Aihe: basarin etukalvo
1 2
*Bandiitti*
12.01.2008 20:29:45

Joo elikkäs olis sellasta kysyttävää että mistä niitä basarin etukalvoja saa? Siis jos haluaa että vaikka bändin nimi lukis siinä etukalvossa. Niin myydäänkö niitä jossain vai?
Kailis
12.01.2008 20:52:58

Joo elikkäs olis sellasta kysyttävää että mistä niitä basarin etukalvoja saa? Siis jos haluaa että vaikka bändin nimi lukis siinä etukalvossa. Niin myydäänkö niitä jossain vai?

Väsää itse hyvä mies! Kontaktimuovista leikkaat tai spreijaat käyttämällä sabluunaa.
Progressor
12.01.2008 21:02:04 (muokattu 12.01.2008 21:05:04)
Sabluunalla ja maalitussilla pärjää myös, jos ei tarvitse tehdä kovin suuria ja leveitä kuvioita. Jos haluat esimerkiksi vain bändin nimen kalvoon, niin tulostat sen isolla fontilla paperille ja leikkaat paperiveitsellä kirjainten kohdalle reiät. Sitten teippaat paperin kalvoon ja maalaat tussilla. Vaatii vähän tarkkuutta, mutta ei ole iso vaiva.
Se, joka ei tiedä mitään ja tietää, ettei tiedä mitään, on viisaampi kuin se, joka ei tiedä mitään eikä tiedä, ettei tiedä mitään.
S.M.A.K.
seppo i
20.01.2008 20:23:32 (muokattu 20.01.2008 20:27:00)
Tilasin pari vuotta sitten etukalvon (kuvalkalvo "asian writing") paikasta nimeltä www.vintagelogos.com
Kalvo tuli muistaakseni noin kymmenessä päivässä. Siellä on kohtuullisesti valikoimissa kuvakalvoja, vintagelogoja ja lisäksi voi näköjään suunnitella kalvon kuvineen "ihan ite". Kalvo on Aquarianin kamaa ja hienon näköinen, mutta tulihan sille tuota hintaakin aika paljon.. Kalvo on tekotavasta johtuen kaksikerroksinen, joten se on resokalvoksi paksuhko.
Youni
20.01.2008 22:07:47
Mä itse tilasin ihan vain www.lumitykki.net huomasin, että tekevät siellä kaikeen maailman tarroja esim. autojen ikkunoihin. Lähetin sitten bändin logon sinne ja kysyin jotta onnistuisko. Hyvin onnistui ja sai just sen kokoisen kun halus. Ja maksotyyliin 4e :D

Aika hyvä idea tuokin, saa varmasti tarkkaa jälkeä. Onko kuvaa valmiista?
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
rm_wispila
21.01.2008 11:31:19
Musta ihan hyvin pärjää mielikuvituksella ja parilla spraypurkilla.

http://www.mydrumpix.com/showphoto.php?photo=7362

Tuossa tuollainen normi, hieman kulahtanut (alunperin lyöntikalvo, rei'itetty myöhemmin), jonka maalasin mattamustalla.
Pääkallo oli alunperin joku kiinni roikkunut tarra, jonka jätin näkyviin.

Jos olisi teipannut kirjaimet samalla, olisi saanut nimikirjaimetkin. Tuossa nyt vaan
heittelin kaikki mahdolliset irtohilut autotallin laatikosta kalvolle ja maalasin...
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
heikkijarvinen
21.01.2008 13:58:58 (muokattu 21.01.2008 14:28:00)
Aika Hyvä idea. Ite haluisin kans oman bändin nimen kalvoon, mut ostan ehkä sähkikset, ni en tiiä miten sen bassoon sais logoa tehtyä. Meidän bändin nimi on "Hate-fucktorY"
Bacchus
21.01.2008 14:03:36
Aika Hyvä idea. Ite haluisin kans oman bändin nimen kalvoon, mut ostan ehkä sähkikset, ni en tiiä miten sen bassoon sais logoa tehtyä. Meidän bändin nimi on "Hate-fucktoR"

Kuinka älykästä on käyttää iskulausetta "Veri ja kunnia" (blut und ehre) omassa jäsenkuvauksessaan? Kansallissosialismin kaiku tuntuu iskusanoissa väkevästi, eikä tuo mieleen miellyttäviä assosiaatioita.
heikkijarvinen
21.01.2008 14:22:05 (muokattu 21.01.2008 14:22:40)
Kuinka älykästä on käyttää iskulausetta "Veri ja kunnia" (blut und ehre) omassa jäsenkuvauksessaan? Kansallissosialismin kaiku tuntuu iskusanoissa väkevästi, eikä tuo mieleen miellyttäviä assosiaatioita.

Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata. Tuo ei liittynyt natsismiin mitenkään, vaan korosti metallimusiikin arvoja. Vaihdoin kuvaukseni etten aiheuta enempää pahaa mieltä täällä. Loukkaannuin kyllä itse vähän tuosta sinun omastakuvasta, mielestäni se halventaa naista ja tuo mieleen ikäviä aioita. Sitäpaitsi jokaisen henkilökuvaus on henkilökohtainen, kenekään ei pitäisi urkkia niitä luvatta.
Bacchus
21.01.2008 14:37:49 (muokattu 21.01.2008 14:39:29)
Anteeksi, ei ollut tarkoitus loukata. Tuo ei liittynyt natsismiin mitenkään, vaan korosti metallimusiikin arvoja. Vaihdoin kuvaukseni etten aiheuta enempää pahaa mieltä täällä.

Ei se itseäni loukkaa. Ajattelin vaan mainita siitä teikäläiselle, jos et itse ollut huomannut yhteyttä kansallissosialismiin. Tuon kaltaiset lauseet voivat oikeastikin johtaa tutkimuksiin kytköksistä äärioikeistoon.

Loukkaannuin kyllä itse vähän tuosta sinun omastakuvasta, mielestäni se halventaa naista ja tuo mieleen ikäviä aioita.

Se on ikävä juttu sinun kannaltasi, koska mulla ei ole mitään aietta muuttaa omakuvaani. Jos sen inhorealistista otetta ei ymmärrä, niin ei voi mitään.

Sitäpaitsi jokaisen henkilökuvaus on henkilökohtainen, kenekään ei pitäisi urkkia niitä luvatta.

Omakuvaus on julkinen, ja sitä voi kuka tahansa tutkia milloin tahansa.

Selvennettäköön vielä, että en siis syytä sinua mistään. Halusin vain varmistaa, että ymmärsit sanojen "Veri ja kunnia" merkitsevän yhteydestään irroitettuna hyvinkin eri asioita.
Tarre
21.01.2008 14:49:58

Nyt alkoi minuakin kiinnostamaan pieni maalailuprojekti.
En tiedä tästä asiasta mitään, enkä mistään tähän liittyvästäkään, mutta tämän verran minun oli pakko sanoa.
Vic Firth
21.01.2008 14:54:19 (muokattu 21.01.2008 14:57:43)

Aika hyvä idea tuokin, saa varmasti tarkkaa jälkeä. Onko kuvaa valmiista?

Mäpä etsin jostain!

E: omassakuvassa yks, kehno kuva, otan joskus paremman.
-
Youni
21.01.2008 17:24:18 (muokattu 21.01.2008 17:24:46)
Mäpä etsin jostain!

E: omassakuvassa yks, kehno kuva, otan joskus paremman.

Ihan hieno. Olishan tuon sprayllakin tehnyt, mutta ainakin saa tarkan logon.

E: Oma logo omassa kuvassa. Mattamusta spray, kontaktimuovi ja sakset.
"Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä." -Moderaattori
isoaarne
21.01.2008 17:56:23
Jos Lahdessa asioit asioi täällä -> http://www.darkart-design.com/

Teetätin oman basarikalvoni tuolla. Omakuvassani näkyy hieman tulosta http://muusikoiden.net/dyn/users/33774.jpg
Rockin'Horse -ROCKyhtye vailla laulajaa. Ota yhteyttä jos uskallat! www.mikseri.net/rockinhorse
Vic Firth
21.01.2008 17:56:48

Ihan hieno. Olishan tuon sprayllakin tehnyt, mutta ainakin saa tarkan logon.

E: Oma logo omassa kuvassa. Mattamusta spray, kontaktimuovi ja sakset.

Toimii noinkin :) enkä jaksanu askarrella :)

Mutta toimiipa sunkin tavalla :D
-
Kailis
21.01.2008 19:45:06 (muokattu 21.01.2008 19:45:46)

Ei se itseäni loukkaa. Ajattelin vaan mainita siitä teikäläiselle, jos et itse ollut huomannut yhteyttä kansallissosialismiin. Tuon kaltaiset lauseet voivat oikeastikin johtaa tutkimuksiin kytköksistä äärioikeistoon.

Se on ikävä juttu sinun kannaltasi, koska mulla ei ole mitään aietta muuttaa omakuvaani. Jos sen inhorealistista otetta ei ymmärrä, niin ei voi mitään.

Omakuvaus on julkinen, ja sitä voi kuka tahansa tutkia milloin tahansa.

Selvennettäköön vielä, että en siis syytä sinua mistään. Halusin vain varmistaa, että ymmärsit sanojen "Veri ja kunnia" merkitsevän yhteydestään irroitettuna hyvinkin eri asioita.

Aika sälli! Kaveri ottaa vastaan nöyrästi palautteen mutta huomautti mielestäni aika fiksusti tuosta melko sovinistisesta (jota jossain inhorealistiseksi otteeksi kutsuttaneen) kuvasta. Ja johtaminen tutkimuksiin...hoh hoijaa...Olen kyllä samaa mieltä iskulauseen mauttomuudesta ja siitä huomauttaminen oli ihan ok.
Kailis
21.01.2008 20:01:58

Tuossa tuollainen normi, hieman kulahtanut (alunperin lyöntikalvo, rei'itetty myöhemmin), jonka maalasin mattamustalla.
Pääkallo oli alunperin joku kiinni roikkunut tarra, jonka jätin näkyviin.

Jos olisi teipannut kirjaimet samalla, olisi saanut nimikirjaimetkin. Tuossa nyt vaan
heittelin kaikki mahdolliset irtohilut autotallin laatikosta kalvolle ja maalasin...

Hauskan näköinen. Kenen työkalut maalasit?
Bacchus
22.01.2008 00:18:41 (muokattu 22.01.2008 01:31:26)
Aika sälli! Kaveri ottaa vastaan nöyrästi palautteen mutta huomautti mielestäni aika fiksusti tuosta melko sovinistisesta (jota jossain inhorealistiseksi otteeksi kutsuttaneen) kuvasta. Ja johtaminen tutkimuksiin...hoh hoijaa...Olen kyllä samaa mieltä iskulauseen mauttomuudesta ja siitä huomauttaminen oli ihan ok.

(Siirsin tekstin Vapaaseen keskusteluun, niin ei tule turhaa off-topickointia tähän)

Nyt kuitenkin itse asiaan, eli basarin kalvon maalaamiseen. Nimimerkki Welholla oli hyviä kokemuksia koko kalvon teippaamisesta, ja jälkikin oli todella siistiä.
rm_wispila
22.01.2008 09:00:40
Hauskan näköinen. Kenen työkalut maalasit?

Ihan omia ovat, toimivat maalattunakin ;)

Kun malttaa ruiskuttaa riittävän kaukaa ja koko ajan samasta suunnasta, tulee noihin nippeleihin kolmiulotteinen vaikutelma.

Esimerkiksi tuo pätkä ketjua muotoutui todella hämmästyttävän komeasti.
Kapulakieli = rumpalien oma kieli.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)