aikavaikea 12.09.2007 13:08:21 | |
---|
I got run over by truth one day. Didn't see the red light. |
Tietysti Pauligin 12.09.2007 13:22:02 | |
---|
Oho. Ei yhtään erikoisefektiä, jopas. Koskahan tulee teattereihin? Elämä on kuin banaani, johon apinat ei yllä. |
Mechanizm 12.09.2007 14:05:30 | |
---|
No oli jo aikakin! Niinpä, olisi jo aika Rennynkin onnistua. Toivottavasi nyt tuli onnistuminen, ja mies pääsee parempiin projekteihin. Tsemppistä Rennylle! CQB 241 |
RocknRoll 12.09.2007 17:48:09 | |
---|
|
Hetfield 12.09.2007 17:52:57 (muokattu 12.09.2007 17:56:24) | |
---|
Voi isäkissan vittu! Sanokaa että olen väärässä kun luulen että tässä trailerissa on Peter "ruumis" Fratzen. Poliisina joka kolkkaa Samuel L Jacksonin. En muuten sano. Olet nimittäin oikeassa. http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1435965 E: Mitä sillä on edes väliä? "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Spawn 12.09.2007 17:55:17 | |
---|
Voi isäkissan vittu! Sanokaa että olen väärässä kun luulen että tässä trailerissa on Peter "ruumis" Fratzen. Poliisina joka kolkkaa Samuel L Jacksonin. Franzénpa juuri. Tuollapa se imdb:n cast-listassakin on. http://www.imdb.com/title/tt0896798/ "Hyvän nopeuden saavuttaminen vaatii paitsi kärsivällisyyttä, myös progressiivisuutta!" -Rumpali Kainuusta |
MV 12.09.2007 18:25:49 | |
---|
Oli Franzen tai ei, mulkulta kytältä se näyttää mikä lienee pääasia. Traileri näyttää kyllä siistiltä ja hyvä, että monet tuntuvat olevan samaa mieltä. The Liam that i know is a polite young man -Peggy Gallagher |
RocknRoll 12.09.2007 18:59:21 | |
---|
No ei ole teidän ongelma jos Frantzen on minulle ongelma, sillä sitä hän on. Ei kaikkia asioita tarvitse selittää, jotkut naamat vain sattuvat vituttamaan ilman syytä esim. Kimi Räikkönen ja Frantzen. |
zernobyl 12.09.2007 19:47:02 | |
---|
No ei ole teidän ongelma jos Frantzen on minulle ongelma, sillä sitä hän on. Ei kaikkia asioita tarvitse selittää, jotkut naamat vain sattuvat vituttamaan ilman syytä esim. Kimi Räikkönen ja Frantzen. Sitten toivot vaan, että Frantzen esittää tuossa leffassa juurikin ihan täysmulkkua, niin voit vihata sitä täysin rinnoin. Eikä elokuvakakokemuskaan sitten kärsi! Computer Generated Monkeys Silently Operate a Space Station. |
Joees 12.09.2007 19:55:42 | |
---|
No ei ole teidän ongelma jos Frantzen on minulle ongelma, sillä sitä hän on. Ei kaikkia asioita tarvitse selittää, jotkut naamat vain sattuvat vituttamaan ilman syytä esim. Kimi Räikkönen ja Frantzen. Tällaisissa tapauksissa ei kato tarvi katsoa leffaa jos niin paljon vaivaa. Se on vaan nyyh sitte. Se on vaan bueno että se on siellä. Toivottavasti saa lisää rooleja sekin. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Hetfield 12.09.2007 20:18:56 | |
---|
Se on vaan bueno että se on siellä. Toivottavasti saa lisää rooleja sekin. Jeh, tuohan on jo paljon parempi, kuin se ruumiin esittäminen CSI:ssä, tosin olihan se siinä niissä "fläsbäkeissä" elossa. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Joees 12.09.2007 20:24:32 | |
---|
Jeh, tuohan on jo paljon parempi, kuin se ruumiin esittäminen CSI:ssä, tosin olihan se siinä niissä "fläsbäkeissä" elossa. Jostainhan se täytyy sielläkin lähteä. Toivottavasti tää rooli poikis lisää mahiksia muihin rooleihin. Thumbs up. Loafers Musiikkia sulle ja mulle
Hello punks! |
Hetfield 12.09.2007 21:25:56 | |
---|
Jostainhan se täytyy sielläkin lähteä. Toivottavasti tää rooli poikis lisää mahiksia muihin rooleihin. Niin täytyy, mutta silti väkisinkin tuntui hassulta, oli niin tottunut miehen esittävän jotain vähän isompaa roolia. Thumbs up. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
Rantojen Mies 13.09.2007 20:45:39 | |
---|
Jeh, tuohan on jo paljon parempi, kuin se ruumiin esittäminen CSI:ssä, tosin olihan se siinä niissä "fläsbäkeissä" elossa. Eikö Franzen mölynnyt jotain Venäjäksi siinä? Olisi vain huutanut Suomeksi, ei sitä kukaan olisi huomannut. Voi saakeli tätä elämää! |
Hetfield 13.09.2007 21:02:15 | |
---|
Eikö Franzen mölynnyt jotain Venäjäksi siinä? Olisi vain huutanut Suomeksi, ei sitä kukaan olisi huomannut. Juu taisipa se venäjäksi ääntelehtiä. "Sain koulusta potkut lunttaamisen vuoksi. Metafysiikan tentissä kurkistin vierustoverini sieluun." -Woody Allen |
London Leatherboy 13.09.2007 21:32:31 | |
---|
En katso leffoja juuri ikinä. Traileri riittää, siinä näkyy parhaat palat |
Seppo_Howitzer 13.09.2007 21:40:26 | |
---|
En katso leffoja juuri ikinä. Traileri riittää, siinä näkyy parhaat palat Viisasta. Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! |
Hipelius 14.09.2007 08:17:42 | |
---|
En katso leffoja juuri ikinä. Traileri riittää, siinä näkyy parhaat palat Tästä hyvä esimerkki on Commandon traileri jossa on kaikki Commandon parhaus tiivistettynä. One linerit ja kaikki :D http://www.youtube.com/watch?v=mh-QUh69MCg http://www.sacrecy.com | kalamies#54 >-)))> |
LamaAjanElvis 14.09.2007 08:51:11 | |
---|
En katso leffoja juuri ikinä. Traileri riittää, siinä näkyy parhaat palat Minä lueskelen melko paljon myös noita spoilerisivustoja, joissa on melko lyhyeen kirjattu elokuvien tapahtumat, eikä sen jälkeen tartte edes vaivautua. Sitten jos on oikea kiinnostus jotain leffaa kohtaan, niin niitä löytyy kyllä ihan liian helposti noiltakin online tyyppisiltä sivustoilta, eli lataa johonkin ikkunaan ja katsot pois. Väärin... niin väärin. Niin asiaan: hyvä Rennie! Hikinen_Teltta_Blues
Sormet lähtee soundista.
"I wouldn't fuck Marilyn Quayle with a stolen dick." -George Carlin |
Huomennahan tuo oilsi ensi-illassa täällä, pitäisköhän sitä oikein raahautua katsomaan... |