Aihe: Sointuaiheinen softa haussa
1
JPQ
15.01.2008 22:07:50

Käyttiksenä: Windows XP ja ilmaista haetaan.
Onko ohjelmaa joka kertoisi soinnut josta valitut sävelet löytyy ?
loosah
15.01.2008 22:14:06 (muokattu 15.01.2008 22:16:15)
Siis tarkoitatko, että jos löytyy vaikkapa sävelet C,E, G ja H, niin ohjelma kertoisi, että kyseessä on Cmaj7???

Meni vähän yli tuo kysymys...

Vaiko niin, että esim. nuotti C löytyy vaikkapa F-kolmisoinnusta tai Dm7:sta tai Am:sta???
GIGO
JPQ
15.01.2008 22:43:13

Siis tarkoitatko, että jos löytyy vaikkapa sävelet C,E, G ja H, niin ohjelma kertoisi, että kyseessä on Cmaj7???

Meni vähän yli tuo kysymys...

Vaiko niin, että esim. nuotti C löytyy vaikkapa F-kolmisoinnusta tai Dm7:sta tai Am:sta???

jälkimäinen ideoita on johon tarviin eikä niistä nyt enempää. ja toinenkin voi olla tarpeen mutta ehkä enemmin toisin päin.
JPQ
15.01.2008 23:38:04

Suosittelisin ihan perus musiikin teorian sekä suomen kielen kurssia.

Joskus tarvitsee nopean tavan.
Krister
16.01.2008 13:12:23

Käyttiksenä: Windows XP ja ilmaista haetaan.
Onko ohjelmaa joka kertoisi soinnut josta valitut sävelet löytyy ?

Olisiko sulla haussa tällainen?
http://www.harmony-central.com/Software/Windows/nutcho32.html
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin
Kalmo
18.01.2008 15:05:57
Käytätkö kitaraa vai koskettimistoa? Itse en tunne teoriaa lirun vertaa, mutta vastaavassa tilanteessa pistän sormeni tietylle sävelelle, ja katson mitä sointuja saan aikaiseksi tuon sävelen ympärille. Vai onko ongelmasi se (kuten usein minulla), että keksit kyllä niitä sointuja, muttet tiedä niiden oikeita nimiä?
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Mohla
18.01.2008 15:07:31

Käytätkö kitaraa vai koskettimistoa? Itse en tunne teoriaa lirun vertaa, mutta vastaavassa tilanteessa pistän sormeni tietylle sävelelle, ja katson mitä sointuja saan aikaiseksi tuon sävelen ympärille. Vai onko ongelmasi se (kuten usein minulla), että keksit kyllä niitä sointuja, muttet tiedä niiden oikeita nimiä?

Tuo viestisi yläpuolella oleva linkki auttaa kaikkiin mainittuihin ongelmiin...
Huom! On suuri todennäköisyys, että ylläoleva kirjoitus on sarkastinen. ...muttei tietenkään välttämättä.
- - - - - - - - -
Kova ruumiillinen työ ei ole koskaan tappanut ketään - mutta miksi ottaa riski? -Charli
JPQ
18.01.2008 18:52:46

koskettimia tällä hetkellä ei oikein voimat riitä kitaraan vielä ainakaan.
Synnyttäjä
21.01.2008 20:40:37

http://www.looknohands.com/chordhouse/piano/

Tuolta vois kans löytyä jotain, jos ei halua asennella mitään koneelle.
!
Mizery
23.01.2008 12:16:08
Olisiko sulla haussa tällainen?
http://www.harmony-central.com/Software/Windows/nutcho32.html

Nut Chords on ollut joskus kitaran soittoa aloittaessani omalla kohdallani erittäin hyödyllinen, harmillista että ainakaan käyttämässäni versiossa ei ollut mahdollisuutta soittaa valittua sointua midin kautta, toisaalta eihän tuo iso puute ollut.

Kyseinen ohjelmahan näyttää valitun soinnun kitaran otelaudalta, että pianon koskettimilta. mahdollisuutena on myös itse näpytellä pallukat kitaralle/koskettimille jolloin ohjelma näyttää mikä sointu niistä muodostuu.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)