Aihe: Sonar Home Studio 6 XL vs. Studio 6
1
kozmik
19.01.2008 00:48:11

Koitin hakuakin, mutta kun ei vastauksia mielessä pyöriviin kysymyksiin löydy niin aloitan uuden aiheen.

Eli olen hankkimassa softaa kotinauhoitteluun, ja olen saanut nyt rajattua vaihtoehdot nuohon kahteen. Tarkemmin sanoen olin jo päätynyt tuohon Home Studio XL:ään, kun huomasin, että tuon Studio 6:n saisi noin 50e halvemmalla. Homma meni siis uudemman kerran harkintaan.

Eniten kiinnostaa, että mahtaako nuo Cakewalkin kotisivuilla luetellut "XL Exclusivet" löytyä myös tuosta Studiosta, mutta kaikki argumentit suuntaan taikka toiseen ovat myös äärimmäisen tervetulleita!

Sen verran kuitenkin todettakoon, että tuo raitojen määrän rajaus 64:ään XL:ssä ei haittaa lainkaan, koska tuskin ikinä pääsen lähellekkään moista määrää. :)
"Worship!" cried the clown, "I am a TV, making bandsmen go clockwork!"
JPQ
19.01.2008 02:37:30

Mikä ihmeen studio 6 ja homestudio xlän extrat ei löydy homestudiosta. Minä maksoin niistä ja minusta ok tavaraa hinta eron tuntien varsinkin dimension le ja sen garritan pocket orchestra,ja oletan myös session durmmerille löytyvän itsellä käyttöä. Paitti masterointi työkalua en komentoi.
kozmik
19.01.2008 02:50:34

Mikä ihmeen studio 6 ja homestudio xlän extrat ei löydy homestudiosta. Minä maksoin niistä ja minusta ok tavaraa hinta eron tuntien varsinkin dimension le ja sen garritan pocket orchestra,ja oletan myös session durmmerille löytyvän itsellä käyttöä. Paitti masterointi työkalua en komentoi.

Siis Sonar 6 Studio edition oli kyseessä, taisin ilmaista itseäni turhan epäselvästi. Kysymyksessä ei siis ollut Home studio 6.
Antti1
19.01.2008 11:16:35
Noi home studiot on kevennettyjä versioita, eli niistä on poistettu oikean Sonarin kamaa. Siksi uskaltaisin epäillä lukemattakin, että sun kannattaa ostaa Studio edition. Mulla on se ja toimii hyvin.
"Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg
kozmik
21.01.2008 00:22:19

Noi home studiot on kevennettyjä versioita, eli niistä on poistettu oikean Sonarin kamaa. Siksi uskaltaisin epäillä lukemattakin, että sun kannattaa ostaa Studio edition. Mulla on se ja toimii hyvin.

Tämähän se on se näppituntuma mullakin...

Osaat varmaankin sanoa, löytyykö tuosta Studiosta nuo HomeStudio XL:n ekslusiivit:

http://www.cakewalk.com/Products/HomeStudio/XL.asp

Vaikuttavat ihan mielenkiintoisilta ja hyödyllisiltä kuitenkin. Ja toisaalta kun tuo olisi kotidemotteluun tulossa, niin vähän mietityttää, että onko nuo Homestudiosta puuttuvat Studion ominaisuudet sellaisia, joita jäisin kaipaamaan...
Antti1
21.01.2008 01:00:13
Osaat varmaankin sanoa, löytyykö tuosta Studiosta nuo HomeStudio XL:n ekslusiivit

Noi softasynajutut vai? Eipä taida noita kyllä löytyä, kun ne on vähän myöhemmin vasta kehitelty... "Oikeissa" ominaisuuksissa menee kyllä muuten ohi, mutta noiden osalta varustelu on vähän karumpaa. Producerista löytyy enempi kilkettä, mutta hintaa on myös enempi.
Antti1
21.01.2008 18:30:48
Toivottavasti auttaa.

Ei varmaan kauheasti, koska 7 ja 6 versioiden välillä on noita eroja kuitenkin jonkinverran.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)