Aihe: Gotoh-mikrofonit
1
Lilli
13.09.2003 12:56:47
Onko kenelläkään kokemusta Gotoh-mikeistä, lähinnä humpparimuotoisista? Ovat meinaan hinnaltaan melko edullisia, ehkä puolet SD-hinnoista. Mutta onko soundikin vain puoleksi yhtä hyvä?
- Painukaa v***uun lauloi Preeriasusi ja poistui itse paikalta.
Hiku
17.01.2008 15:58:32
Huom! Olet kirjoittamassa yli 1587 päivää vanhaan ketjuun!

No jopas, oma ennätys...

Mutta asiaan. Onko kukaan päässyt kuuntelemaan Gotohin telemikkejä? SPelektroniikalla niitä olisi myynnissä ja tarkotuksena olisi tulevaan tele-projektiin sellaiset ostaa. Tekeekö niillä mitään?
Ku se lähtee, ni se lähtee.
fox
17.01.2008 19:17:24

Mutta asiaan. Onko kukaan päässyt kuuntelemaan Gotohin telemikkejä? SPelektroniikalla niitä olisi myynnissä ja tarkotuksena olisi tulevaan tele-projektiin sellaiset ostaa. Tekeekö niillä mitään?

Ainakin vanhat Gotoh-mikit oli aivahhyviä, ja hei, eipä tuolla kaukomailla niitä mikinkäämijöitä niin hirveästi liene, siispä voi olla vaikka valmistaja X:n kitaroissakin noita mikkejä...Kyllä itse luottavaisin mielin ehken kokeilisin.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Hiku
17.01.2008 19:25:27
Ainakin vanhat Gotoh-mikit oli aivahhyviä, ja hei, eipä tuolla kaukomailla niitä mikinkäämijöitä niin hirveästi liene, siispä voi olla vaikka valmistaja X:n kitaroissakin noita mikkejä...Kyllä itse luottavaisin mielin ehken kokeilisin.

Joo, hinta-laatu-suhteeltaan varmasti mainioita (50e/pari), joten taidampa laittaa moiset tulemaan.
Ku se lähtee, ni se lähtee.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)