Aihe: Behringer BX4410A
1
Zippadii
16.01.2008 03:44:42
Mitä olette mieltä hintalaatusuhteesta?

http://www.thomann.de/fi/behringer_bx4410a.htm
aimotuska
16.01.2008 08:09:57
Mitä olette mieltä hintalaatusuhteesta?

http://www.thomann.de/fi/behringer_bx4410a.htm

Bassokamat bassopalstalle, kiitos.
Se kirjoitetaan kuuLostaa, eikä kuuLLostaa. SIIS YHDELLÄ ÄLLÄLLÄ! prkl.
marge14
16.01.2008 20:08:47
Eikö basso puolella nykyään saa kysyä bassovahvistimistakaan?
Visakoivu
16.01.2008 20:10:47
Eikö basso puolella nykyään saa kysyä bassovahvistimistakaan?

Olisko siirretty esim. kitarapuolelta tänne tuo aihe...
marge14
16.01.2008 21:15:19
Jaajaa en tienny et se oli siirretty. Mun moka sori.
Nazareth
16.01.2008 21:49:38
Vaikuttaa ihan mukavalta vehkeeltä.
This would sharpen you up and make you ready for a bit of the old ultra-violence.
TheVille
24.01.2008 18:36:49

Hello! Itse ostin kyseisenlaisen kilohirmun tossa viime kesänä.

Yleissoundi on melko hyvä, joskin välillä tuntuu että EQ-potikoihin olisi valittu vähän väärät taajuudet. Tehoa todellakin löytyy tarpeeksi, itse pidän treenikämpällä ja keikoilla suunnilleen kello 9:ssä ja hyvin kuuluu. Pidän vekottimen "deep" nappia koko ajan päällä, ilman sitä on vähän turhan kevyt soundi. Näppäilin vehkeen shape-toimintoa toden teolla vasta viime viikolla ja huomasin että sillä saa muokattua soundia oikein hyvin.

Alumiinikartioista sen verran että attackia löytyy ja pidän näitten soundista enemmän kuin pahvikartioiden. n. Parin kuukauden käytön jälkeen yksi kartioista rupesi pitämään ihme pörinää. Otin kartion irti ja huomasin että alumiini oli irronnut liimauksestaan ympäröivään kankaaseen tai mitä lie vinyyliä onkaan. Olisi varmasti voinut helposti itsekin korjata, mutta olin jo maininnut asiasta musiikkikauppaan ja minulle oli tulossa uusi kartio maahantuojalta vain sillä vaivalla että ilmoitin sarjanumeron (senkin jälkikäteen). On hyvin vaikea sanoa onko kyseessä yleinen ongelma vai sattuiko kohdalle maanantaikartio...

Ei ole vehkeestä muuta pahaa sanottavaa kuin että paino on ihan järkyttävä. Se rupeaa pitemmän päälle roudaillessa ns. ketuttamaan, ja yksinään sinulla ei ole käytännössä mitään mahdollisuutta liikuttaa vahvistinta mihinkään.
Minun bändit:The Evolution, Chevi Eye, Deadlane Minun kamat: Schecter Hellraiser IV, Behringer BX4410A, Ashdown Minirig
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)