timo TT 15.01.2008 09:13:07 | |
---|
Moi, onko tietoa mistä saisi kaulan säätötyökalun tuommoiseen Rick 4001 n. -73 vehkeeseen; siinähän on pienet mutterit (olisko n. 6mm) ja tosi vähän tilaa .. vai onko parempi viedä jonnekin pajalle ? Ilmeisesti näiden vanhempien säätö on vähän kimuranttia.. Jos sitten pajalle, niin onko Tampereella kokemuksia (hyviä) eri paikoista ? t.t.t. |
MPU 15.01.2008 10:11:24 | |
---|
Kokeilepa sellaista akkuporaan tulevaa bitsikiinnikettä. Ainakin mun Guildissa se oli just sopiva. Joki tuumakoko se oli, olisko ollu 1/4". Tuo bitsikiinnike on myös tosi ohut verrattuna tavalliseen hylsyyn. Älä vaan käännä sitä mutteria akkuporalla vaan jollain kiinnikkeen perään sopivalla avaimella:) Marko Ite kun tekee saa sellasta kun tulee |
Karlsson 15.01.2008 10:18:50 | |
---|
Älä vaan käännä sitä mutteria akkuporalla vaan jollain kiinnikkeen perään sopivalla avaimella:) Heh, kaula oikenis varmasti silminnähtävästi! "Jos tämä on sivistystä, antakaa minulle barbaria." -Wagner |
2541 15.01.2008 10:26:54 | |
---|
|
Mun 4003-rikua varten ostin 1/4-tuuman lenkkiavaimen, jolla homma hoituu kätevästi. Tuumakoon työkaluja saa helpoiten semmosista kaupoista, missä myydään jenkkiautojen varaosia. Tavan rautakaupoista niitä on ollu turha kysellä. |