Aihe: wuhan china takuu..?
1 2
Kailis
17.01.2008 11:55:26

Samoin. Kuuntelin kaupassa että tää on aika ok varmaankin, mutta treeniksellä sitten pelti yllätti vielä erittäin, erittäin positiivisesti. En taida ikinä ostaa toisenmerkkistä chinaa.

Hyvä että löytyi mieleinen. Noita Wuhaneita saa 4,1 kpl samalla rahalla =D
Kailis
18.01.2008 00:48:41

Kuinkas näin? Saako jostain Wuhanin 18" chinan viidellätoista eurolla?

...kuin Bosphoruksen 17" chinan hinnalla
south_of_heaven
18.01.2008 02:12:58 (muokattu 18.01.2008 02:13:38)
...kuin Bosphoruksen 17" chinan hinnalla

Jaa, niinpä kyllä. Ei näitä peltejä kyllä voi kuin suositella. Ja jos meneekin hajalle, niitä tosiaan saa tuon 3,1 peltiä lisää tilalle tuon hinnalla:D

Kysymys muuten Wuhanin soitosta, ilmeisesti peltiä on tarkoitus soittaa niin, että "kupu" osoittaa pellissä ylöspäin? Olen kuitenkin mielestäni nähnyt Wuhanin käyttäjien pitävän sitä eri päin. Itselläni menee erittäin outoon vinkkeliin vaikka kuinka kiristelisi, ja ständi tärisee soitettaessa niin että hyvä ettei luhistu. Olen siis pitänyt sitä se "kupu" ylöspäin, ja hyvältähän se soundaa niinkin.
Bacchus
18.01.2008 12:20:25 (muokattu 18.01.2008 12:21:53)
Täältä 4,1 peltiä, erikoiskoko!

Olisko: Neljä peltiä yhden hinnalla, tai kolme peltiä yhden hinnalla.

;)

Itsekin aion kyllä suunnata Woodwindsiin tsekkaamaan Wuhan-tarjonnan. Halpa ja räkäinen kiinalainen haussa (öh).

Kysymys muuten Wuhanin soitosta, ilmeisesti peltiä on tarkoitus soittaa niin, että "kupu" osoittaa pellissä ylöspäin? Olen kuitenkin mielestäni nähnyt Wuhanin käyttäjien pitävän sitä eri päin. Itselläni menee erittäin outoon vinkkeliin vaikka kuinka kiristelisi, ja ständi tärisee soitettaessa niin että hyvä ettei luhistu. Olen siis pitänyt sitä se "kupu" ylöspäin, ja hyvältähän se soundaa niinkin.

Mulla oli yksi 22" Wuhanin china, ja sitä ainakin pidin kupu alaspäin. Laitoin sisälle 2-3 Taman paksua symbaaliständeistäkin tuttua huoparinkulaa ja sen jälkeen kiristin paikoilleen.
Kailis
18.01.2008 17:15:17

Jaa, niinpä kyllä. Ei näitä peltejä kyllä voi kuin suositella. Ja jos meneekin hajalle, niitä tosiaan saa tuon 3,1 peltiä lisää tilalle tuon hinnalla:D

Idea piilee lähinnä siinä, että jos pidät sitä nänni ylöspäin, joudut lyömään reunaan (tod. näk.). Hajoaa helpommin. Tämäkin voi olla makuasia. Jazzmiehet pitävät usein juuri noin, koska eivät hae niinkään kovia aksentteja, vaan komppaavat siihen. Pistät vaan tarpeeksi huopia, muistat holkin (niin kuin kaikissa, eikös?), ja et kiristä liikaa.
Hakki
18.01.2008 18:06:17

Mä pidän omaa 20" wuhaniani ns. perinteisesti väärinpäin. Kuvun muoto aiheuttaa pientä häikkää mikäli ständin siipimutteri on iso, jolloin se ottaa kiinni kuvun reunoihin. Riittävästi muhveja väliin ja vaihdoin päittäin toisen ständin kanssa siipiruuveja niin homma toimii. "Oikeinpäin" en ole kokeillut sitä soittaa, saisin sen todennäköisesti paskaksi nopeasti koska Wuhanien reunan profiili on niin jyrkkä.
while(true) {play(metal);} | Ablaze In Hatred - www.ablazeinhatred.com | Kaikki tänään päättyy... | Searing Meadow - www.searingmeadow.com
Bacchus
18.01.2008 19:49:08
Tänään kävin Woodwindsissa. Juuri oli saapunut Wuhan-lasti, joten mukaan tarttuikin sitten yhteensä kolme chinaa. Haha. Pitihän sitä napata saman tien enemmän messiin, kun hyviä yksilöitä löytyi.

16", 17" ja 20" chinat on nyt sitten treeniksellä, on varaa mistä valita. Hienoja, räkäisiä chinasoundeja löytyy näistä Wuhaneista. Tuli Tomas Haaken chinamieltymykset hyvin vahvasti mieleen peltejä kolistellessa.
south_of_heaven
19.01.2008 03:30:31
Täytyy tuossa tapauksessa sitten yrittää vielä saada sitä ns. väärinpäin. En usko että mulla itelläni se menee ihan heti hajalle (koska munhan paska ei haise), mutta kun basisti yms. käy hakkaamassa niin kovaahan ne homssulit hakkaa.
Uhkaa vaan ständi kaatua ja se menee sivuttain vaikka kuinka kiristelisi, kun on kääntänyt. Täytyy kai laitella jotain pehmusteita lisää lisää lisää.
south_of_heaven
19.01.2008 03:32:56
Tänään kävin Woodwindsissa. Juuri oli saapunut Wuhan-lasti, joten mukaan tarttuikin sitten yhteensä kolme chinaa. Haha. Pitihän sitä napata saman tien enemmän messiin, kun hyviä yksilöitä löytyi.

16", 17" ja 20" chinat on nyt sitten treeniksellä, on varaa mistä valita. Hienoja, räkäisiä chinasoundeja löytyy näistä Wuhaneista. Tuli Tomas Haaken chinamieltymykset hyvin vahvasti mieleen peltejä kolistellessa.

Voisi itekkin käydä niitä pikkuchinoja hankkimassa efekteiksi. Ständit vaa loppuu aina kesken.
Niq
19.01.2008 08:23:32

Kuvun muoto aiheuttaa pientä häikkää mikäli ständin siipimutteri on iso, jolloin se ottaa kiinni kuvun reunoihin.

Tätä varten kannattaa ostaa muovinen pyöreä "siipimutteri" siihen kiina-ständiin, esim. Taman mallistosta löytyy näitä. Tällä tavoin uskaltaa jättää ruuvin vähän löysällekin jos haluaa pidempää sointia. Metallisella siipimutterilla en ole uskaltanut löysiä jättää kun se pelti hakkaa siihen siipeen sitten.
"I have a cunning plan" -Baldrick
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)