-jouni- 17.01.2008 19:19:08 | |
---|
Eli nyt olis tässä jonkun ajan sisällä tarkotus ostaa 7 kielenen kitara ja olis täl hetkel 2 vaihtoehtoo mitää oon tässä kattellu: ESP LTD SC-207 STEVE CARPENTER BK vai Ibanez RG7321 BK. Olisko mitää mielipiteitä näistä kitaroista |
merirosvokissa 17.01.2008 19:42:25 | |
---|
Itellä on tuommonen 7321, originelli tallamikki on ainaki tumma ja tukkonen, mutta aika uskollinen työjuhta tuo on ollut, pitää vireen enkä keksi kyllä ny mitään moittimista, tallamikin vaihtoa suosittelen, kaulamikistä en keksi mitään kummempaa moitittavaa. Kaula on tuommonen Ibamainen, helppo aloittaa 7-kielisillä soitto, matalavireheviä tuolla enimmäkseen soitan ja hyvin toimii, tuosta toisesta kitarasta en osaa sanoa mitään kun en ole kokeillut. http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal -
Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF |
naavanka_ 17.01.2008 20:30:53 | |
---|
Hakua käyttämällä löydät yhen triidin jossa pelkästään juttua sc-207sta. omistan semmosen enkä oo katunu |
oleon 17.01.2008 22:42:03 | |
---|
Sain juuri tänään tuon Ibanezin ja hyvältä kepiltä vaikuttaa näin ensikokeilujen jälkeen. Kaulaan oli yllättävän helppo tottua ja erittäin mukava soittaa. Talla mikki on hieman tuhnu mutta kyllä silläkin soittelee. Suosittelen! |
Sain juuri tänään tuon Ibanezin ja hyvältä kepiltä vaikuttaa näin ensikokeilujen jälkeen. Kaulaan oli yllättävän helppo tottua ja erittäin mukava soittaa. Talla mikki on hieman tuhnu mutta kyllä silläkin soittelee. Suosittelen! Hmm... Minulla on kanssa tuollainen 7321 ja minusta se takamikki on agressiivinen,,, Pidän siitä kovasti siis koko kitarasta. Hintaansa nähden se on TODELLA hyvä. Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
-jouni- 18.01.2008 18:51:32 | |
---|
Ok kiitoksia vastauksista, sitten vielä yks kitara tullu mukaan eli toi schecter omen-7 tai mnikä olikaa sitä on kanssa kehuttu eli onko siitä kokemuksia porukalla. Tällä hetkeelä toi ibanezi taitaa olla siä kärjessä ostosllistalla mutta mikään ei varmaa ole vielä |
merirosvokissa 18.01.2008 19:59:17 | |
---|
Ok kiitoksia vastauksista, sitten vielä yks kitara tullu mukaan eli toi schecter omen-7 tai mnikä olikaa sitä on kanssa kehuttu eli onko siitä kokemuksia porukalla. Tällä hetkeelä toi ibanezi taitaa olla siä kärjessä ostosllistalla mutta mikään ei varmaa ole vielä Itse en oikeen tykästyny schectereiden kauloihin, ainakin mitä pääsin blackjackin seiskaa kokeilemaan niin huh. Mutta kokeilemalla tuo seleviää. http://www.myspace.com/arspraesagus - Hell Metal -
Avatarissani esiintyvä mieshenkilöni on minun BFF |
Sensonic 18.01.2008 21:45:20 | |
---|
Ok kiitoksia vastauksista, sitten vielä yks kitara tullu mukaan eli toi schecter omen-7 tai mnikä olikaa sitä on kanssa kehuttu eli onko siitä kokemuksia porukalla. Tällä hetkeelä toi ibanezi taitaa olla siä kärjessä ostosllistalla mutta mikään ei varmaa ole vielä Schecter Omen-7: muuten hyvä kitara, mutta mikit ovat huonot, mutta nehän voi helposti vaihtaa. Soololovi on aivan liian vähän uurrettu. Kitaran 24 välistä/nauhasta voi kunnolla käyttää "vain" 22 väliä/nauhaa. En ymmärrä, miksi tuohon kitaraan on laitettu 24 nauhaa. Tatsiltaan tuo Schecter tuntuu hyvältä kitaralta. Itse pidän sen kaulasta. Nauhat ovat (ainakin mun yksilössä, valmistettu 2003) hyvin hiotut ja Groverin virittimet pitävät hyvin vireensä. Silti, jos mun tarvitsisi laittaa rinnakkain tuo Schecter ja kimppatilauksen "hedelmänä" tullut Wolf KS-70, niin valitsisin tuon Wolfin. Miksi? No siksi, että hinta on halvempi, soittotatsi samanoloinen, mutta soololovi on syvempään uurrettu. Tällöin kitaran 24 välistä/nauhasta on todellakin hyötyä. Niin, ja tuo Schecter on musta :-( Hyh hyh, itse olen saanut tarpeekseni mustista kitaroista... Mutta pidän sen soittotatsista, joten en ole vielä myynytkään sitä. Kitarat (kaikki vasureita):
Ibanez RG-550,
Ibanez PF-200,
Ibanez "Jem",
Charvel 3,
Schecter Omen-7,
Wolf KS-70,
Wolf KP3C,
Landola F6/Cut |
Ze Kink 18.01.2008 22:22:31 | |
---|
Älä osta kumpaakaan, osta mun 7421 ;) "If by noise you mean uncomfortable sound, then pop music is noise to me" -Masami Akita | Aberrant Vascular |
Velli 18.01.2008 22:46:16 | |
---|
En ymmärrä, miksi tuohon kitaraan on laitettu 24 nauhaa. Menee paremmin kaupaksi penskoille ;). |
naavanka_ 19.01.2008 15:39:12 | |
---|
kaikkia nuita kolmea olen testannut ja siltä pohjalta ostin tuon SC-207 että se oli yksinkertaisesti nuista paras. ibanezissa ei ole viimestelyt kohdallaan ja mikit ei kuulostanu omaan korvaan hyvältä. schecterissä oli hieman muovinen tuntu mutta kuulosti hyvältä, viimeistelyt puuttui taas nauhoista. LTDssä oli paras tatsi, viimestelyt kohillaan ja se kuulosti hyvältä. mutta oli kaikkein kallein. Testaa kaikkia jossain ja mieti mikä tuntuu hyvltä |
-jouni- 20.01.2008 20:24:01 | |
---|
Juu kiitoksia mielipiteistä pitää tässä kattella jos jossai kokeilee pääsis nii sit kattella |