wilzu 01.02.2004 04:25:09 (muokattu 01.02.2004 04:26:03) | |
---|
Näin aloittelijana kysyn, että onko hyvä yhdistää Peavey Bandit 112 johonkin 4x12 kaappiin, esim Marshall? Onko soundi hyvä, vai saako jumalien loppumattoman vihan kohteeksensa? Entäs visuaalisesti, onko kyseessä kadehdittavan upea läjä, vai jotain uskomattoman hirveää? |
Lennu 01.02.2004 08:53:08 | |
---|
Noh, henkilökohtainen mielipide Banditista on aikas pakkasella. Ei mikään huippustyrkka, ja tuskin paranee edes lisä-ämyreillä. Mutta kohta joku jo monta kuukautta soittanut tulee sanomaan, että se on paras (ja ainoa) vahvistin universumissa. |
Billsner 01.02.2004 10:51:50 | |
---|
Bandit on paras (ja ainoa) vahvistin universumissa. Tekisi kyllä itelläkin mieli kokeilla Bandittia 4x12 kaappiin. Boo says, `What?´ |
Mörkö 01.02.2004 19:20:49 | |
---|
Noh, henkilökohtainen mielipide Banditista on aikas pakkasella. Ei mikään huippustyrkka, ja tuskin paranee edes lisä-ämyreillä. Mikähän juttu tässä banditissa on? Näyttää jakavan mielipiteet aika rankasti. Joko pitää todella paljon tai sitten ei lainkaan. Itselläni on myös bandiitti ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Tietenkin tekisi mieli kunnon putkinuppia mutta ihan vielä ei ole tarpeeksi ostovoimaa moisen hankkimiseen. Mutta bandiitti riittää vielä vallan mainiosti. "vinsentti on vihree nyrsijä" |
Super-Jari 01.02.2004 19:31:00 | |
---|
Bandit on paras (ja ainoa) vahvistin universumissa. Tekisi kyllä itelläkin mieli kokeilla Bandittia 4x12 kaappiin. Komppaan kuin ICn Jon. :) Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata. |
Jackson Dinky 01.02.2004 20:11:33 | |
---|
Mikähän juttu tässä banditissa on? Näyttää jakavan mielipiteet aika rankasti. Joko pitää todella paljon tai sitten ei lainkaan. Itselläni on myös bandiitti ja olen kyllä ollut tyytyväinen. Tietenkin tekisi mieli kunnon putkinuppia mutta ihan vielä ei ole tarpeeksi ostovoimaa moisen hankkimiseen. Mutta bandiitti riittää vielä vallan mainiosti. Kuulut niihin jotka pitävät siitä. Rusty Cooley |
PuNkKi 01.02.2004 20:27:27 | |
---|
pitää varmaan huomenna laittaa kans bandiitti tilaukseen.. mjoo.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Ilmeisesti me jotka bandiitin omistamme tykkäämme siitä kuin hullu puurosta :) Mutta joo, kyllä se tuo lisäväriä ehdottomasti kun soittelee banditilla 4x12" kaapin kera. |
askomiko 01.02.2004 21:43:58 | |
---|
Mulla on vintage Bandiitti. |
drlecter 02.02.2004 02:28:51 | |
---|
Mulla oli bandiitti, onneksi ei ole enää. Soitetaan nyt vaan.. |
PuNkKi 02.02.2004 03:02:24 | |
---|
Mulla oli bandiitti, onneksi ei ole enää. kuinka niin onneksi? Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Super-Jari 02.02.2004 06:52:29 | |
---|
kuinka niin onneksi? No eihän kaikki voi tykätä. Mulle tulee aina kaikki kehumaan putkivahvistimia mutta ne taas ei kelpaa minulle koska ne kuulostaa kaikki samalle, ja juuri sille samalle mille minulla ei ole käyttöä. Vasara on työkalu jolla hakataan nauloja ja kaikkea muuta mitä pitää hakata. |
skebajaba 02.02.2004 11:25:44 | |
---|
kyl siitä varmaan paremman kuulonen tulee, ainakin frontman 15 sai uutta eloa ja soundia aika paljon kun kokeilin sitä 2x12 kaapin kanssa... -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Lennu 02.02.2004 11:40:05 | |
---|
frontman 15 Hehe, ei kun paranee vaan. |
skebajaba 02.02.2004 11:59:24 | |
---|
Hehe, ei kun paranee vaan. onhan se koomisen kuulosta itsenikin mielestä, mutta kyl siitä tuli ihan soitettavan kuulonen vahvarin, nimen omaan särö kun laitto kaappiin kiinni...en kyl keikalle tai treeneihinkään sen kanssa lähtis.. -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Lennu 02.02.2004 12:07:54 | |
---|
onhan se koomisen kuulosta itsenikin mielestä, mutta kyl siitä tuli ihan soitettavan kuulonen vahvarin, nimen omaan särö kun laitto kaappiin kiinni...en kyl keikalle tai treeneihinkään sen kanssa lähtis.. Siinä on tosiaan oikeasti aika hyvä särö. Vaikka se onkin semmonen futis. |
skebajaba 02.02.2004 12:13:25 | |
---|
Siinä on tosiaan oikeasti aika hyvä särö. Vaikka se onkin semmonen futis. hyvä ja hyvä, kyl sil makuuhuonekasarihevit menee...=) -hei jätkät, vähän häpyä tohon touhuun!!!- |
Juunsku 06.02.2004 10:25:41 | |
---|
Justiinsa ku tehty makuuhuonekasariheviin.. Itsellä kyllä bändikäytössä. Muuten käyttäisin kotona mutta kun toinen vaihtoehto treenivahvariksi on fender roc-pro 700 kulahtaneella elementillä niin... juu.. Eikä siinä olis edes paikkaa lisäkaapille.. Huumori on yksi elämän elin ehdoista. |
Jäärä 06.02.2004 10:37:28 | |
---|
Mulla on vintage Bandiitti. Otan osaa! :o) Ei vaan, ennenmuinoin kun olin kouluikäinen, näitä bandiitteja löytyi joka yläasteen ja lukion musaluokista. Viimevuonna kun oli sellainen projektijuttu kävin treenaamassa Vantaalla erään koulun tiloissa ja sielläkin oli sellainen, uudemman mallinen vaan. Ei ollu paljoakaan poika polvesta parantunu, yhtä kolho kuin muinaiset esi-isänsä. Omien kokemuksieni mukaan toi bandiitti kuuluu tonne Pariisiin, sinne samaan paikkaan missä säilytetään virallista metrin mittaa. Bandit voisi olla sitten se virallinen "huono". "Koneella on koneen tahti" |
askomiko 06.02.2004 11:06:46 | |
---|
Se paikka kuuluisi kyllä Valvestate VS100:lle. |