Paas 15.01.2008 13:18:06 | |
---|
Pitäisköhän kirkon ottaa Remon kalvot käyttöön? Voisi tuoda asiakkaita tässä sieluttomassa, steriilissä maailmassa, jos löytyisi sielua ja lämpöä. Amen. Ei varmaankaan huono idea. :) The Mullet: Hairstyle of the Gods http://www.mulletsgalore.com/ |
Nolte 15.01.2008 13:20:32 | |
---|
Pitäisköhän kirkon ottaa Remon kalvot käyttöön? Voisi tuoda asiakkaita tässä sieluttomassa, steriilissä maailmassa, jos löytyisi sielua ja lämpöä. Amen. Pirun huono idea. jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!! |
Kailis 15.01.2008 14:04:53 | |
---|
Pirun huono idea. Mistä tiesit? |
Nolte 15.01.2008 14:19:19 | |
---|
Mistä tiesit? Pirulla on yleensäkin huonoja ideoita. ;) jhjghfjkdhsgjhjsfkahfj!!!! |
Corleone 16.01.2008 07:09:18 | |
---|
Mun kokemukset on että evans hajoaa ja remo kestää :D Itellä on PS3:set joka pöntössä (paitsi virpassa). Parhaiten nuo PS3:set sopii mun kannuihin ja korvaan. Tuhti ja muna-pitoinen soundi :D Nyt on kalvot kestäny yli vuoden eikä näy mitää merkkiä hajoamisesta (tosin oon soitellu suht vähäsen) Evansin EQ3 hajos muutamassa kuukaudessa ku se oli mulla basarissa lyöntikalvona. Sain kyl leikattua sen hajonneen eq3:sen niin että sain siitä etukalvon. Kukapa sen sitten tietää että oliko mulla nuijat vinossa. Sillon soittelin Taman HP200TW perusnuijilla mutta nykään soittelen iron cobran kuminuijilla joiden kulmaahan saa säädettyä.. Mene ja tiedä.. Remoa mä oon käyttäny. Se on jotenki "enemmän rockimpi" ku evans .. täähän nyt sit on ihan vaan mun mielipide ja tuostahan saa väännettyä monta sivullista tätä samaa skeidaa: "Remo on paras ku mulla on remo". "Eikä oo, remo on paska, evans on paras ku mulla on se!". "Eikä oo, ku remo!". "Eiku evans". "Eiku Remo".. blaa blaa blaaa.... Vittu ku alkaa kalvot hajoamaan ni nyljen naapurin kissat ja pingotan semmoset pongot itelle että karvat pölisee ku tykitän blastbeattia :D "Aboriginal blastbeat from Africa" Moments of glory and pride.
Panzer Deathride. |
Linnunlaulupuu 16.01.2008 09:45:37 | |
---|
Vittu ku alkaa kalvot hajoamaan ni nyljen naapurin kissat ja pingotan semmoset pongot itelle että karvat pölisee ku tykitän blastbeattia :D "Aboriginal blastbeat from Africa" Tai sitten voisit hankkia itsellesi oikeasti luovan harrastuksen. Mitä näin äkkiseltään tulee mieleen, niin sähän voisit alkaa kirjoittaa vitsikirjaa. Niin joo, evansin g1:een olen jostain kumman syystä mieltynyt.
Be quiet! I'm trying to watch the medium! Go medium... Wish I could talk to ghosts. That would be sweeeeeeet! |
hollmi-5 16.01.2008 11:41:35 (muokattu 16.01.2008 11:43:29) | |
---|
Minä leikkaan ne lätkät nuijan osumakohdan kokoiseksi. Lätkä lisää ikää, siksi käytän, vaikka se vaimetaa. Minulla oli Evans EQ3, mutta laitoin sen pois, kun soundi ei miellyttänyt. Tein siitä reiällisen resokalvon. Siinä hommassa se olikin hyvä. Tuli ilman demppiä napakka soundi, kun lyöntipuolella oli PS3-malliseksi modattu Pinstripe. Itellä on PS3:set joka pöntössä (paitsi virpassa). Et taida tykätä soivista rummuista? Soundit, piuhat ja kajarit. |
Rockster 16.01.2008 11:49:18 | |
---|
Et taida tykätä soivista rummuista? Ihmettelin kyllä ihan samaa. Kyllä meikäkin aikoinaan teippasi monta demppipalaa 20 vuotta vanhoilla Pinstripeilla varustettuihin Exporteihin. Eivät juuri soineet :) Nykyään kaksikerroskalvon demppauskin harmittaa. Tosin laadukkaissa rummuissa se sointi ei juuri kaksikerroskalvolla lyhene... "Leuka maassa kohti uusia pettymyksiä." |
moderndrummer88 16.01.2008 12:01:57 | |
---|
Itellä on semmonen fiilis, että PS3 tuottaisi jopa lyhyemmän soundin rummuissa kuin Pinstripe, johtuuko sitten siitä, että demppirengas saa heilua vapaana kalvon pinnalla. En tie... "jazzahtavia ridekomppeja tyyliin Ian Paice" -Brother Michael |
jazzmies 16.01.2008 14:24:57 | |
---|
...täähän nyt sit on ihan vaan mun mielipide ja tuostahan saa väännettyä monta sivullista tätä samaa skeidaa... Erittäin motivoiva puheenvuoro keskustelupalstalle. Mikä sinä olet kritisoimaan muiden kirjoittelusta, minkä aihe on Evans vastaan Remo. Se on laillista se. Muista hyvä tapakulttuuri myös kirjoittamisessa, sillä tämä on pieni maa ja kansalla on pitkä muisti! Maukasta makkaraa - Raikasta vettä - Kirkasta kalakeittoa |
born to lose 16.01.2008 14:47:53 | |
---|
Ostamissani Tour customeissa oli valmiina basarissa Remon ps3. Kuulostaa kyllä ihan helvetin hyvältä. Tomeissa oli Remon emperoria, ja kyllä niitäkin jatkossa tullaan ostamaan :) Eipä ole evanseista paljoakaan hyviä kokemuksia, soundi ei vaan natsaa omaan korvaan. Remo on paljon täyteläisempi mielestäni. Evanseissa tosin se hyvä puoli että valkosista kalvoista ei kulu se päällyste niin nopeasti kuin Remoissa. |
Kailis 16.01.2008 15:09:10 | |
---|
Mulla oli tuossa Bradyn basarissa uutena edessä musta PS3 ja lyöntikalvona clear PS3. Oli kyllä niin ummehtunut tumps että masennuin ihan totaalisesti. Mikitettynä olis ehkä ollut ihan ok. Reiän väänsin etukalvoon niin alkoi pelittämään. |
lkx 16.01.2008 15:12:22 | |
---|
...sillä tämä on pieni maa ja kansalla on pitkä muisti! Piti kommentoda, mutten muista mistä oli kyse...
Tä? Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Ei vaan. Henkilökohtaisesti ite olen Remon miehiä. Aikoinaan kotikylässä se oli se merkki jota lähinnä löyty edes vähän hyllystä ja jota jengi käytti. Se oli myöskin pienelle rumpalinalulle jo ennestään tuttu nimi. Ja koska ei ole ollut valittamista, en ole Evansia edes kokeillut. Joskus jossain rummussa on ollut joku EQ-bassarikalvo, mutta kun en ole ruuvannut, niin paha sanoa siitä sen kummemmin mitään. Sen verran on Evansia käytössä, että bassarin suojalätkä on Evansin musta - toimii kivasti raskaammassa/rockimmassa touhussa kuminuijien kera. Kalvoksi on vakiintunut se Remon PS3. Iron Cobran huopanuija ja musta lätkä tuppasivat kuluttamaan toisensa kilpaa loppuun, ahkeralla soittamisella. Evansin Emad-dempparit ovat myös ihan näppäriä - virveleissä käytän joko Emadia, tai Moon Geliä. Kalvona perus valkoinen Ambassador. Eipä ole muuten bassarista lyöntikalvo mennyt rikki. Mutta erään keikan lopulla viime kesänä ihmettelin, kun bassari rupesi tuntumaan kovin ponnettomalta. Soundissakin oli jotain kummaa. Viimeisen biisin lopussa rupesin tätä ihmettelemään. Soiton jälkeen joku totesi että bassarin resokalvo oli rikki. Näytti siltä, että mikään ei ollut osunut - ei esim. bassarimikki - mutta ilmeisesti tehdaskalvonkin on joskus annettava periksi. Taisi se siinä olla melkein seitsemän vuotta. :D Hajosi oikealle alas tehdyn mikkireiän reunasta kohti vasenta reunaa, eli tyylikäs halkeama melkein keskelle kalvoa. :P Hilfe! Ich bin ein Fisch. |
Corleone 17.01.2008 07:34:58 | |
---|
Erittäin motivoiva puheenvuoro keskustelupalstalle. Mikä sinä olet kritisoimaan muiden kirjoittelusta, minkä aihe on Evans vastaan Remo. Se on laillista se. Muista hyvä tapakulttuuri myös kirjoittamisessa, sillä tämä on pieni maa ja kansalla on pitkä muisti! no lol... on muisti joo. Tarkotin vaan että niin monta mielipidettä kuin on käyttäjääkin. Vois luulla että paras vaihtoehto on että ketjun alottaja vaan testaa ja kuuntelee itte. Kestävyys on tietenkin ihan oma juttunsa. Jotku ei annan armoa kalvoille ja jotkut taas hipsuttelee niitä äiteen puurovispilöillä :D eli voidaan sanoa että remon sekä evansin kalvot kestää ensimmäisestä soittopäivästä tuomiopäivään saakka jos niitä pitää kuin kipeää kullia mutta saadaan ne hajalle parissa päivässäkin. Mikä sinä olet kritisoimaan muiden kirjoittelusta aina on olemassa teitä jotka itkee kun ajatusmaailmat ei kohtaakkaan... Miksikäs en kritisois? Mitä järkeä on missään jossei suutansa saa aukasta? Ja kaikenlisäks, tämähän on vain internet herranjumala sentään ja kyse on vaan kalvoista ja niiden käyttäjistä :D Moments of glory and pride.
Panzer Deathride. |
Kailis 17.01.2008 10:49:32 (muokattu 17.01.2008 10:51:31) | |
---|
No sanotaan nyt tähän että hyvissä rummuissa hyvä viritys ja hyvä rumpali, niin ei ole väliä onko Remo vai Evans. Evansin viimeistely mun kokemuksen mukaan parempaa ja virittäminen helpompaa kun ei veny niin paljon. Mutta molemmilla mennään lujaa. EDIT. Tai ei niin lujaa mut jotain... |
jazzmies 17.01.2008 11:33:47 | |
---|
No sanotaan nyt tähän että hyvissä rummuissa hyvä viritys ja hyvä rumpali, niin ei ole väliä onko Remo vai Evans. Evansin viimeistely mun kokemuksen mukaan parempaa ja virittäminen helpompaa kun ei veny niin paljon. Mutta molemmilla mennään lujaa. EDIT. Tai ei niin lujaa mut jotain... Ok, myönnytään;) Maukasta makkaraa - Raikasta vettä - Kirkasta kalakeittoa |
Kailis 17.01.2008 11:49:19 | |
---|
Ok, myönnytään;) Huh! Kiitos =D |
kapulat poikki 19.01.2008 23:26:49 | |
---|
kiitos kaikille. mutta oon kuullut muualtakin että evans olisi hyvä ja soitin koulun paksa rummuilla jossa oli evanssin kalvo ja sai nekin kuulostamaan namulta kerran soitin milleillä ja sitten ajattelin, I had newer touht those was so bad |
Kaamea kapula 19.01.2008 23:40:02 (muokattu 19.01.2008 23:43:09) | |
---|
Ei muuta kun impiä etsimään,sieltä ne parhaat rikki menevät kalvot löytyy! Ja ovi oli..... Menevällä miehellä on kivekset peräkkäin! |