Muusikoiden.net
23.04.2024
 

Rock, pop, alternative »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Black Stone Cherry
1 2
flowerpower
28.11.2007 02:23:21
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä on AIVAN loistavan debyytin tehnyt hard rock bändi. En löytänyt heidän cdtä viime keväänä mistään Suomesta vaan tilasin sen Amazonilta Jenkeistä ja kyllä kannatti. Tässä on jotain ameriikan etelän tyyliä mukana ja laulaja on aivan loistava! "Big train rolls the line.. makes me lonely.."
Tässä makupaloja:
http://www.myspace.com/blackstonecherry
http://www.youtube.com/results?sear … ry=black+stone+cherry&search=Search
"Unplugged" terassibileissä:
http://www.youtube.com/watch?v=3mDs0O73FW8
 
stratocaster
28.11.2007 22:19:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hmm.. On kyllä mielenkiintoista, hyviä riffejä, hieno meininki. Kiitos tästä, pitää tutustua.
 
"Forget the message, forget the lyrics, and just play." -Cream
flowerpower
16.01.2008 01:25:20 (muokattu 16.01.2008 01:50:54)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

B.S.C. voitti Classic Rock lehden lukijaäänestyksen parhaasta "uudesta tulokkaasta" 2007. ONNEKSI OLKOON!
 
Cut out
16.01.2008 16:14:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hieno bändi. Omat suosikkibiisit levyltä: Backwoods Gold, Tired of The Rain, Drive ja Rollin' On. Livenä pitäisi päästä joskus näkemään - Tukholmassa ovat vissiin käväisseetkin
 
Ei naista koskaan tiiä
Tympee Huttunen
16.01.2008 18:38:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko noita levyjä jo saatavilla Euroopasta? Joskus vuosi tai kaksi sitten bändiä myspacesta kuuntelin ja meininki vakuutti. Bändi jatkaa sitä linjaa, jonka Pride & Glory ainokaisellaan avasi.
kassper
16.01.2008 18:55:21 (muokattu 16.01.2008 18:56:42)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jotenkin mun korviin tuli tuulahdus 90-luvulta tätä kuunnellessa :) Liekö joku pieni vivahde Pearl Jamiin päin, vaiko Pride & Glory:in. Noh, ei se huono juttu ole. Laulajalla on kyllä tiukka tatsi niin skebaan kuin laulamiseenkin ja komppi toimii, mut mä en vaan jotenkin innostu tästä ihan täysin. Vähän kertaalleen kuullun kuuloista.
 
Hyvä pändi, vaan ei mulle.
 
E: Korjailin ja tuo P&G näköjään tulikin tossa yllä jo
 
Basson soittaminen kuin kitaraa on helppoa. Basson soittaminen bassona onkin sitten ihan eri juttu. -KaamOs Times change and theres no point being so dogmatic that youre just pissing into the wind
Cut out
16.01.2008 19:19:51
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Levyä saa ainakin cdonista ja arimanista
 
Ei naista koskaan tiiä
Arabian Lauri
17.01.2008 10:35:21 (muokattu 17.01.2008 15:15:10)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kyllä, tunnustaudun faniksi!
 
Minusta on aina niin mukavaa kun paketti on "tiukasti kasassa". Perinne on se mistä uusien pändien pitäisi aina enemmän ammentaa. Henkilökohtaisesti kuulen pändin soitossa vaikutteita mm. Zeppeliinistä, Panterasta, Skynyrdistä, Rollareista jne. välillä jopa G n´R:stä. Eihän tosta voi olla pitämättä...
 
"Some people are like Slinkies... not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs."
Socialite
17.01.2008 16:59:29
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mmjoo! Kyllähän se homma on hanskassa mutta vähän liian raskasta/kovaäänistä meininkiä miun makuun...se on tuo nuorisomusiikki semmoista.
 
offtopikkina:
Tässäpä toinen tuore classic/southern/hardrock bändi, jonka linja on vähän perinteisempi: http://www.myspace.com/americanminor
 
Ampumahiihto on lajina paras, hiihdät vaan ja täplät alas!
flowerpower
17.01.2008 19:11:45
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mmjoo! Kyllähän se homma on hanskassa mutta vähän liian raskasta/kovaäänistä meininkiä miun makuun...se on tuo nuorisomusiikki semmoista.
 
offtopikkina:
Tässäpä toinen tuore classic/southern/hardrock bändi, jonka linja on vähän perinteisempi: http://www.myspace.com/americanminor

 
Hyvä groove tälläkin bändillä...tulee 70 luku mieleen :)
 
Arabian Lauri
17.01.2008 22:15:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mmjoo! Kyllähän se homma on hanskassa mutta vähän liian raskasta/kovaäänistä meininkiä miun makuun...se on tuo nuorisomusiikki semmoista.
 
offtopikkina:
Tässäpä toinen tuore classic/southern/hardrock bändi, jonka linja on vähän perinteisempi: http://www.myspace.com/americanminor

 
Hei, kiitos tästä! Samalla tästä topiikista on tulossa hyvää vauhtia vähemmän tunnettujen southern rock bändien lista, mikä on pelkästään hyvä asia! Nälkä kasvaa...
 
"Some people are like Slinkies... not really good for anything, but you still can't help but smile when you see one tumble down the stairs."
Socialite
17.01.2008 23:25:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei, kiitos tästä! Samalla tästä topiikista on tulossa hyvää vauhtia vähemmän tunnettujen southern rock bändien lista, mikä on pelkästään hyvä asia! Nälkä kasvaa...
 
Eipä kestä..levyä saa ainakin cdon.comista, voin suositella!
Southern rock -lista ei haittaisi minua ainakaan eli jos on tiedossa hyviä bändejä niin antaa paukkua vaan...
 
Ampumahiihto on lajina paras, hiihdät vaan ja täplät alas!
flowerpower
17.01.2008 23:59:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eipä kestä..levyä saa ainakin cdon.comista, voin suositella!
Southern rock -lista ei haittaisi minua ainakaan eli jos on tiedossa hyviä bändejä niin antaa paukkua vaan...

 
Tässä olis bändi Georgiasta. Aika tuntematon Suomessa. Mulla kaksi heidän ekaa levyä. Tulee mieleen Allmann Br., Reo Speedwagon, John Hiatt etc. Slideputki on heillä paljon käytössä :)
http://www.myspace.com/tishamingo
 
Socialite
18.01.2008 00:04:13
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä olis bändi Georgiasta. Aika tuntematon Suomessa. Mulla kaksi heidän ekaa levyä. Tulee mieleen Allmann Br., Reo Speedwagon, John Hiatt etc. Slideputki on heillä paljon käytössä :)
http://www.myspace.com/tishamingo

 
Tämä onkin jo tuttu, tosin en tiennyt että heiltä on tullutkin toinenkin levy...olin jo vähän unohtanut koko bändin mutta noi uudet biisithän kuulostaa mukavalta.
Thänksistä!
 
Ampumahiihto on lajina paras, hiihdät vaan ja täplät alas!
flowerpower
18.01.2008 00:08:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Point on jo heidän kolmas ....menee mun ostoslistalle kans
 
Socialite
18.01.2008 00:23:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

The Point on jo heidän kolmas ....menee mun ostoslistalle kans
 
Ahaa, just...Pitäis lukea tarkemmin!
Ensimmäistä levyä en ole sitten kuullutkaan mutta tää uudempi materiaali kuulostaa ainakin omaan korvaan paremmalta kuin se kakkoslevy "Wear and Tear."
 
Ampumahiihto on lajina paras, hiihdät vaan ja täplät alas!
flowerpower
23.08.2008 23:42:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BSC :n uusi pitkäsoitto on kaupan hyllyssä! Folklore and Superstition on hienoa jatkoa esikoiselle.. musiikki on kypsempää ja bändi on entistäkin kovempi: Onkohan Black Stone Cherry käynnyt Suomen maassa esiintymässä?
 
hjukke
08.10.2008 22:28:08
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

BSC :n uusi pitkäsoitto on kaupan hyllyssä! Folklore and Superstition on hienoa jatkoa esikoiselle.. musiikki on kypsempää ja bändi on entistäkin kovempi: Onkohan Black Stone Cherry käynnyt Suomen maassa esiintymässä?
 
Ei taida olla. Marraskuussa ovat Tukholmassa mutta eipä ole toimistot äkänneet (tai saaneet diililä) pyytää heppuja Suomeen. Hyvältä vaikuttaisi uusi kiekko, harkitsen hankintaa..saamarin hyvin groovaava ja hyvin laulettua perusrockia.
Izer
09.10.2008 09:20:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuo Folklore And Superstition juurikin soimassa. Iskee minuun paljon enemmän kuin tuo debyytti, mahtikamaa. Johtuu ehkä siitä että laulut ovat jollain tapaa melodisempia kuin ekalla levyllä. Ehkä nuo biisitkin ovat vaan parempia. Hyvät soundit kyllä molemmilla levyillä.
 
Ridin' with the wind!
-jonne-
13.02.2009 11:12:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Täälläkin tunnustaudutaan faniksi! Todella hyvää kamaa suoltaa B.S.C! Southern rock (down, skynyrd) muutenkin kolahtaan oivasti joten bsc on loisto lisäys mulle siihen listaan. Folklore on ihan mahti kiekko, kesällä varmasti toistopyörityksessä juopottelun ohella. Hail:)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «