TRE03 20.01.2008 23:44:02 | |
---|
niin eli oon harkinnu rumpukoneen ostoa ja tarvisin kokeneiden mielipiteitä/ehdotuksia.. oon jo miettiny tollasta Mpc500 tai käytettyä mpc1000 |
MPC:t on ihan asiallisia laitoksia. Kannattaa ostaa niin iso ja kallis malli kuin vaan perse kestää. Tarviiko se ehdottomasti olla tuollainen masiina? Eikö tietokonesofta kelpaa lainkaan? "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
TRE03 21.01.2008 17:14:07 | |
---|
Kun en ole mikään kokenut niin ajattelisin alottaa tollasella halvemmalla ja jos oiskein paljon innostun niin siirryn kalliimpaan ja parempaan. eli Mpc ovat laatutavaraa? |
Antti1 21.01.2008 22:07:24 | |
---|
Kun en ole mikään kokenut niin ajattelisin alottaa tollasella halvemmalla ja jos oiskein paljon innostun niin siirryn kalliimpaan ja parempaan. Tässä on mun mielestä sellainen epäloogisuus, että jos sä kuitenkin innostut niin tulee kalliimmaksi hankkia laitteet kahteen kertaan... Kalliimpiakin malleja saa kuitenkin käytettynä, joten niistä saa omansa pois kohtuullisen helposti. Toki jos tuntuu vaan ominaisuudet riittävän, niin mikäpä siinä sitten. eli Mpc ovat laatutavaraa? Ovat ovat, mutta onko se tietokone aivan out of question? Softat ovat jokatapauksessa monipuolisempia, kuin mikään rumpukonemasiina nykypäivänä. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
TRE03 24.01.2008 22:21:48 | |
---|
Ovat ovat, mutta onko se tietokone aivan out of question? Softat ovat jokatapauksessa monipuolisempia, kuin mikään rumpukonemasiina nykypäivänä. No tuntuis että tietokoneella se on vielä hankalempaa :D mutta voishan sitä harkita... kiitos paljon avusta |
Antti1 24.01.2008 22:35:30 (muokattu 24.01.2008 22:43:45) | |
---|
No tuntuis että tietokoneella se on vielä hankalempaa :D mutta voishan sitä harkita... Päinvastoin, mun mielestä. Nykyajan intuitiivisilla softilla pääsee näpräämään todella simppelisti monimutkaisiakin juttuja rumpukoneiden valikkohelvettiin verrattuna. Ominaisuuksien määrästä ei oikein voi edes puhua samana päivänäkään. Tietty sä menetät tuon kontrollerin, joka noista laitteista on tehnyt aika suosittuja, mutta niitäkin saa koneelle myös. kiitos paljon avusta Eipä kestä. "Ei pidä ostaa halpaa jos haluaa kallista." - rosberg |
jurpontor 25.01.2008 08:26:58 | |
---|
Päinvastoin, mun mielestä. Nykyajan intuitiivisilla softilla pääsee näpräämään todella simppelisti monimutkaisiakin juttuja rumpukoneiden valikkohelvettiin verrattuna. Kokeile: machinedrum. Todella intuitiivinen ja helppokäyttöinen rakkine. "Te ette osaa." -- Tattarisuon konttorin katsastusmies |