Aihe: Levyvirasto.net
1
author
04.03.2007 21:20:28
Toisille varmasti vanha sivusto mutta toisille ei.

Vasta hiljattain löysin kyseisen sivun muistaakseni Muusikoiden.netin mainoslinkin kautta. Pirun hyvä sivusto kotimaisen tuoreen musiikin tutustumiseen/tilaamiseen. Suosittelen tsekkaamaan.

www.levyvirasto.net
"Varoituksiahan ei ole tietysti pakko ottaa, mutta niitä on välillä pakko ottaa, mutta tässä sitä ei ollut pakko ottaa." -Bror Erik Wallenius
Juhani
04.03.2007 21:24:45

On kyllä todella asiallinen palvelu tuo.
gandar
05.03.2007 10:56:02 (muokattu 06.03.2007 11:07:58)
Yleensä jos haluamani levy tuolta löytyy, sen myös tuolta ostan.
Erittäin asiallinen koekuuntelumahdollisuus, halvat hinnat ja postikulut, nopea toimitus ja mikä tärkeintä - hyvää musiikkia. Itse olen täyttänyt tuolta levyhyllyäni enimmäkseen Texicallin / Jupiterin julkaisuilla, mutta muitakin on tullut kuikuiltua.

/edit: Vääryys! Q-Continuumin levyä Organ Kane's Quintessential Grooves ei ollut enää valikoimissa eikä sitä muualtakaan saa.
Ceci n'est pas une signature
-Cale
05.03.2007 22:07:16 (muokattu 05.03.2007 22:07:37)
Vaikuttaa ihan hyvältä mestalta, muutamia varsin potentiaalisen kuuloisia hard rock kokoonpanoja näytti olevan. Hinnat näytti hyvin edullisilta, ja niin pitääkin!
Late-89
06.03.2007 11:02:02
Tuttu paikka. Jonkin verran olen sieltä tilaillut levyjä. Myös Manalainen (Noise.fi -verkkolehden kauppa), on ihan miellyttävä paikka. Tosin, tuo on ollu todella kauan jäissä.
Karva-Aarne
06.03.2007 18:58:01 (muokattu 06.03.2007 18:59:21)
Tuttu paikka. Jonkin verran olen sieltä tilaillut levyjä. Myös Manalainen (Noise.fi -verkkolehden kauppa), on ihan miellyttävä paikka. Tosin, tuo on ollu todella kauan jäissä.

Jep! Liekö jossain jo listaa vastaavista palveluista... no sama se. Minä kaipaisin lisää vettä myllyyn (eli kertokaa lisää vastaavia paikkoja!).

Tämän levyviraston kaltaiset palvelut on kyllä erinomaisia. Löytyykö niitä muita? Lähinnä intoilen aiheesta siksi, että en erityisemmin viihdy levykaupoissa tai radion ääressä. Erityisesti nuo audioklipit on loistava juttu. Itse olen tyytynyt tähän asti vain fonal recordsin kotisivuihin ja amazonin palveluihin.

lisäys: sehän vasta olisikin kiva jos joku sivusto kokoaisi vaikkapa saman genren KAIKKI (uudet) julkaisut yhteen läjään.
"Watch out where the huskies go, and don’t you eat that yellow snow" -Zappa-pappa
gandar
07.03.2007 16:12:11
No ulkomaisista ainakin SoulSeduction.com
Ceci n'est pas une signature
M-Juhana
15.01.2008 21:12:04

-Antti / Levyvirasto.net

Potku persiille ja tsemppiä uusille tuulille!
Jos vaikka maalimanloppu ois tulossa, niin panisin Mötörhedit täysillä veivaan sterkoista ja eiku rinta paljaana ulos oottaan.-hemmo
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)