä kielikoru, ja naiset tykkää... tai sitten ei.

ja ei se kirpase yhtään, tai siis jos vertaa rusto ja normi korvikseen, niin kipua ei oo nimeksikään :)
"You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire"
murmuuri
18.01.2008 22:33:38
Vasemmassa korvassa 12mm venytys ja nyt aloin venyttää oikeaa korvaa, siinä vasta 2-4mm. Mielestäni hienoja nämä venytykset, mutta miltä ne tulee vanhempana näyttämään? Jos haluat/joudut ottaa ne joistain syystä pois.

20mm oli kummassakin korvassa ja nyt kun en ole pariin viikkoon pitänyt mitään koruja niin uhkaa mennä kokonaan umpeen, vaikka venytysvaiheessa tuli korvia venyteltyä verille useasti. Kyllähän noista jonkinlainen arpi jää, mutta reiät kyllä menevät umpeen, ainakin itselläni.
"Watching television is like taking black spray paint to your third eye." -Bill Hicks
Manaatti
19.01.2008 18:02:18
Itellä kielikoru, ja naiset tykkää... tai sitten ei.

Mitä? Luulin, että naiset oikein jumaloivat lävistyksiä ;)
Josid
20.01.2008 04:18:42
Kellä on kokemusta Prince Albertista? Itseä kiinnostais moinen suunnattomasti mutta emäntä ei oikein pidä ajatuksesta. Ts. häritseekö ko. lävistys jollakin tapaa seksielämää?

Eipä ole vielä seksielämää häirinnyt muuten kuin paranemisen aikana. Mulla kesti tuon lävistyksen paraneminen jotakuinkin kuukauden verran.
Itse lävistäminen ei juurikaan satu, mutta voi äiti sitä tunnetta kun käyt ensimmäisen kerran kusella. Kirvelee meinaan hieman :)
Magic mushrooms
pardy
20.01.2008 14:22:05

Eipä ole vielä seksielämää häirinnyt muuten kuin paranemisen aikana. Mulla kesti tuon lävistyksen paraneminen jotakuinkin kuukauden verran.
Itse lävistäminen ei juurikaan satu, mutta voi äiti sitä tunnetta kun käyt ensimmäisen kerran kusella. Kirvelee meinaan hieman :)

Onko myöskään naisen kannalta millään lailla häiritsevä? Hankaako ikävästi tms?
Josid
20.01.2008 20:45:22
Onko myöskään naisen kannalta millään lailla häiritsevä? Hankaako ikävästi tms?

Ei kuulemma ole, kunhan löytyy oikean kokoinen rengas. Tuokin on varmasti yksilöllistä että mikä tuntuu pahalta ja mikä ei. Kokeilemallahan se selviää.

Kannattaa muuten ottaa vähän reilumman paksuinen rengas heti aluksi. Joku 2.4mm ja siitä ylöspäin on hyvä.
Magic mushrooms
Carvel
21.01.2008 08:37:38
Mitä? Luulin, että naiset oikein jumaloivat lävistyksiä ;)

Tyttöystävä haluais kovasti että ottaisin nännilävistyksen, täytyy kattoo jos vaikka sillä irt...
"You Think I Ain't Worth a Dollar, But I Feel Like a Millionaire"
Minazki
26.01.2008 21:05:38
Paljonkos lävistys muuten yleisesti ottaen maksaa ? Olen jo pidemmän aikaa aikonut ottaa korvaan ns. tragus osaan lävistyksen, mutta vielä en ole kerennyt.
Manaatti
28.01.2008 12:55:37 (muokattu 28.01.2008 12:56:07)
Paljonkos lävistys muuten yleisesti ottaen maksaa ? Olen jo pidemmän aikaa aikonut ottaa korvaan ns. tragus osaan lävistyksen, mutta vielä en ole kerennyt.

Koru kuuluu monissa liikkeissä erikoislävityksiin eli hinta pyörii paikasta riippuen 40-50€. Sama kielilävistysten kanssa. Kannattaa soittaa lävärintekopaikkaan etukäteen ja kysellä. Tarkan hinnan saa siten helposti :)
SteveHarris
31.01.2008 20:58:10

Itelläni on 14mm laajennukset molemmissa korvissa ja oikeassa viel normaaali sen yläpuolella, noitaa normaaleja tulee tehtyy ihan satunnaisesti ku tykkään siit tunteest.

huulest löytyy kanss alunperin 1,2mm nytten 1,6mm, ja surfacen otan käteen helmikuun aikana.
Manaatti
01.02.2008 15:35:05 (muokattu 01.02.2008 16:29:43)
Nyt on kielessä pallero. Seksuaalisuuteni on kyseenalaistettu parin kaverin toimesta ja ainakin nyt näin, että millaisia ovat luonteeltaan. Saatana. Hieman turvottaa kieltä ja tuntuu omituiselta, mutta kyllä tää on hieno!

edit: http://img402.imageshack.us/img402/3555/whattees6.png - kuvatusta.
päänahka
03.02.2008 11:46:18
Nyt on kielessä pallero. Seksuaalisuuteni on kyseenalaistettu parin kaverin toimesta ja ainakin nyt näin, että millaisia ovat luonteeltaan. Saatana. Hieman turvottaa kieltä ja tuntuu omituiselta, mutta kyllä tää on hieno!

edit: http://img402.imageshack.us/img402/3555/whattees6.png - kuvatusta.

No mitähän kavereiden päässä pyörii jos ekana oli mielessä että se on ruuvi eikä mutteri jota tuolla kutitellaan.
Up and down, that's how energy stays alive.
Manaatti
03.02.2008 22:23:28
No mitähän kavereiden päässä pyörii jos ekana oli mielessä että se on ruuvi eikä mutteri jota tuolla kutitellaan.

Luultavasti hyvin vanhoilliset toimintamallit. "Tuo otti lävistyksen, varmasti on homo." Samat entiset kaverit epäilivät erästä mukavaa naisimmeistä lesboksi, koska hän ei halunnut seurustella kolmannen tyypin kanssa joka on kieltämättä vähän jäljessä. Liian idiootteja mun makuun.

Lävistys alkaa parantua. Tänään sain syötyä hieman, joten jättinälkä katosi. Nestettä tulee vedettyä enemmän, kuin kiinteää safkaa ja jäätelö on jotain jumalaista. Corsodyl on kyllä sellaista litkua, että sitä en vetäisi jollei olisi pakko!
pardy
03.02.2008 23:05:16

Lävistys alkaa parantua. Tänään sain syötyä hieman, joten jättinälkä katosi. Nestettä tulee vedettyä enemmän, kuin kiinteää safkaa ja jäätelö on jotain jumalaista. Corsodyl on kyllä sellaista litkua, että sitä en vetäisi jollei olisi pakko!

Maitotuotteet ovat itseasiassa vähän pahasta paranemisaikana. Se rasva mudostaa sellasen kalvon suuhun ja lävistykseen joka haittaa paranemista. Itsehän en moista tiennyt ennenkuin olin itsekin vetänyt kolme ekaa päivää melkein pelkästään jäätelöä. Ja mikä hemmetin Corsodyl?
Manaatti
03.02.2008 23:35:04
Maitotuotteet ovat itseasiassa vähän pahasta paranemisaikana. Se rasva mudostaa sellasen kalvon suuhun ja lävistykseen joka haittaa paranemista. Itsehän en moista tiennyt ennenkuin olin itsekin vetänyt kolme ekaa päivää melkein pelkästään jäätelöä. Ja mikä hemmetin Corsodyl?

Jäätelön jätänkin pois välittömästi pois, kun kieli antaa periksi kiinteän ruoan syömiselle. Keittoja ja muita tölkkipirulaisia on myös tullut kitattua.

http://www.glaxosmithkline.fi/tuott … mme/itsehoitotuotteet/corsodyl.html
Lorko
04.02.2008 22:13:14
Mun mielestä läväreiden ei kuulu näkyä, eli ainut oikea paikka läväreille on tietysti genitaalit.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)