Aihe: Paras PA
1 2
Neljä Ruuvia
14.01.2008 21:32:13
Meillä on ollut kanssa vuosikausia nuo Boset, 802 yläpäässä, ja 302 alapäässä. Kyllähän ne vaan hyvät on, ja saa aika kohtuu hintaankin jo nykyään. Agents käyttää nykyään muistaakseni Aura Audion tuotteita, mutta pitkäänhän ne noilla boseilla vetelikin.

Ei käytä,kyllä siellä mennään nimenomaan L'acoustic systeemillä.Tarkempaa kokoonpanoa en tiiä.
tala
14.01.2008 23:09:21 (muokattu 15.01.2008 00:58:42)
Ei käytä,kyllä siellä mennään nimenomaan L'acoustic systeemillä.Tarkempaa kokoonpanoa en tiiä.

No niinhän siellä tosiaan mennäänkin, sori, mulla meni nyt vähän tässä merkit sekaisin : )
ATA
15.01.2008 16:04:01
Luulen että tuo Bosen setti (802) subbasella on hinta/laadultaan aika lailla erinomainen.

MUTTA, entäpä sitten mikseri?

Itse en usko että mikseri kovin paljoa ääneen vaikuttaa, mutta voin hyvin olla väärässä. Eli mikä on erittäin hyvä mikseri jolla pärjää tilanteessa kuin tilanteessa.

Ja vaikka paras olisikin telefunkenin vanha 24 kanavainen putkimikseri, niin niitä on sen verran vähän liikenteessä että jätetään nyt nämä pois. Eli luultavasti uudempaa kauraa ja esim. 12-24 kanavainen.
duane
15.01.2008 16:12:42
Bose on ihan hyvä puolalaisen iskelmätrion käyttöön ja ihan näppärä vielä kaikenlaisiin puhekeikkojen viivetouhuun, mutta ei se kyllä missään olosuhteissa kuulu "Paras PA" -keskusteluun. Ei se oikein toimi edes vintagemielessä.. Kun ilmeisesti muutenkin on vuosikertarunkkaus kyseessä, niin jo aiemminkin mainittu shure vocal master -setti voisi olla hyvinkin toimiva vaihtoehto, ainakin on autenttinen soundi ja kollegoille voi kehuskella vehkeiden iällä..
-röyh-
ATA
15.01.2008 16:19:48
Boset olen muutamaan otteeseen kuullut Agentsin keikalla ja sen verran hyvä ääni oli että riittää referenssiksi minulle.
duane
15.01.2008 16:28:24
Boset olen muutamaan otteeseen kuullut Agentsin keikalla ja sen verran hyvä ääni oli että riittää referenssiksi minulle.

Hmm... Kyseinen orkesteri kuullostaa aina hyvälle, riippumatta siitä minkälaisten kailottimien läpi sitä tuuttaa. Kun asiat on kondiksessa lavalla ja pulpetin takana, niin paskoillakin vehkeillä selviää..
-röyh-
aimotuska
15.01.2008 16:54:00
Itse en usko että mikseri kovin paljoa ääneen vaikuttaa, mutta voin hyvin olla väärässä. Eli mikä on erittäin hyvä mikseri jolla pärjää tilanteessa kuin tilanteessa.

Olet hyvin, hyvin väärässä. :) Heti etuaste on mikserissä se tärkein komponentti, ja... no siitä eteenpäin oikeastaan kaikki muutkin asteet. Mutta jo sen pitäisi kertoa asiasta jotain, kun pelkästä yksikanavaisesta etuasteestakin saattaa joutua pulittamaan yhtä paljon kuin täysimittaisesta miksutinpöydästä.
Se kirjoitetaan kuuLostaa, eikä kuuLLostaa. SIIS YHDELLÄ ÄLLÄLLÄ! prkl.
ATA
15.01.2008 17:47:33
No niin, kun tämä ei nyt tunnu mitään uusia sfäärejä tuovan niin lopetetaan aihe ja totean että sekä mikseri että vahvari tulee olemaan Manley Labsilta. 12 tai 24 kanavainen putki/räkkisysteemi, jolla saadaan hakemani ääni.

Ja kiitos henkilölle joka esitteli L'acousticin, koska oli uusi tuttavuus. :)
duane
15.01.2008 19:21:53
No niin, kun tämä ei nyt tunnu mitään uusia sfäärejä tuovan niin lopetetaan aihe ja totean että sekä mikseri että vahvari tulee olemaan Manley Labsilta.

Ja sitten komerot on kuitenkin Boset? LOL
-röyh-
rintapek
15.01.2008 21:10:42

No niin, kun tämä ei nyt tunnu mitään uusia sfäärejä tuovan niin lopetetaan aihe

Sinulle vasta kerrottiin, että mm. mikserin etuasteilla on väliä.
Niin on jokseenkin kaikella.
Kysymyksenasetteluustasi olen ymmärtänyt, että hakusessa olisi "wanhempi saundi" ? Wäärin?

Tuosta seuraava johtopäätös nimittäisn on se, että T- box on lähes sama kuin x-coustics/boss/whatever ja hinta on halvempi, eiks je?
Paras PA? on lukkokysymys välittömästi.

Sinulle on tuolla vastattu aivan asiallisesti, jopa semmoisten tekijöiden toimesta, jotka asiasta tietävät ja valitettavan harvoin palstalla vierailevat. Sitten jotenkin vedät maton alta ja toteat, että tää on tässä ja jollain mikserillä ei liene mitään väliä?
One kind of music only - the good kind
Calyamaha
16.01.2008 11:25:35
No niin, kun tämä ei nyt tunnu mitään uusia sfäärejä tuovan niin lopetetaan aihe ja totean että sekä mikseri että vahvari tulee olemaan Manley Labsilta. 12 tai 24 kanavainen putki/räkkisysteemi, jolla saadaan hakemani ääni.

Laitanko tarjousta tulemaan? :)

Maahantuomamme Manleyn mikserit ovat 16-kanavaisia, Monoblock-päättäreitä ei vielä Suomessa olekkaan.

http://manleylabs.com/containerpages/16_299.html
http://manleylabs.com/containerpages/500_Y2K.html
http://www.manleylabs.com/international.html
Hulkko
16.01.2008 12:01:11
Hoho!

Vissiin Manleyn pojilla menny kaikki aika äänisysteemien miettimiseen, ko noin kauheen näköset sivut saaneet aikaan. Vai onko asialla CP-vammainen naapurin poika epilepsian kanssa. Jessus, jos merkkiä ei tietäisi, niin moisten sivujen perusteella vitsiksi luulis.

Joojoo, offtopikkia, mutta samapa tuo.
miffe
16.01.2008 12:47:35
Vissiin Manleyn pojilla menny kaikki aika äänisysteemien miettimiseen

Pojilla? http://www.manleylabs.com/bioeveanna.html
turkulainen
ATA
16.01.2008 16:56:04
Vehkeet on jo valmiiksi katsottu ja Saksasta eli tällä kertaa en tarjousta tarvitse. Mutta hyvä tietää että maahantuojakin on.

p.s. vehkeitähän aina tarvitaan. :)
ATA
17.01.2008 10:25:36
Tällä kertaa vähän käytetty setti, jossa sekä mikseri että vahvarit samassa paketissa. Muuten jaan näkemyksesi täysin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)