sync750 01.02.2004 20:07:49 | |
---|
Olen ostamassa tutun tutulta seuraavat kitarakamat. Ibanez GAX70 kitaran ja Kustom KGA16 vahvistimen. Hintaa kaveri haluaa näistä 250eur. kitara ja vahvari on lähes uudenveroisessa kunnossa. Olen hommaamassa ensimmäistä sähkistä että kertokaa teenkö virheen jos sijoitan opintotukeni tähän pakettiin?? |
askomiko 01.02.2004 20:09:38 (muokattu 01.02.2004 20:13:58) | |
---|
Umm. Ehkä olen kohderyhmän ulkopuolella, mutta pahalta rahalta tuntuu. Edit: kitara on 250e uutena, vahvarista löytyi pikahaulla vain bassoversio KBA16, 100e, Solo16 85e, ja pienempi KGA10, 65e. Hm. Liikaa siis, sanoisin? |
Ze Kink 01.02.2004 20:32:45 | |
---|
Koita tinkiä se alle 200€.. jotain 170-180€ vois olla sopivampi hinta. Kyllähän noilla sitten soittelee. Nopeus ei ole mitään ilman tyylitajua... Ja tyylitaju ei ole mitään ilman nopeutta! |
Lord of the strings 01.02.2004 20:33:01 | |
---|
GAX on ainakin hjuva kitara, tosta vavistimesta en osaa sanoa. Mitä söpömpi eläin, sitä lujempaa se puree. |
hmm.. kyllä tuo 250euroa vielä kuulostaa hieman liialta.. 200euroa vois olla vielä semmonen jonka voisi maksaakin. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Eemil 01.02.2004 20:44:21 | |
---|
Juu, tommoisille kamoille ei ole kovin suurta kohderyhmää joten ainakin pienen kinastelun jälkeen se myy ne sulle pariin sataan. Ei niitä kukaan muukaan osta ainakaan tohon hintaan. |
sync750 01.02.2004 20:52:09 | |
---|
Pakko kysyä vielä että onko tämä ibanez gax70 laadultaan millainen kitara kun tuntuu että kaikki on sitä mieltä että 250euroa on liikaa? Kun tosiaan ostan ensimmäistä sähkistä niin olen aika keltanokka näissä asioissa. |
PuNkKi 01.02.2004 20:54:35 | |
---|
Pakko kysyä vielä että onko tämä ibanez gax70 laadultaan millainen kitara kun tuntuu että kaikki on sitä mieltä että 250euroa on liikaa? Kun tosiaan ostan ensimmäistä sähkistä niin olen aika keltanokka näissä asioissa. mä olin joskus tuommoista kans ostamassa 2.kitaraksi.. testasin 2 eri Gax70. ja olihan ne ihan jees kitaroita.. tosin en ostanut kun parempikin tuli eteen.. tosin kyllä sitten puolet kalliimpikin.. mutta ihan ok. alotettelu kitara ja miksei pidemmällekin ehtineille.. Se mikä ei tapa, Sattuu aivan saatanasti . |
Volle 01.02.2004 21:38:49 | |
---|
Mulla on GAX70 eikä se mikään ihan paska ole. Omaani tosin on hieman kustomoitu. Tallamikkinä on nyt Dimarzion super distortion ja ylimpiä nauhanvälejä on hieman koverrettu kuopalle. Sain sen aikanaan ihan uutena lahjaksi enkä usko, että olisin itse ostanut tällaista kitaraa. Huomionarvoista kuitenkin lienee, että möin kuitenkin Epiphone Les Paulini mielummin pois kuin tämän (jotakin piti myydä, kun kitaroita oli liikaa). Se johtuu tosin osin ehkä myös siitä, ettei GAXista oikein yhtä paljon olisi irronnut käteistä. Kuitenkin pidin enemmän tämän saundista varsinkin Dimarzion kanssa. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |
sync750 01.02.2004 21:56:17 | |
---|
Mulla on GAX70 eikä se mikään ihan paska ole. Omaani tosin on hieman kustomoitu. Tallamikkinä on nyt Dimarzion super distortion ja ylimpiä nauhanvälejä on hieman koverrettu kuopalle. Sain sen aikanaan ihan uutena lahjaksi enkä usko, että olisin itse ostanut tällaista kitaraa. Huomionarvoista kuitenkin lienee, että möin kuitenkin Epiphone Les Paulini mielummin pois kuin tämän (jotakin piti myydä, kun kitaroita oli liikaa). Se johtuu tosin osin ehkä myös siitä, ettei GAXista oikein yhtä paljon olisi irronnut käteistä. Kuitenkin pidin enemmän tämän saundista varsinkin Dimarzion kanssa. Saisko sulta vielä kommentin tuosta hinnasta mitä multa pyydetään Tästä GAX70 + kustom kga16 =250eur. Kiitos ja kumarrus. |
Volle 01.02.2004 22:21:09 | |
---|
Saisko sulta vielä kommentin tuosta hinnasta mitä multa pyydetään Tästä GAX70 + kustom kga16 =250eur. Kiitos ja kumarrus. Olen vähän samoilla linjoilla näiden muiden kanssa. Kyllä se 250 e on vähän liikaa. Näyttää taas silt, ettei hyvält totanoi näytä. Ja nii om mone muukki sanonu. |