Aihe: Tanssipalstan kehut
1 2 3 4 520 21 22 23 2491 92 93 94 95
Musiikkia korville
14.01.2008 12:46:35

-Musiikkia Korville- ja kumppanit veti hienosti eilen! Ja muutenkin oikein lepposta porukkaa, mukavat humpat oli!

Kiittää hän!

Täytyy kyllä vastavuoroisesti kehua teitä... Nuoria kolleja ja soitto sujuu niin pirun komiasti, ettei mistään pääse valittamaan. :) Teillä on kyllä tulevaisuudessa ovet auki.

Niin ja mukavat humpat oli kyllä! Toivottavasti päästään taas jossain kohti samoille lauteille. Hyvää lomaa toivottaa MK.
By: MK
Musiikkia korville
14.01.2008 12:46:57

Olik MK:lla peruukki matkassa :))

Ei tällä kertaa. :)
By: MK
baron
14.01.2008 18:39:49 (muokattu 14.01.2008 18:42:23)

Kun kerran olen verovahennyskelpoisella tanssimuusikon opintomatkalla niin kaytin koko illan opiskeluun eli olin opintomielessa kuuntelemassa paikallista "humppabandia"
1. Paikka oli Banthai Seafood Restaurant Kata Beach, Phuket, Thaimaa
2. Bandin thaikielinen nimi vahan vaikea, englansivat sen mulle "Poolside Band"
3. Kokoonpano soolokitara, komppikitara, kiipparit, basso, rummut, kaksi pystoa, mies ja nainen.
4. Ohjelmisto tuttua, kolmasosaa piiseista olen itse soittanut, kolmasosa muuten tuttua ja viimeinen kolmasosa vierasta varmaan mun puutteellisen yleissivistyksen takia.
5. Kaikki soittajat paitsi rumpali myos lauloivat, ihan omia soolopiiseja, silloin pystot lauloi stemmoja.
6. Turhaan ma kitaraa soittimena oon haukkunut, mielellaan sita kuuntelee kun taittuu.
7. Kiipparistilla oli Casio mutta mitaan valia, ihan sama kun taittuu.
8. Yleensa thait on hymyilevaisia ja nauravia. En muita vakavia duunareita oo nahnyt kuin taa bandi soittaessaan. Sen sijaan kun join kaljaa niitten kanssa bakkarilla olivat kovin iloisia.
9. Kylla soittajat on kivoja, kaljan lisaksi tarjosivat mulle mahdollisuutta tulla mukaan soittamaan mutta ajattelin etta pitavat mua parempana soittajana kun vain puhun viisaita;-)
10. Vaikka soittavat joka ilta samat nelja settia samassa paikassa, soittivat lapuista. Musta on joteskin tyhmaa lappu-hattu keskustelu, paaasia, etta taittuu
"Näkemykseni mukaan pianolla on korkein asema soitinten joukossa" (Franz Liszt) The piano is essentially a percussion instrument (Cindy Cox)
KoskPaavo
14.01.2008 20:23:45
Baruuni taitaa olla kannissa
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
Ukko
14.01.2008 21:16:24

Baruuni taitaa olla kannissa

Ja viettaa aikaa sinisilmien kaa tahtien tayttamassa yossa ;)
mack the knife
14.01.2008 22:08:41
Mutta paaasia etta taittuu.
COVS n:o 1.
uruttaja
14.01.2008 22:14:05
Mutta paaasia etta taittuu.

Nimenomaan, aivan naulan kantaan. Elä enään naulaa teesejä.
uruttaja
14.01.2008 22:25:28
Sinäkin, hevoiseni. Lekoittelen tässä sohvalla ja leyhyittelen viuhkalla.

Minä selitän, mikä se enään -vitutus on. Murteella saa puhua ja kirjoittaa, siinä ei mitään. Kirjakielelläkin saa. Mutta se, että yrittää tehdä kirjakielestä hienompaa kuin se on, on perseestä. Nuo mun ekat lauseet ovat siitä karrikoitu esimerkki.

Pitäisihän se kaikkien omastakin puhekielestä ja kotimurteesta tietää, että missään päin Suomea ei sanota enään. Se on nykyhienostelua.

Nyt kävi kiltaveljeni niin, että mä vedätin sua. Kerrankin niin päin. Surra saivat hevoiset nauru kun soi.
KoskPaavo
14.01.2008 22:29:50
Nyt kävi kiltaveljeni niin, että mä vedätin sua. Kerrankin niin päin. Surra saivat hevoiset nauru kun soi.

Täällä etelässä, mäkki tietää, on puheeseen tullut lauseen loppuun se omituinen loppukiekaisu. Kuulemma kymmenisen vuotta sitten teinitytöt tämän "löysivät" ja nyt vanhat rouvatkin kiekuvat samoin.
"Siitä se on se kyrsä otettava" Kanadansuomalainen Valdemar Kääriäinen turpeennostosta
mack the knife
14.01.2008 22:31:21

Et vedättänyt.
Mä kuulin tänään arvostetun radiotoimittajan sanovan kaksi kertaa enään, kun oli tärkeästä asiasta kysymys. Sen jälkeen vähän kevyemmässä asiassa sanoi enää ihan luontevasti. Silloin rupesin miettimään asiaa oikein tosissani. Se ei ole kuin turhantärkeilyä, se toimittajakin tietää varmaan, miten sana oikein on.
COVS n:o 1.
Tankero
15.01.2008 12:45:21

On se huikeaa. Prkl
Varmasti, vissiin.
aisa
15.01.2008 16:44:58
melekoisia murheita!!!
juodaan mitä juodaan, mutta kaljaa päälle.
jakeni
17.01.2008 13:48:32
Oltiin killumassa tuossa 3 päivää Viikkarilla ja yksi aamu menin cafeteriaan 10 pintaa ja jumalauta...siellä veti duo ja komiasti.
-perkele.että olipa mukava kuunnella helvetin hyvää laulua ja asia soitantaa,koneitten kera.

-asialla oli: TIMO TERVO 56V. TOIMII!!!
Tultiin kakkosena,lähettiin ykösenä!
KoskPaavo
17.01.2008 14:46:04
Oltiin killumassa tuossa 3 päivää Viikkarilla ja yksi aamu menin cafeteriaan 10 pintaa ja jumalauta...siellä veti duo ja komiasti.
-perkele.että olipa mukava kuunnella helvetin hyvää laulua ja asia soitantaa,koneitten kera.

-asialla oli: TIMO TERVO 56V. TOIMII!!!

Olikos Frimanin Welleri koneen takana?
jakeni
17.01.2008 15:32:04
Olikos Frimanin Welleri koneen takana?

-Ei jäänyt kaverin nimi mieleen,oli kuulemma Jokioisilta kotoisin,vanhempi herrasmies.Olisko ollut Ville ?
Charles
17.01.2008 20:10:31 (muokattu 17.01.2008 20:12:20)
Oli varmaan Uudentalon Ville, Pölläsen Jaanan nykyinen siippa. Jokioisilla asuvat.
Kova kitaristi, taittuu koskettimetkin.
jakeni
17.01.2008 20:48:36
Oli varmaan Uudentalon Ville, Pölläsen Jaanan nykyinen siippa. Jokioisilla asuvat.
Kova kitaristi, taittuu koskettimetkin.

-olipa hyvinkin!hyvä pelimanni.
kuunsirppi
28.01.2008 09:21:35
Pitää antaa plussa eilisen tangoristeilyn tähtiartistille Kari Piiroselle. Kyllä mies laulaa komeasti ja ansaitut kehut ja aploodit sai tanssikansalta.

Ainoastaan se jäi harmittamaan, että kukaan ei kertonut bändin nimeä, eikä kukaan kiittänyt bändiä. Itse koitin huutaa sieltä, että "hyvä bändi". Eihän se kovakaan solisti ole kova ilman kunnon bändiä :o/

Kiitoksen ansaitsevat myös Dreamsin pojat. Laivan risteilyisäntä sanoi, että ovat soittaneet tuolla Nordlandialla jo yli kuusi vuotta ja eilen oli siellä heidän viimeinen keikkansa ja pojat suuntaavat kohti uusia tuulia. Tosin ei kerrottu, mitä ne uudet tuulet on.
Itsekin olen tosi monesti heitä kuullut ja mukava on ollut tanssia monipuolisen musiikin rytmissä.
Mä teen, mitä teen ja meen, minne meen(ainakin joskus!)
KoskPaavo
28.01.2008 09:53:37
Katsoin Dreams ìn sivuja ja totesin hra Pääkön kovin tutuksi kasvoiltaan
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)