Terve, mulla on ulkomailta ostettu ko. laite ja tarttisin siihen suomenkielisen manuaalin. Pystyykö joku jeesaamaan?? Kiitokset |
teroyk 18.01.2008 00:08:58 | |
---|
Terve, mulla on ulkomailta ostettu ko. laite ja tarttisin siihen suomenkielisen manuaalin. Pystyykö joku jeesaamaan?? Kiitokset Senkin takia kannattaisi ostaa suomesta. |
box 18.01.2008 11:19:54 | |
---|
Itse kyselin suomenkielistä manuaalia thomanilta, mutta sanottiin että valitettavasti ei ole kuin englanniksi. Sen saa Korgin kotisivuilta. Mutta mulla olis korg x50 liittyvä kysymys. Vaikuttaako se muihin soundeihin, jos muokkaa sieltä combi osiosta niitä ääniä? Ite muokkasin program alueelta ja osa soundeista combin puolella muuttui. Nyt en oo uskaltanu alkaa säätämään, ettei loputki äänet mene piloille. |
mack the knife 18.01.2008 11:49:31 | |
---|
Itse kyselin suomenkielistä manuaalia thomanilta, mutta sanottiin että valitettavasti ei ole kuin englanniksi. Sen saa Korgin kotisivuilta. Mutta mulla olis korg x50 liittyvä kysymys. Vaikuttaako se muihin soundeihin, jos muokkaa sieltä combi osiosta niitä ääniä? Ite muokkasin program alueelta ja osa soundeista combin puolella muuttui. Nyt en oo uskaltanu alkaa säätämään, ettei loputki äänet mene piloille. Et sä pysty combista niitä muokkaamaankaan muistaakseni. Program -puolella ne muutokset tehdään ja silloin ne muutokset vaikuttaa kaikkiin combeihin, missä se kyseinen soundi on. COVS n:o 1. |
Hitman 18.01.2008 13:35:38 | |
---|
Itse kyselin suomenkielistä manuaalia thomanilta, mutta sanottiin että valitettavasti ei ole kuin englanniksi. Sen saa Korgin kotisivuilta. Mutta mulla olis korg x50 liittyvä kysymys. Vaikuttaako se muihin soundeihin, jos muokkaa sieltä combi osiosta niitä ääniä? Ite muokkasin program alueelta ja osa soundeista combin puolella muuttui. Nyt en oo uskaltanu alkaa säätämään, ettei loputki äänet mene piloille. Ei sulla olis linkkiä. en itse löytänyt. kiitti. |
box 18.01.2008 16:24:46 | |
---|
Et sä pysty combista niitä muokkaamaankaan muistaakseni. Program -puolella ne muutokset tehdään ja silloin ne muutokset vaikuttaa kaikkiin combeihin, missä se kyseinen soundi on. Ok kiitti, täytyy sitte vähän katella mitä soundia menee muokkaamaan. Niin ja se linkki siihen manuaaliin: www.korg.com/downloads/pdf/X50_OpGuide_E1.pdf |
teroyk 18.01.2008 22:27:12 (muokattu 18.01.2008 22:29:43) | |
---|
Itse kyselin suomenkielistä manuaalia thomanilta, mutta sanottiin että valitettavasti ei ole kuin englanniksi. Sen saa Korgin kotisivuilta. Suomessa myytävien matkassa tulee sekä suomenkielinen (tosin paperinivaskana) ja englanninkielinen. Olen itse nähnyt. |
box 20.01.2008 09:54:00 | |
---|
Suomessa myytävien matkassa tulee sekä suomenkielinen (tosin paperinivaskana) ja englanninkielinen. Olen itse nähnyt. Aijaa :o Tätä suomenkielistä paperinivaskaa ei vissiin sitten ole digitaalisessa muodossa? |
teroyk 20.01.2008 15:24:42 | |
---|
Tätä suomenkielistä paperinivaskaa ei vissiin sitten ole digitaalisessa muodossa? Varmaan on, muttei julkisessa jaossa, sillä varmaan maahantuojalla pitää tienata suomentajalle palkkakin. |
Hitman 22.01.2008 11:19:41 | |
---|
Voisiko joku ystävällisesti kopioida mulle omansa maksua vastaan? |