Katoaako tästä threadistä viestejä? Mielestäni keskustelu oli aivan asiallista ja, jos ei ollut moderaattorit voisivat mainita siitä ennenkuin alkavat thredejä putsaamaan. Vai osuiko kenties jokin kommentti moden omaan nilkkaan... --> herne nenään ja asialliset kommentit pois. ;)
Yleismaailmallista ja sisällötöntä paskanheittoa foorumin muita käyttäjiä kohtaan tästä on näköjään poistettu. Ei siis mitään tähdellistä. |
nikovirtala 15.01.2008 00:02:19 | |
---|
Yleismaailmallista ja sisällötöntä paskanheittoa foorumin muita käyttäjiä kohtaan tästä on näköjään poistettu. Ei siis mitään tähdellistä. Ilmeisesti on kiellettyä sanoa, että kaupasta saa juuri sellaista palvelua kuin sieltä hakemassa? Ja myyjät kohtelee asiakasta juuri samoin kuin asiakas myyjää? Myyjien ja muiden asiakaspalvelijoiden mielipiteitä ja kertomuksia asiakkaista kannatta lukea osoitteesta http://www.aasiakas.net What is life? - A bad trip. |
Twinkle 15.01.2008 00:27:58 | |
---|
Ilmeisesti on kiellettyä sanoa, että kaupasta saa juuri sellaista palvelua kuin sieltä hakemassa? Ja myyjät kohtelee asiakasta juuri samoin kuin asiakas myyjää? Sitä lienee turha vatvoa tässä yhtään sen enempää, mutta ei se kyllä myöskään niin aina mene että myyjä on se jota sorretaan. Etenkin kuin edellä olleet viestit keskittyivät lähinnä muille mulkuttamiseen niin en näe yhtään mitään syytä sille, että niillä kauheasti oli arvoa, niin viihdearvoa kuin asiasisältöä. Kansankielellä siis "riidanhaastamista ja vittuilua varten suollettua paskaa". Sitä paitsi, tämä ketju on "tyhmimmät kommentit musaliikkeen myyjiltä" ja jokainen on kyllä oikeutettu perustamaan ketjun jossa käsitellään aihetta "tyhmimmät kommentit musaliikkeen asiakkailta". Siitä tosin tulisi kohtuullisen hiljainen ketju, koska mitätön murto-osa tämän foorumin käyttäjistä on todella päteviä vastaamaan moiseen ketjuun, ihan vaan jo pelkästään oman ammatinvalintansa kautta. |
Twinkle 15.01.2008 00:54:59 | |
---|
Myyjien ja muiden asiakaspalvelijoiden mielipiteitä ja kertomuksia asiakkaista kannatta lukea osoitteesta http://www.aasiakas.net Luin ja pakko todeta, että onneksi sekä ammattinsa pystyy valitsemaan että myös nykyään pystyy ison osan kulutushyödykkeistään ostamaan sillä tavalla, ettei joudu asiakas"palvelun" kohteeksi. Kaikki voittaa ennemmin tai myöhemmin. |
Spandau- 15.01.2008 01:46:13 | |
---|
Olin tässä männävuonna 6kk työharjoittelussa soitinliikkeessä ja siinä tuli kuultua monenmoista. Parhaiten kuitenkin jäi ehkä mieleen tämmöinen: Liikkeeseen astelee n 60-70v naisihminen. Asiakas: "Päivää, pitäisi saada huuliharppu" Myyjä: "Jahas, saisikos olla ala- vaiko ylä-huuliharppu." ... "Et voi koskaan olla täysin vapaa, jos ihailet jotakuta toista liikaa" -Nuuskamuikkunen |
Don Make 15.01.2008 16:40:17 | |
---|
Minä:"Löytyyks teiltä Voxin Valvetronixia?" Myyjä:"Venaa...mä katon..." *myyjä katsoo tietokoneelta* Minä:"Löytyykö?" Myyjä:"Mikä se semmonen Valvetronix on?" Minä:"Voxin vahvistin..." *Myyjä selaa Voxin nettisivuja* Myyjä:"Ei sellasta oo olemassa..." Minä:" Moro...mä lähen musafasulle..." ''Guitar is easy. All you need is six strings, five fingers and one asshole.'' -Keith Richards |
Painajaismainen 15.01.2008 16:54:45 | |
---|
Olin tässä männävuonna 6kk työharjoittelussa soitinliikkeessä ja siinä tuli kuultua monenmoista. Parhaiten kuitenkin jäi ehkä mieleen tämmöinen: Liikkeeseen astelee n 60-70v naisihminen. Asiakas: "Päivää, pitäisi saada huuliharppu" Myyjä: "Jahas, saisikos olla ala- vaiko ylä-huuliharppu." ... Hohoh! :D Virhe! Tyhjä tai liian lyhyt kirjoitus! "Jos Jumala olisi savolainen, meillä ei olisi kymmentä käskyä, vaan viistoesta ehotusta." - Markku Pölönen |
Krister 17.01.2008 22:16:41 | |
---|
Elä oo tommonen. Pääset hermoistas vähemmälläkin |
Dirty Hero 20.01.2008 09:44:26 | |
---|
Olin turun f-musiikissa kattomassa kitaroita. Kysyin siinä myyjältä että voinko testata vahvistimen kanssa. Myyjä haki piuhan, tökkäsi sen Line6 spider III-comboon ja totesi "testaas tällä, tätä on paljon kehuttu" :D |
handoo 27.01.2008 18:56:35 | |
---|
Joskus vuosia sitten kun en paljon kitaransoitosta tajunnut olin kokeilemassa paikallisessa liikkeessä kitaroita. Jostain syystä myyjä halusi ilmeisesti päästä nimenomaan Ibanezin GIO halpapaskasta eroon. Se oli siinä vähän enemmän esillä kuin muut ja kokeilin sitä sitten myyjän sitä kehuessa. Kysyin sitten hiukan sen ominaisuuksista ja mihin ne riittää... Myyjän vastaus on syöpynyt pysyvästi mieleeni: "Tällä mennään vaikka stadionille" |
Twinkle 27.01.2008 20:20:40 | |
---|
Joskus vuosia sitten kun en paljon kitaransoitosta tajunnut olin kokeilemassa paikallisessa liikkeessä kitaroita. Jostain syystä myyjä halusi ilmeisesti päästä nimenomaan Ibanezin GIO halpapaskasta eroon. Se oli siinä vähän enemmän esillä kuin muut ja kokeilin sitä sitten myyjän sitä kehuessa. Kysyin sitten hiukan sen ominaisuuksista ja mihin ne riittää... Myyjän vastaus on syöpynyt pysyvästi mieleeni: "Tällä mennään vaikka stadionille" no vaikee sitä on vastata kysymykseen jotta "mihin kitara riittää". Se riittää tasan niin pitkälle ku sen haluaa riittävän. Kaikilla kitaroilla voi vetää sen epämiellyttävät 18 nuottia sekunnissa ja vetää yhtä tunteikasta bluesia. Tässä tapauksessa se myyjän kommentti vastasi aika pitkälle sitä mitä kysymyskin. |
Bookkeeper 27.01.2008 21:00:52 | |
---|
"Tällä mennään vaikka stadionille" Ja miksipä ei mentäisi? Jos biisit on hyviä ja soittotaitoa riittää, takuuvarmasti yleisö ei kävele ulos stadikalta siksi kun herra rokkistara vetää Ibanez Gio:lla eikä Fenderillä tai Gibsonilla. Kysymys "mihin kitara riittää" on sama kuin tiedustelisi autokaupassa millaisella kärryllä pääsee Tampereelta Helsinkiin ;-) "I am like a cross between Hendrix and Mozart...only better!" - Siggi Björnstrupp |
dk2mes 27.01.2008 21:14:28 | |
---|
sama kuin tiedustelisi autokaupassa millaisella kärryllä pääsee Tampereelta Helsinkiin ;-) Kaikilla ei vaan pääse.. (myhäilee omalle nokkeluudelleen hymiö) |
Sir Härö 28.01.2008 07:01:11 | |
---|
täällä porissa on myös eräs kolmaskin soitinkauppa jossa joskus kävin kilpailuttamassa hintoja särkijästä ja kun bossin metalzonea kysyn niin myyjänä oleva vaari tokaisee... Missäpäin Poria tuo kolmas kauppa sijaittee??? tua |
Sir Härö 28.01.2008 07:06:39 | |
---|
Ilmeisesti ja ilmeisesti, mistä sinä sen tiedät? Ei tarvitsisi kuin kysyä vaikka kitaran tuntomerkit ja henkilötiedot, niin olisi varmempi homma. Mutta kun ei niin ei. Huijareiden kanssa ei ole varaa olla tippaakaa naiivi. Uskomattomimpiakin huijauksia ja nyysintöjä on sattunut. Vein joskus bändin kitaristin kanssa bassoni, kitaristin kitaran ja laulajakitaristin kitaran huollettavaksi. Kitaroihin tehtiin perusteelliset huollot ja bassosta kahteltiin kaularautaa. Jätettiin roippeet sinne ja paria päivää myöhemmin laulajakitaristi kävi yksin hakemassa kaikkien soittimet. Outo yhtälö? Ja mitään tälläistä ei siis etukäteen sovittu. tua |
sy 28.01.2008 07:38:11 | |
---|
Missäpäin Poria tuo kolmas kauppa sijaittee??? Olisikohan kyseessä Pohjoispuistossa sijaitseva boutique. |
Sir Härö 28.01.2008 08:06:18 | |
---|
Olisikohan kyseessä Pohjoispuistossa sijaitseva boutique. Siis missä siellä? Onko siinä joku teksti ikkunassa tai jotakin? Ikinä en ole tommosta huomannut, vaikka sentään Porin musaliikkeissä olen aina asioinut. tua |
RandyRhoads 28.01.2008 17:40:23 | |
---|
Joskus vuosia sitten kun en paljon kitaransoitosta tajunnut olin kokeilemassa paikallisessa liikkeessä kitaroita. Jostain syystä myyjä halusi ilmeisesti päästä nimenomaan Ibanezin GIO halpapaskasta eroon. Se oli siinä vähän enemmän esillä kuin muut ja kokeilin sitä sitten myyjän sitä kehuessa. Kysyin sitten hiukan sen ominaisuuksista ja mihin ne riittää... Myyjän vastaus on syöpynyt pysyvästi mieleeni: "Tällä mennään vaikka stadionille" No tuossahan nyt haetaan sitä, että kuten kaikki muutkin niin musiikkiliikkeetkin myyvät mielellään ummikoille sitä mitä muutkin erikoisliikkeet. Tarkoitan tällä sitä että jos esimerkiksi menet täysin naama kysymysmerkkinä kodinkoneliikkeeseen hakemaan uutta töllöä ja myyjä haluaa sulle myydä sen viimeisen varastossa olevan sekundaromun, niin onhan se helpompaa myydä ko. asioista pihalle olevalle, kuin alaa hyvin tuntevalle. Mutta tietty pitää muistaa että tuo toki on hinta/laatusuhteeltaan (kai) ollut kelpo soitin? Joskus vuosia sitten ei esim. muusikoiden.nettiä ihmiset olleet tavanneet ja tällä tavoin hakeneet informaatiota. |
FensonGibder 28.01.2008 18:49:07 | |
---|
Myyjän vastaus on syöpynyt pysyvästi mieleeni: "Tällä mennään vaikka stadionille" Jos se tarkoitti, että kuuntelemaan sinne yleisön puolelle.. Pipari-Pärsson vs. Loimaan Luiskaotsat |
handoo 28.01.2008 19:22:07 | |
---|
Jos se tarkoitti, että kuuntelemaan sinne yleisön puolelle.. :D Eikä siinä mitään, hyvinhän tolla treenaaminen on sujunut useita vuosia, vasta nyt ostin uuden. |