*Bandiitti* 18.01.2008 20:28:58 | |
---|
Joo elikkä mulla olis ongelma. Miksi mun marsun pedaali ei toimi? Kun painaa nappulasta kaikki hiljenee.. Muuten kyllä, kun on vahvistimen oma särö käytössä.. |
esprit de corps 18.01.2008 20:33:27 | |
---|
Joo elikkä mulla olis ongelma. Miksi mun marsun pedaali ei toimi? Kun painaa nappulasta kaikki hiljenee.. Muuten kyllä, kun on vahvistimen oma särö käytössä.. Tyhmä kysymys, mutta onko sulla pedaalin volume nollassa? Vähän niinku muumi. |
TvA 18.01.2008 20:35:21 | |
---|
Kun painaa nappulasta kaikki hiljenee.. Villi veikkaus 1: paristo loppunut. Villi veikkaus 2: pedaali risa. ...vapaa-ajan muusikko... |
*Bandiitti* 18.01.2008 20:42:29 | |
---|
Volyymia on.. Ja patteri on vaihdettu. En sitten tiiä onko se tuossa pedaalissa vika.. Täytyy huomenna käydä kokeilemassa. Kun se on ollu ennenki mutta sitten se taas seuraavana päivänä toimii.. |
harpist 18.01.2008 23:49:05 | |
---|
Joo elikkä mulla olis ongelma. Miksi mun marsun pedaali ei toimi? Kun painaa nappulasta kaikki hiljenee.. Muuten kyllä, kun on vahvistimen oma särö käytössä.. Sisäänmeno- ja ulostulojohdot väärin päin ....... ( in / out ) ??????? Toimii tällöin muuten normaalisti , MUTTA kun painaa efektin päälle - hiljenee .... " Soittaa tunteella - tarvittaessa vähemmän " ....... soittotaitoa sekin. |
Sisäänmeno- ja ulostulojohdot väärin päin ....... ( in / out ) ??????? Toimii tällöin muuten normaalisti , MUTTA kun painaa efektin päälle - hiljenee .... :D Juuri näin oli käynyt.. :D Pedaali oli toisin päin lattialla niin ajatuksissani olin laittanut johdot väärin päin. Nyt toimii taas. Kiitokset |