käsi 15.01.2008 17:47:00 | |
---|
mamban musa ei kiinnosta eikä ko henkilö vaara, mutta huonoa käytöstä se on alkaa repimään juttua julkisesti. Jos tarvii joku roudari haukkua haukkukoot sen sitten keikan jälkeen bäkkärillä tai keikka bussissa. Ja palautteenkin voi antaa fiksusti, jos ei moista halua tapahtuvan enää asiasta voipi sanoa. Jos itse mokaan niin sitten mokaat, ja haukut tulee silloin ansaitusti. Mutta jos se tehdään julkisesti mennään rajan yli heti. Työkavereiden edessä ei ole paha jos haukut tulee asiallisesti ja perustellusti. Mun mielestä siis vaara on tuossa toiminut väärin, toki vaikea enään tässä vaiheessa tietää miten asia on mennyt kun joka paikassa kohkataan samasta asiasta jolloin jutulla on hieman tapana muuttua Kun on korvia myöten kusessa on paree pitää suu kiinni |
Asia näyttää olevan niin vakava ettei se siedä minkäänmoista kevennystä. Tai sitten te olette erittäin huumorintajuttomia ja/tai lukutaidottomia. Juu-u, jos sieltä Pohjamaalta nyt sattuu löytymään peili niin paas ny vilkasten siihen ennenku alat taas muita syyttä syytteleen. Toi sun muut on huumorintajuttomia/lukutaidottomia ei ole menny koskaan kuule läpi.
"iso parta ja löllöpää" lapsen kuvaus allekirjoittaneesta. |
Bee-äf 16.01.2008 09:20:44 | |
---|
Asia näyttää olevan niin vakava ettei se siedä minkäänmoista kevennystä. Tai sitten te olette erittäin huumorintajuttomia ja/tai lukutaidottomia.
Sanotaan mieluummin, että Vaaran huumori on niin äkkiväärää ja niin kömpelösti muotoiltua, että se menee kaikilla aika hyvin ohi. Gösta-vainaa oli paljon taitavampi tekemään pilaa rokkiporukoiden keskinäisestä selkääntaputtelusta (joka oikeasti usein menee niin imeläksi että myötähäpeällä ei ole rajaa).
With one foot in yesterday and the other in tomorrow you end up peeing all over today. |
Curry 16.01.2008 15:00:40 | |
---|
Terolla näytti olevan profiili Facebookissa - ei yhtään kaveria :( http://www.raiwo.tk |
Jami 16.01.2008 23:23:25 | |
---|
Terolla näytti olevan profiili Facebookissa - ei yhtään kaveria :( Teron tulot on verokalenterissa - pirusti ...ketäköhän? Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää. |
Atomic Cafe 17.01.2008 00:42:53 (muokattu 17.01.2008 00:50:01) | |
---|
Pitääkö tästä vetää johtopääös että Terolla on pirusti rahaa mutta ei kavereita :D |
J.Hollström 17.01.2008 07:14:42 | |
---|
Terolla näytti olevan profiili Facebookissa - ei yhtään kaveria :( Väärä tulkinta. |
M.i.k.key 17.01.2008 14:06:58 | |
---|
On sillä kavereita Facebookissa. Asetukset pystyy vaan säätämään niin ettei muut niitä näe... möllisty |
Pieni rumpalipoika 17.01.2008 15:53:51 | |
---|
On sillä kavereita Facebookissa. Asetukset pystyy vaan säätämään niin ettei muut niitä näe... Eli jäbä on sen kaveri! Hyi sua ;D Hoho. Rummut nurin ja nussimaan! |
HeavyMachinery 24.01.2008 16:31:42 | |
---|
On sillä kavereita Facebookissa. Asetukset pystyy vaan säätämään niin ettei muut niitä näe... Narahdit... :D Aivan uskomaton hype turhan päiväisestä asiasta. Tilanne on ollut Mr.Vaaran kannalta ihan mitätön mutta asiasta on on paisuteltu aivan hillintön... Loistavia kommentteja stnprkl:eeltä. Tilannetta keikalla voi verrata vaikka tilanteeseen rakennus työmaalla. Sähkärit + Putkimiehet Vs. Kirvesmiehet. Sama pätee artisteihin valo +äänitekniikka Vs. Artisti Kukaan ei saa homma toimimaan ilman toista. Jos noiden väliltä ei löydy yhteistyö kykyä ja toisen työn narvostusta on loppu tulos vituillaan. Toisessa tapauksessa asiakas saa paskan talon toisessa huonon konsertti kokemuksen..... Pardy : "Varallisuus on vaan järjestelykysymys" |
mikainen 24.01.2008 20:15:40 | |
---|
Tilannetta keikalla voi verrata vaikka tilanteeseen rakennus työmaalla. Sähkärit + Putkimiehet Vs. Kirvesmiehet. Sama pätee artisteihin valo +äänitekniikka Vs. Artisti Kukaan ei saa homma toimimaan ilman toista. Jos noiden väliltä ei löydy yhteistyö kykyä ja toisen työn narvostusta on loppu tulos vituillaan. Toisessa tapauksessa asiakas saa paskan talon toisessa huonon konsertti kokemuksen..... Artisti voi tietysti vetästä keikan kynttilänvalossa akustisen kitaran säestyksellä. Lipputulot jäisivät vähäisiksi jos tarjolla olisi valo + äänitekniikka ilman artistia. :) Tottakai kun kerran yhteistyötä tehdään niin arvostus on paikallaan. |
Roadari 24.01.2008 23:22:15 | |
---|
Artisti voi tietysti vetästä keikan kynttilänvalossa akustisen kitaran säestyksellä. Lipputulot jäisivät vähäisiksi jos tarjolla olisi valo + äänitekniikka ilman artistia. :)
So little you know... "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |
mikainen 26.01.2008 11:16:42 | |
---|
So little you know... Juu, maksaisin ilomielin lipun jotta saisin nähdä kuinka äänimies säätelee vipuja ja valot valaisisivat tyhjää lavaa. |
anttipi 26.01.2008 22:59:46 (muokattu 26.01.2008 23:04:51) | |
---|
Yhdeltä jos toiselta "staralta" pitäisi kieltää bloggaaminen. Tai ehkä sittenkään ei. Onhan se viihdyttävää - ja samalla hämmentävää - lukea kaikelle kansalle julkista ajatuksenvirtavuodatusta milloin ammattitaidottomista roudareista, milloin arvostelukyvyttömistä Rumban toimittajista... Suomi on pieni maa, ja mulkun mainetta ei tieten tahtoen kannattane hankkia näin pienissä ympyröissä, vaikka kuinka tuntisi olevansa Taiteilija ja/tai Tähti. Olen vuosien mittaan pyrkinyt aktiivisesti vähän suvaitsevaisempaan suuntaan musiikin suhteen, koska kyse on lopultakin vain musiikista, ts. viihteestä. Silti en voi olla toteamatta, että Mamba on yksi musiikillisesti tyhjänpäiväisimmistä ilmestyksistä, mitä Suomenmaa on koskaan suoltanut. Siksi Vaaran "vaaralliset säkeet" eivät tavallaan herätä mitään tuntemuksia - ne ovat täysin linjassa sen mielikuvan kanssa, mikä minulla bändistä on: tyhjänpäiväistä ja merkityksetöntä. |
Kapis 27.01.2008 13:11:35 | |
---|
Jos unohtaa vittuilun tuosta Vaaran alkuperäisestä viestistä, niin sisältöhän on normiroudarin (sellaisen joihin itse olen törmännyt) näkemyksen mukainen: "Ei tartte huolehtia lavan asioista, menkää vaikka kaljalle silläaikaa kun TÄHTI esiintyy.." (ei tartte auttaa ja artisti maksaa) Että ehkä enemmänkin toisinpäin voisi kannustaa, kas kokemuksen mukaan se on harvinaista herkkua normikeikoilla (festarit ja toimivat keikkapaikat toki erikseen) että sellasta perus "elämäänsä kyllästynyttä" tekniikan miestä kiinnostaisi paskan vertaa onko lavalla mikrofonia, valoja tai mitään muutakaan ellei sitä ole erikseen tarpeeksi painokkaasti tilattu.. valitti ennen keikkaa tai keikan jälkeen puutteista tai soundin omituisuuksista niin vastaus tulee kuin apteekin hyllyltä.. "tääl on kuule esiintyny (/oon mä tässä roundannu/miksannu/valaissu) isompiakin tähtiä kuin sinä ja ihan hyvin on kelvannu saatana, opetelkaa soittamaan niin siitä se lähtee" tämä ei siis roudareille vittuiluna vaan ihan sellaisena reaaliteettina, jos jollakulla on vielä joku romanttinen kuvitelma keikkailusta. |
sepisti 03.02.2008 03:05:41 | |
---|
Todella viihdyttävä ketju:) Kiitos siitä kaikille. Eittämättä aluksi mieleeni juolahti, että onko tässä kysymys siitä mamban genrestä, koska viittauksia mamban musiikin paskuuteen oli aluksi paljon. Stnprkleellä oli hyviä näkemyksiä, mutta myöskin tällä Jamilla oli hetkensä. Luulenkin, että kovimpia wannabestaroja olivatkin nämä alkupään "mamba on paskaa"-ruikuttajat eli ei muuta kun vinkumaan isiltä sitä viikkorahaa:) Ja roudareista yleensä: Olisipa meidänkin bändillä joskus edes yksi sellainen... Mie tarjoaisin sille bäkkärillä (keikan jälkeen tietenkin) vaikka kuusi kaljaa:) Ei Seppo ole Seppoa pahempi Seppo |
Nimismies 03.02.2008 03:20:50 | |
---|
Luulenkin, että kovimpia wannabestaroja olivatkin nämä alkupään "mamba on paskaa"-ruikuttajat eli ei muuta kun vinkumaan isiltä sitä viikkorahaa:) Ikuisuuskierre M.netissä. Sanot, ettet pidä jostakin yhtyeestä = olet kateellinen. Romantikkoitkijä #36. Senkin rontit. Nimismiehen blogi: Täällä näin. |
Ziggy Bubba 03.02.2008 04:35:52 (muokattu 03.02.2008 04:36:56) | |
---|
Mun mielestä Mamba on ehkä Suomen edistyksellisin yhtye ja Tero Vaara muusikkona ja säveltäjänä vailla vertaa. Kaiken lisäksi hän on vielä pirun hyvä tyyppi. Jos noin uskaltaisin sanoa perääntymättä, olisin aika kova jätkä. Mutta Mamban tuottama äänisaaste pakottaa kohtaamaan tosiasiat: Ei mulla ole pokkaa olla tässä kohtaa vastarannan kiiski. "It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious."
-Bill Hicks |
Jami 15.02.2008 23:30:45 | |
---|
Veikkaan että seuraavilla Vaaran keikoilla henkilöstö toimii korrektisti. Toivoisin että myös muilla estraadeilla tapahtuu teknisen henkilöstön skarppaamista tarpeellisten tehtäviensä tiimoilta. Mä oikeastaan otin kantaa koko kirjoitteluun vaan ihan sen takia kun kerran katselin asiakkaana kun maankuulu orkesteri viihdytti yleisöä erittäin suurella ammattitaidolla ja jo hommansa pulikkaan saanut maakuntabändi keräs vieressä tyynen rauhallisesti, toki tärkeän kiireisenä, omia kamojaan pois samalta stagelta. Olin silloinkin kovasti sitä mieltä että vaikka toisin päin niin ei ole asiallista toimintaa. Äläkää poikerooset ryöttäkö römpsää. |
flowerpower 16.02.2008 03:31:07 | |
---|
Näin kyseisen orkesterin tahtomati livenä muutaman vuosi taaksepäin ja ....aika syvältä se on...sori vaan! |