Aihe: Hauskin kommentti ulkonäöstäsi?
1 2 3 4 517 18 19 20 2160 61 62 63 64
8gon
04.01.2008 08:50:49
"Taas näitä Danielin nörttikavereita..."
En koskaan liittyisi bändiin, joka kelpuuttaisi minut jäsenekseen.
vitikka
04.01.2008 18:51:33
Kaverin suusta pari vuotta sitten: Oot palannut sitten 60-luvulle...
morgga
05.01.2008 14:15:22
"ootpa tytön näköne"
"hah jätkä näyttää iha muijalta"
"oot kyllä tosi söpö pojaks"
"ai kuinka ihanat hiukset siulla"
"katoin kauvempaa et oot joku muija"

Kasvattaa miehisyyttä todella paljon tälläinen.
middle = muna
Minazki
07.01.2008 18:27:42
Ei niinkään hauska, mutta isä heitti hiuksista "Meinaatko mennä kouluun tuon näkösenä ? Nehä nauraa sulle."
No kommenttia niistä on tullutkin, mutta pelkästään positiivista, että sillälailla.
Moimies
07.01.2008 23:01:19

Myö sanottii siua tytöks enneku tunnettii kunnolla :D
Archt!!!
Sir Härö
08.01.2008 07:54:02
"Mikä vitun jalkapallohuligaani sieltä tulee???"

Pitkä villakangastakki, maiharit ja siili tukka.
Rokkipolsii
N4754_
10.01.2008 19:01:42

Kaverilta kysyttiin, ''Kuka toi tyttö on?!''
''Vittu sää näytät tytöltä !''
''Ootsä joku homo ku näytät ihan siltä?''
-,- Ihmiset ovat ihania.
Seba
13.01.2008 13:52:11

Kadulla Hakaniemessä kymmenisen vuotta sitten eräs nainen alkoi kiljumaan ja huutamaan mulle ihan täysillä "SAATANA!!! PAHOLAISEN POIKA!!! HELVETISTÄ KARANNUT IHMISKUNNAN JOUKKOON!!! KIROTTU POIKA!!!!" ym. kaikkea hauskaa jota nyt en muista. Ihmiset katsoivat vähän pitkään, ja kieltämättä olin itsekin aika öönä ja en häkellykseltäni osannut sanoa muuta kuin "hä?"

Joo, oli siihen aikaan pitkä tukka, mutta ihan normaalit farkut ja paita päällä eli ei mitään saatanallista goottivarustusta eikä mitään.

Täti vaan varmaan erehtyi henkilöstä :)
Matjardo
13.01.2008 18:35:17
No, vaikka olen joutunut kirjoittamaan Ari Koivusen nimmaria välillä ihmisille milloin paperille, milloin persposkeen, ja muutenkin kuullut tuota läppää tarpeeksi, niin silti tuon edelle menee silkalla päättömyydellään se, että kerran baarissa eräs jannu oli aivan varma, että olen Ville Valo. Mitä vittua?!

En näytä ainakaan omasta mielestä Valolta kertakaikkiaan yhtään, mutta kaveri oli melkoisen varma asiasta. Eikä hän edes ollut missään kaatokännissä, toki jonkinasteisessa tumussa. Haki paperia ja kynänkin tiskiltä, että sai nimmarin. Outoa. Tosin mulla oli semmoinen vähän samankaltainen pipo päässä minkälainen sillä Villelläkin on joskus ja tukka roikkui vapaana sieltä alta. Mutta silti, Ville Valo. Todella, todella hämärää..
Two beers or not two beers?
Manaatti
15.01.2008 01:51:05
"Äiti, onko toi poika koskaan runkannut?" 6-vuotias poika junassa välillä Helsinki - Turku. Juna oli juuri lähtenyt, arvatkaa hävettikö.
I consider myself a road man for the lords of karma.
ötzi
15.01.2008 10:27:37
-Näytät ihan jääkarhulta
Älä Turhaan Pelkää Nimeä
Minazki
15.01.2008 18:38:24
Isä taas eilen naureskeli hiuksilleni ja tänää uhkasi että jos kasvatan vielä pisemmäkseni irokeesiani ja nostan sen pystyyn hän leikkaa sen -.- Haukkui sitä myös samalla rumaksi. Lettini on nyt 5cm pitkä. Isäni on huomattavasti liiankin vanhanaikainen tähän maailmaan. Meinaan leikata kaljun tänään, tosin en isäni takia, vaan sen takia että tämä letti on suht rasittava pestä ja pistää ylös joka aamu.
Neurosaur
17.01.2008 16:37:57 (muokattu 17.01.2008 16:38:22)
Leikkasin puolmetrisen tukan pois ja eka huomautus: "Näytät ihan... Ihmiseltä!" :(
Point
21.01.2008 17:53:35
"ootpa tytön näköne"
"hah jätkä näyttää iha muijalta"
"oot kyllä tosi söpö pojaks"
"ai kuinka ihanat hiukset siulla"
"katoin kauvempaa et oot joku muija"

mullakin tätä samaa ollu, varmaankin "pitkien" hiuksien takia. sit joskus kun mulla on karvoja vähän reilummin naamassa, niin kuuluu varmaan: kattokaa, tolla ämmällä on parta!
Fender Stratocaster
23.01.2008 17:38:16
Hiuksista johtuen haukuttu tytöksi monesti, mutta tänään tuli paras:
Istuin uimahallin saunassa kun minua vastapäätä istui ehkä juuri ja juuri joulussa oleva pikkupoika isänsä kanssa. Poika katsoi minua pitkään päästä varpaisiin ja kysyi sitten isältään: "Iskä, miks tolla tytöllä on pippeli?"
Kyllä muuten nauratti makeasti tuon tapauksen jälkeen.. :D
Orange amplifiers - Voice of the world
Erland
24.01.2008 12:07:01
Tuskan kaljateltassa pari vuotta sitten joku kaiffari teki mulle useaan kertaan hyvin selväksi, että näytän tismalleen Bruce Campbellitä. Silloin se oli hämmentävää, mutta jälkeenpäin on naureskeltu enemmänkin tälle, eikä vähiten sen takia että kaveri oli osittain ihan oikeassa!
Sam Hotman
25.01.2008 16:04:41
Tänää koulussa yks muija sano että näytän ihan Jeesukselta. En ole tuollaista ennen kuullut. Pisti vähän ihmetyttämään.
''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka
Parasite
25.01.2008 19:14:26
Tänää koulussa yks muija sano että näytän ihan Jeesukselta. En ole tuollaista ennen kuullut. Pisti vähän ihmetyttämään.

Mua on monesti sanottu Jeesukseksi, luultavasti parran takia.
"Blessed are the cheesemakers"
Sam Hotman
25.01.2008 22:26:03
Mua on monesti sanottu Jeesukseksi, luultavasti parran takia.

Mulla ei partaa oikein olekkaan kun olen vasta 14 vuotias :D
''Kovat jätkät tilaa custom-maalautuksena goatsen kitaran kanteen. Se jos mikä on badass.'' - Kivijalka
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)