Aihe: V-mallinen kitara hakusessa
1 2 3 4 5 6 7 8 9
Vancet
17.01.2008 17:48:11
Nonii. Sitten ihan asiasta kukkapurkkiin. Minkämoista säröpedaalie suosittelisitte? Iteltä löytyy tommonen Marshallin 15Wattinen vahvari ja Behringerin Overdrive Distortation pedaali ja aika laimeelta kuulostaa kyllä :S. Tykkää soittaa kaikenlaista heviä. Eniten soitten Metallicaa ja Megadethia :P
Painajaismainen
17.01.2008 17:53:32
Nonii. Sitten ihan asiasta kukkapurkkiin. Minkämoista säröpedaalie suosittelisitte? Iteltä löytyy tommonen Marshallin 15Wattinen vahvari ja Behringerin Overdrive Distortation pedaali ja aika laimeelta kuulostaa kyllä :S. Tykkää soittaa kaikenlaista heviä. Eniten soitten Metallicaa ja Megadethia :P

Mulla saattais olla tommonen Ibanezin SM-7 joutilaana. Äläkä sitten kuuntele mitä jasen Krice sanoo! :)
"Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen
Vancet
17.01.2008 18:00:57
Mulla saattais olla tommonen Ibanezin SM-7 joutilaana. Äläkä sitten kuuntele mitä jasen Krice sanoo! :)

Mimmonen saundi lähtee? Onko mitään näytettä :D
Vancet
17.01.2008 19:08:21
Vielä tuosta RR24:sesta. Onko helppo soittaa komppia ja sointuja?
Zl z
17.01.2008 19:15:20

Kannattaa käydä testaamassa.
VUUN!
Sam Hotman
17.01.2008 20:28:33
Los Jormas, mikä laukku sulla on tuohon kitaraan? Itse olen hankkimassa RR5:sta ja pitäisi siihen hyvä laukku saada. Se Jacksonin RR/King V malleille tarkoitettu laukku maksaa yli 200e, joten pitäisi saada joku hieman halvempi. Jos noin 100eurolla saisi, mutta jos ei niin sitten pitää se RR/King V laukku ostaa.
''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka
Parantava_Suru
17.01.2008 20:50:14

http://reviews.harmony-central.com/ … s/Guitar/product/Jackson/RR+24/10/1

Tossa linkkinä pari arvostelua. Itse omistan kyseisen pelin ja tykkään kovasti. Kyllä tällä ainakin meikäläisen nakkisormilla on nätty kompata..
ENGL for life! "The thin king is thinking. "
LosJormas
18.01.2008 10:25:28
Los Jormas, mikä laukku sulla on tuohon kitaraan? Itse olen hankkimassa RR5:sta ja pitäisi siihen hyvä laukku saada. Se Jacksonin RR/King V malleille tarkoitettu laukku maksaa yli 200e, joten pitäisi saada joku hieman halvempi. Jos noin 100eurolla saisi, mutta jos ei niin sitten pitää se RR/King V laukku ostaa.

No mulla on justiin se Jacksonin laukku, ja pakko sanoa, et se ainaki on hyvä ja jämäkkä! Mut jos ei sellaseen taivu ni thomannilla näyttäis olevan tollanen:
http://www.thomann.de/fi/rockcase_rc10620b_gitarrenkoffer.htm
Ei sit mitään tietoo millanen aski toi sit on :D
WinterMad
18.01.2008 15:32:41

Gator Extreme on sairaan hyvä laukku RR:lle, itsellä on Fernandesille semmoinen. Sisusta on täysin muokattavissa mukana tulevien palasten avulla, sopii RR:lle ihan 1:1
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Vancet
18.01.2008 16:36:26
Tänään kävin testimässä tuon. Oli kyllä hyvä keppi. Soittaessa käsi puutui, kun piti pitää yläasennossa, mutta kai se sitten siitä
pekurides
18.01.2008 16:40:46

Tänään kävin testimässä tuon. Oli kyllä hyvä keppi. Soittaessa käsi puutui, kun piti pitää yläasennossa, mutta kai se sitten siitä

Se on vähän sellaanen homma että JOS/KUN löydät sen hyvän soittoasennon vaikka istaaltaan tuosta reiskasta niin sen jälkeen vaikea taas millään muulla soittaa:)
Tunteella päin vittua.
Sam Hotman
18.01.2008 18:54:05
Gator Extreme on sairaan hyvä laukku RR:lle, itsellä on Fernandesille semmoinen. Sisusta on täysin muokattavissa mukana tulevien palasten avulla, sopii RR:lle ihan 1:1

Mistä tällaisen saa ja mihin hintaan? Kiitos.
''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka
Vancet
19.01.2008 19:20:01
Mitäs tämä: http://www.thomann.de/fi/jackson_kvx10_king_v_bk_upgrade.htm

Täyttää suunnilleen kriteerit ja hintakaan ei paha.
Sam Hotman
19.01.2008 19:25:59
Mitäs tämä: http://www.thomann.de/fi/jackson_kvx10_king_v_bk_upgrade.htm

Täyttää suunnilleen kriteerit ja hintakaan ei paha.

Olet ehdottanut samaa, mutta Randy Rhoads mallia. Ei ole kovin hyväksi todettu keppi.
Vancet
19.01.2008 19:33:32
Onko jotain perusteita, minkä takia ei kovin hyvä?

Itse oon kaupassa joskus testannu ja ainakin handyyn tuntu hyvältä.
Sam Hotman
19.01.2008 21:49:51

Kakkos sivulla on perustelut siitä King V mallista, jotka pätee myös tuohon. Ovat samat kitarat, mutta toisessa ala ''sakara'' on lyhyempi.
Thule
19.01.2008 22:56:42
Kaverin RR24:llä olen nyt tässä päivän ajan soitellut. Ihan mukava kapistus - helpposoittoinen ja muutenkin sellainen peli, ettei mitään jäänyt hampaankoloon. Eipä siinä tosin mitään sellaista ole, miksi sellaisen itselleni hankkisin. Esimerkiksi oma 475 Deluxe pesee tuon soitettavuudessa ja yleisfiiliksessä "mennen tullen".

Eli suosittelen, mutta ehdottomasti varauksella.
"Prepare to get fucked by the long dick of the law!"
Troitek
19.01.2008 23:01:24 (muokattu 19.01.2008 23:03:54)

Oiskohan siinä paska floikka, ei läheskää yhtä hyvät mikit ku RR24:sessä esim. Ja tuskin on neck thru vaikken varma ookkaa. Kyllä se yli 600e hintaero näkyy specseissä. Muista et kitaralla on muitaki ominaisuuksia ku ulkonäkö ja soittotuntuma vaikka neki on tärkeitä..

Vielä: et jos RR24 on hyvä soittaa nii siinä on kyllä sit ne huippuluokan osat jo ellei aleta puhumaan sit jostain ruukussa kasvatetuista puista eikä mennä älyttömyyksiin.
I feel good.
jra
19.01.2008 23:33:52
Läskiniska ei pelkää kaulapainoa:
http://www.youtube.com/watch?v=EzPgXFe2GJ4
Ei taida mahtua spekseihin?
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)