Mitä mieltä olette balbexin rumpukapuloista? Tai mitä mieltä olette balbexin kuoppis signature kapuloista? |
Rumpukapulat 17.01.2008 11:50:45 | |
---|
|
Tasmaani 17.01.2008 16:26:38 | |
---|
Ei kestä. Varsinkin jos tykkää kanttilyönneistä ja valuvanteista. |
gulfstream650 17.01.2008 20:12:02 | |
---|
On kovasti kiinni soittotyylistä (kuinka lujaa tai hiljaa lyö). Itse lyön hiljaa ja kaikki kapulat kestävät. Svengaa kuin saksanhirvi. |
Youni 19.01.2008 17:36:04 | |
---|
On kovasti kiinni soittotyylistä (kuinka lujaa tai hiljaa lyö). Itse lyön hiljaa ja kaikki kapulat kestävät. Mä tykkään lyödä kaikilla voimakkuuksilla, se on sitä dynamiikkaa. Silloin ei kaikki kestäkään. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
Ratloz 20.01.2008 19:46:38 | |
---|
Parhaat kapulat millä oon ikuna soittanu. Hinta/laatu todella kohillaan. Tatsi hyvä ja sopii käteen. It's like hammering your little brother's face to stop him crying... |
Bobana 20.01.2008 21:47:59 | |
---|
Ei nää löylykauhan varret mitään kestä... Oon soittanu kohta parikytä vuotta Pro-Markeilla eikä selättäjää vielä näköjään ole. Laadusta kannattaa maksaa. Tai ainakin minä maksan. Sen on kokemus opettanut. Nii.. Ja moni muu on soittanu vielä pitempään niillä kun mä. Miehän oon vasta alottelija. Illalla hilpeenä kaljaa ja aamulla kalpeena hiljaa. |
Youni 20.01.2008 21:50:10 | |
---|
Ei nää löylykauhan varret mitään kestä... Juuh, vähän harmi. Mulla alko tipit menemään pehmeäksi turhan nopeasti. Nyt on VicFirthin 8D:t käytössä. AS8D tilaan seuraavaksi, tuntuu tuo Firthin pyöreä AmericanSound tippi todella kestävältä. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
kapulat poikki 21.01.2008 13:18:42 | |
---|
Mitkä kapulat mättömusaan? Hei älä ny viitti, ei karhukaan riehu koko aikaa, se syö välillä puolukoita... |
welho 21.01.2008 14:40:49 | |
---|
Mitkä kapulat mättömusaan? Sellaset jotka tuntuu käpälässä hyvälle. Mä oon soitellut nyt balbexeilla käsittääkseni reilu pari vuotta. Eli heti pääsin käsiksi kun niitä alettiin maahan tuomaan ja ei oo tarvinnut merkkiä vaihdella. Hinta/laatusuhde on mielestäni kohdallaan ja valkopyökkisillä VH:illa tai 2BL- kepukoilla vetelen rokkikeikat. Kevyemmässä soitossa sitten mm. 2A RIDE. Mä tykkään. Kestää aivan samalla lailla kun muutkin. Rokkikeikoilla menee 1-2paria keppejä oli ne sitten mitä vaan ja kevyemmillä keikoilla menee sama pari vaikka vuoden. Kieroja tai vääriä/kuivaneita kapuloita ei oo vastaan tullut. jokunen sata niitä on tullut tuhottua:) Lisäksi Janne kanssa on helppo ja mukava asioida. Hieno miäs ja hienoja keppejä! www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum |
Youni 21.01.2008 17:28:44 | |
---|
Mä tykkään. Kestää aivan samalla lailla kun muutkin. Rokkikeikoilla menee 1-2paria keppejä oli ne sitten mitä vaan ja kevyemmillä keikoilla menee sama pari vaikka vuoden. Kieroja tai vääriä/kuivaneita kapuloita ei oo vastaan tullut. jokunen sata niitä on tullut tuhottua:) Raskas tatsi ilmeisesti :D . Mulla kestää pari kyvin useammankin rokkikeikan ja monia monia treenejä. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
welho 22.01.2008 01:34:11 | |
---|
Raskas tatsi ilmeisesti :D . Mulla kestää pari kyvin useammankin rokkikeikan ja monia monia treenejä. Voima korvaa taidon:) www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum |
Calle84 22.01.2008 19:36:18 | |
---|
Ostin kesällä Kuoppis signature ja Jazz malliset Balbexit, ja Kuoppiksen kapuloista tykkään kovasti. Kevyemmät kuin vastaavan kokoiset Hickory kapulat, tatsi on hyvä ja soundi ilmava. Soitan aika hiljaa, joten nämä sopivat minulle mainiosti. Laatu on hyvä ja hinta kohdallaan. Mutta, mistä näitä saa Helsingissä? |
welho 23.01.2008 02:25:26 | |
---|
Ostin kesällä Kuoppis signature ja Jazz malliset Balbexit, ja Kuoppiksen kapuloista tykkään kovasti. Kevyemmät kuin vastaavan kokoiset Hickory kapulat, tatsi on hyvä ja soundi ilmava. Soitan aika hiljaa, joten nämä sopivat minulle mainiosti. Laatu on hyvä ja hinta kohdallaan. Mutta, mistä näitä saa Helsingissä? http://www.soundstore.fi/ www.welhodrum.com, www.myspace.com/welhodrum |
Youni 26.01.2008 15:50:08 | |
---|
http://www.soundstore.fi/ Muutenkin mainio kauppa, suosittelen. Ostin kesällä Kuoppis signature ja Jazz malliset Balbexit, ja Kuoppiksen kapuloista tykkään kovasti. Kevyemmät kuin vastaavan kokoiset Hickory kapulat, tatsi on hyvä ja soundi ilmava. Soitan aika hiljaa, joten nämä sopivat minulle mainiosti. Kyllähän ne hiljaisessa soitossa hyvät ovat, kun ovat niin kevyitä. Pystyy käyttämään samaa kokoa, mihin on tottunutkin. Itse juuri diggaan tuosta 14|407 koosta. Kovempaa soittaessa tuli mulle sellainen fiilis, että lyövät vähän käsille. "Käyttäkää sitä hakua, ja toisaalta älkää joka kohtaan itkekö turhaan sen haun käytöstä."
-Moderaattori |
vapauskauppias 27.01.2008 01:35:32 | |
---|
Periaatteessa kapulat vaikuttavat oikein mainioilta ja hyvänhintaisilta. Omaan käteen eivät kuitenkaan edes ohuimmat valkopyökkiset, 7A Fusion, kapulat sopineet. Tuntuma oli liian raskas minulle. Taisi halkaisijakin olla hiukan liian suuri. Kapulan päät hajosivat muistaakseni suhteellisen nopeasti. Ohuissa kapuloissa olen kuitenkin tähän ilmiöön tottunut, joten tuo ei kovin suurena yllätyksenä tullut. Soittotapani vaikuttaa varmasti myös asiaan. Kannattaa siis kokeilla, sopivatko Balbexit Sinulle. Joillekin ne toimivat - toisille eivät. |
Kuljukka 28.01.2008 00:00:28 | |
---|
Parhaat kapulat millä oon ikuna soittanu. Hinta/laatu todella kohillaan. Tatsi hyvä ja sopii käteen. Parempaa asiakaspalvelua saat ettiä. Ja pitkään. |
VeeKoo 28.01.2008 01:43:02 | |
---|
Ei ainakaan nuo hornbeam (valkopyökki) kapulat kestäneet minulla kovinkaan kauaa. En sit hickorystä tiedä. Tatsi oli kyl hyvä. "Naisiahan saa räpläillä koska tahansa, mutta kaunista rumpua harvemmin. "- Rockster |
Aqualung 29.01.2008 00:48:12 | |
---|
Hyvästä asiakaspalvelusta huolimatta, mulla ei balbexin horbeamit eikä hickoryt kestäneet läheskään yhtä hyvin kuin esim. pro markin hickory-kepit, joita tavallisesti käytän. Harmi. |
Boscaiolo 02.02.2008 20:07:54 | |
---|
Ostin kaksi 7A-paria kun kävin Soundstoressa. Ei mitään ihmeellisiä, joskaan ei nyt ihan susiakaan. En usko että ostan enää... Mikko |