Aihe: KYPCK
1 2 3 4 58 9 10 11 12
WinterMad
13.01.2008 11:33:47
Oli kyllä helvetin kova, välillä tuli mieleen The Funeral Album -aikainen Sentenced mikä ei ole lainkaan huono juttu.
Merchandiseä tulossa levyn julkaisun yhteydessä. Kaasunaamari on kyllä aivan pakollinen ostos.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
WinterMad
13.01.2008 11:36:58
Ja vielä muiden projekteista sen verran että Vesalla ja Miikalla on jotain bändiviritelmää ilmeisesti naislaululla. Enempää en tiedä.
Muusikoiden.Net - haista vi**u! Suomalaisten musiikinharrastajien kohtauspaikka.
Henkka370
13.01.2008 12:40:32
Oli kyllä helvetin kova, välillä tuli mieleen The Funeral Album -aikainen Sentenced mikä ei ole lainkaan huono juttu.
Merchandiseä tulossa levyn julkaisun yhteydessä. Kaasunaamari on kyllä aivan pakollinen ostos.

Demon biisin ensimmäiset lausahdukset kuulosti kyllä niin Laihialalta.

Mut onko tosta oikeesti tulossa joku kaasunaamari? Juma jos tulee nii pakko osta...
UUh aah Känädä!!!1
Dropped C
13.01.2008 15:48:25

Onneksi ei kuulosta kuitenkaan liikaa Sentenced:ltä; pettymys olisi ollut murskaava. Vaikkakin siellä kyllä on hieman häiritsevää Sentenced - vaikutetta kuultavissa, millä ei pitäisi olla tämänkaltaisen musiikin kanssa mitään tekemistä.

Oikeastaan tämä kuulostaa kuitenkin ihan hyvältä ja olen jopa positiivisesti yllättynyt. Noista näytepiiseistä "Stalingrad" varsinkin jyrää mukavasti.
WinterMad
14.01.2008 10:04:51
Onneksi ei kuulosta kuitenkaan liikaa Sentenced:ltä; pettymys olisi ollut murskaava. Vaikkakin siellä kyllä on hieman häiritsevää Sentenced - vaikutetta kuultavissa, millä ei pitäisi olla tämänkaltaisen musiikin kanssa mitään tekemistä.

Oikeastaan tämä kuulostaa kuitenkin ihan hyvältä ja olen jopa positiivisesti yllättynyt. Noista näytepiiseistä "Stalingrad" varsinkin jyrää mukavasti.

Mielestäni on kuitenkin hyvä että Kurskia ei voi verrata mihinkään muuhun (doom)bändiin, sen verran omalaatuista musiikkia.
Marshallga
15.01.2008 09:08:32
Sopivan tunnelmallinen ja painostava tunnelma tuossa Stalingrad biisissä. Yleensä ei doom niinkään iske pahemmin, mutta tämä on jotenkin niin ainutlaatuisen koukuttavaa menoa.
Henkka370
09.02.2008 22:19:38
Levyn kannetki onjo julkaistu http://www.kypck-doom.com/music.htm

Onko moni kuullu ton 1917 sinkun?
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
simperi
23.02.2008 17:30:23
Osui ja upposi. Todella hienoa ja omaperäistä materiaalia! Levy lähti tilaukseen.
"Do you want to be touched by the hands of god, or do you want to be who you are?" (Lex Icon)
Väinämöinen
24.02.2008 01:15:22
Ja vielä muiden projekteista sen verran että Kukkohovi soittaa Infernon haastattelun mukaan tässä kitaraa livenä. Hyvin toimii KYPCK minullekin noiden parin biisin perusteella.
"Support music, not rumors." - Chuck Schuldiner Caught In The Between
Henkka370
24.02.2008 01:17:37
Jaa, että Kukkohovikin... Perkele tulis jolätty. Infernon artikkelinki vois lukasta joskus...
"no siinä on niinku hallelujaa eli jippii eli wuhuuuu"
Booombox
24.02.2008 01:21:49
Jumaklauta. oon todellakin positiivisesti yllättyny parin kuulemani biisin jälkeen! Levy kyllä menee hankintaan !
"Cannot the Kingdom of Salvation Take Me Home"
Kukkis 77
24.02.2008 11:39:22

Jumaklauta. oon todellakin positiivisesti yllättyny parin kuulemani biisin jälkeen! Levy kyllä menee hankintaan !

Täysin sama juttu. Pakko-ostos.
Klikki, Beat Detective, triggerit, Autotune ja Pro Tools, siitä syntyy vittu Rock'n'Roll!
Twinkle
24.02.2008 16:10:30

Kyllä siinä Demon -biisissä oli koko ajan eräänlainen sentenced-fiilis meininki päällä. Se tuli noteerattua jo ennen kuin sitä huomasi lukea krediittejä ja sillähän se sitten selittyikin.

Joka tapauksessa, kovat on samplet ja tuon kyllä joutuu ostamaan kun kauppoihin saapuu.
Kalamazoo
24.02.2008 18:42:51

Tämäpä oli rouhean kuuloista! Hieno tunnelma noissa kahdessa biisissä. Menee kyllä ostoslistalle tämä lätty.
Life ain't pretty for a dog faced boy Loungemusiikkia helvetistä
jannu
24.02.2008 19:44:50 (muokattu 24.02.2008 19:46:48)
Joku ukoista laukoi Soundin haastattelussa, että venäläisiltä tullut palaute on ollut joko oikein hyvää tai sitten on pahoitettu mieli ja että niin sen pitääkin mennä. Eli jos mä perustan projektibändin ja musiikin sekä muuten ilmentävin keinoin väännän puukkoa haavoissa vaikka Jokelan koulusurmista, niin se olis ihan ok koska niin sen pitääkin mennä?
Ei vittu, mitä ryhmää.

Vaikka huumorimiehiä kuvittelenkin olevani, niin tää mua ei ole naurattanut pätkääkään. Musa itsessään tavallaan ihan mukiinmenevää. Jopa ihan kivaa.

EDIT: No niin, kuka sanoo ekana Children Of Bodom?
"Enkä halunnut muuta kuin suudella sinua niin että huulet rohtuu..."
lxi
24.02.2008 20:29:49
Vaikka huumorimiehiä kuvittelenkin olevani, niin tää mua ei ole naurattanut pätkääkään. Musa itsessään tavallaan ihan mukiinmenevää. Jopa ihan kivaa.

Siis... mikä tässä on se ongelman ydin? Yhtyeen nimi, vai levyn nimi, vai muka-neuvostohenkinen yleismeininki?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
jannu
24.02.2008 20:30:58 (muokattu 24.02.2008 20:33:40)
Siis... mikä tässä on se ongelman ydin? Yhtyeen nimi, vai levyn nimi, vai muka-neuvostohenkinen yleismeininki?

Ööö... käviskö 118 kuollutta sukellusveneessä jokunen vuosi sitten?

EDIT: Niin, mistä muusta luulet niiden joidenkin venäläisten pahoittaneen mielensä?
lxi
24.02.2008 20:33:51 (muokattu 24.02.2008 20:34:33)
Ööö... käviskö 118 kuollutta sukellusveneessä jokunen vuosi sitten?

Joo. Entä kävisikö ne 400 000 elävää jotka asuvat yhä samannimisessä kaupungissa, tai historian suurin panssaritaistelu joka siellä käytiin?

Saako bändinnimeksi antaa "Estonia"? "Titanic"? Mitenkäs Led Zeppelinin ykköslevyn kansi?
The fact that no one understands you doesn't make you an artist. | kuunneltua | Projekti: Levyhyllyn järjestelmällinen läpikäynti
jannu
24.02.2008 20:39:29 (muokattu 24.02.2008 20:59:23)
Joo. Entä kävisikö ne 400 000 elävää jotka asuvat yhä samannimisessä kaupungissa, tai historian suurin panssaritaistelu joka siellä käytiin?

Saako bändinnimeksi antaa "Estonia"? "Titanic"? Mitenkäs Led Zeppelinin ykköslevyn kansi?

No joo, kyseisen bändin lähipiiriin kuuluvan kertomana olen henkilökohtaisesti kuullut nimen ja joidenkin sanoitusten kumpuavan juurikin kyseisestä sukellusveneestä ja turmasta. Kovinkaan vakavahenkiseltähän tuo projekti ei visuaalisesti näytä. Puhkilaskelmoitua huumorimusiikkia.

En mä ole tietääkseni missään vaiheessa sanonut, mitä saa tai mitä ei saa tehdä. Sanoin vain, että minua ei naurata.

Ja Zeppelinin kohdalla tuskin ollut edes lähtöasetelmassa kyse huumorimusiikin tekemisestä.
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)