anttipi 26.12.2007 02:53:35 | |
---|
Näyttää taas olevan puheenaiheena nämä "idän ihmeet". Mutta Puolahan on paljon lännempänä kuin Suomi? |
McNulty 26.12.2007 03:11:35 | |
---|
Mutta Puolahan on paljon lännempänä kuin Suomi? On eri asia missä yrityksen "pääkallopaikka" sijaitsee, kuin se missä itse tuotteet valmistetaan. On miulla Framuksen kaappi itsellänikin, mutta Made In China osastoa se on silti. Oli Framus kuinka saksalainen putiikki tahansa. |
anttipi 26.12.2007 03:27:25 (muokattu 26.12.2007 03:27:58) | |
---|
On eri asia missä yrityksen "pääkallopaikka" sijaitsee, kuin se missä itse tuotteet valmistetaan. Voi olla eri asia, mutta aina ei suinkaan ole - esim. Labogan kohdalla. Labogat kun valmistetaan Puolassa... Ellei sitten Hra Laboga puhu firmansa nettisivuilla paskaa (epäilenpä että ei). |
Nazareth 26.12.2007 07:44:09 | |
---|
Näyttää taas olevan puheenaiheena nämä "idän ihmeet". Mitäs pahaa siinä on? Man who buys a drowned cat pays for wet pussy. |
Twinkle 27.12.2007 01:05:59 | |
---|
On eri asia missä yrityksen "pääkallopaikka" sijaitsee, kuin se missä itse tuotteet valmistetaan. On miulla Framuksen kaappi itsellänikin, mutta Made In China osastoa se on silti. Oli Framus kuinka saksalainen putiikki tahansa. nojaa... samaa voidaan esittää joka ikisen topikin sisällä, että ehkä ne vermeet ei oikeesti tulekaan sieltä mistä valmistajan sivut ja dokumentit väittää. Ei olis hienoo että siihen annetaan oikein lupa koska se avaa mahdollisuudet melkoiselle määrälle turhanaikaista paskanjauhamista ja inttämistä. |
trih 27.12.2007 01:36:18 (muokattu 27.12.2007 01:37:34) | |
---|
Joku varakas voisi hankkia tuon Yerasov/Fame Bulldozerin niin saataisiin tietää kannattaako maksaa mesan mojolisää... Ainiin eikös Cruzbroker/Beestingin pitänyt alkaa maahantuomaan Yerasovia? Enemmän säröä ja vähemmän middleä basistille. |
anttipi 30.12.2007 15:53:56 | |
---|
Oli miten oli, kyseinen combo lähtee tilaukseen. |
Täytyy sanoa, että olen ollut todella tyytyväinen kyseiseen comboon, nyt kun sen vihdoin ja viimein sain. Elementeiksi vaihdoin Celestionin Centuryt ja ensimmäiseksi etuasteputkeksi Jan Philipsin ECC81:n (jotta ei yliohjaa ihan yhtä aikaisin). Vakiona etusessa oli kaksi JJ:n ECC83S:ää. Puhtaat on mainiot ja särökanavakin oli hyvin positiivinen yllätys räkäisen Fender-särön jälkeen (mikä sai minut alun perinkin siirtymään erillispedaaleihin). Takaa vahvistin on vain neljäsosalta suljettu, mutta ainakin Centuryillä alapää jylisee poprock-tarpeisiin sen verran, että bassoa saa ruuvata pienemmälle. Lisäkaappiliitäntämahdollisuus löytyy myös (tämä tosin riippuu ilmeisesti valmistuserästä), ja - kuinka ollakaan! ;) - teksti "Made by www.labogaamps.com ". Luonnossa näyttää lisäksi paljon nätimmältä kuin Music Storen kuvissa. |