kloppis 20.01.2008 01:04:26 | |
---|
Ole hyvä ja osta Squier Tele. Hyvä ja kirkasääninen kitara:). |
Left Handed Man 20.01.2008 10:45:08 (muokattu 20.01.2008 10:45:49) | |
---|
Ole hyvä ja osta Squier Tele. Hyvä ja kirkasääninen kitara:). Sen äänimaailmaa ei ole tarkoitettu Heavy metalliin. Mutta en toki sanoisi että olisi huono mutta olen vasenkätinen niin saattaa mennä vähän hakuseen vasuri telen löytäminen. For those about to Rock! |
Maakaapeli 20.01.2008 12:47:55 | |
---|
Ibanezin Gio-sarjalaiset ovat huonon/halvan kitaran maineessa. Eikös niissä ole aika huono floikka?kuullu että ei pidä virettä yhtää... |
Sam Hotman 20.01.2008 12:55:09 | |
---|
Ihmettelen tässä vähän, kun tuo sinun nykyinen kitara Epiphone Special SG maksaa noin 200e, niin miksi ostat sitten toiseksi kitaraksi saman halpis luokan vehkeen? Mielestäni kannattaisi säästää toiset 200e ja ostaa sitten astetta parempi kitara, jolla pärjäilee jo pitempäänkin. ''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka |
Ihmettelen tässä vähän, kun tuo sinun nykyinen kitara Epiphone Special SG maksaa noin 200e, niin miksi ostat sitten toiseksi kitaraksi saman halpis luokan vehkeen? Mielestäni kannattaisi säästää toiset 200e ja ostaa sitten astetta parempi kitara, jolla pärjäilee jo pitempäänkin. No joo... Taidat olla oikeassa.. No onko sitten järkeä mun ostaa tokaks kitaraksi vaikka tää mistä oon puhunu jo tosi paljon. http://www.thomann.de/fi/ibanez_sa260fmltlb.htm For those about to Rock! |
Sukkis 20.01.2008 17:29:51 | |
---|
|
J.Hollström 20.01.2008 17:44:23 | |
---|
No joo... Taidat olla oikeassa.. No onko sitten järkeä mun ostaa tokaks kitaraksi vaikka tää mistä oon puhunu jo tosi paljon. http://www.thomann.de/fi/ibanez_sa260fmltlb.htm Jos oot oikeesti 10 vuotias, jota en kylläkään näiden juttujen perusteella usko, niin kysy mielummin vanhemmiltas mitä on järkee ostaa ja mitä ei. Ei mun 10v. poika ainakaan mistään foorumilta kysele mihin se mun rahojani pistää. |
Left Handed Man 20.01.2008 20:17:07 | |
---|
Jos oot oikeesti 10 vuotias, jota en kylläkään näiden juttujen perusteella usko, niin kysy mielummin vanhemmiltas mitä on järkee ostaa ja mitä ei. Ei mun 10v. poika ainakaan mistään foorumilta kysele mihin se mun rahojani pistää. Haha. mutta mä oonkin normaalia viisaampi 10v. =) No en. For those about to Rock! |
--Tomppa-- 20.01.2008 21:06:07 | |
---|
Höhöö! Kiitokset iltanauruista! Jatkakaa samaan tahtiin. Mutta se pääsi hyvään kotiin, hyvään kotiin se pääsi.. ihan varmasti se on hyvä koti mihin se pääsi, hyviä tyyppejä, mukavia poikia olivat.. hyvään kotiin, hyvään kotiin pääsi Marshall. - JCM |