Anri8000 13.01.2008 22:20:44 | |
---|
Hai. Onko Pariisin Dimitri kellekkään tuttu?Kun bongasin nettiradiosta yhden biisin,ja se kuulosti ihan sairaan hyvältä.Myspacessa on olemassa ainakin jos maistiaisia haluaa. Onko kellään tietoa saako levyjä jostain muualta kun mutkien kautta tilattua jostain Ranskasta? Heart is heaven, mind is hell. |
Gandhi 14.01.2008 03:04:16 | |
---|
En ole tutustunut, mutta hauska nimi on jäänyt mieleen. Eli on siis tullut useamminkin vastaan ihan suomalaisten levyliikkeiden hyllyissä. Allekirjoitus puuttuu! |
t-termiitti 14.01.2008 13:39:12 | |
---|
Hyvältähän se kuulostaa. Löytyy tosiaan aika tavallisista liikkeistä esim. CDON ja monet suomalaiset kaupat... (tai ainakin joskus löytyi). Pyöveli puhdisti kirveensä terän ja nauroi päälle. |
Hyvältähän se kuulostaa. Löytyy tosiaan aika tavallisista liikkeistä esim. CDON ja monet suomalaiset kaupat... (tai ainakin joskus löytyi). CDON taitaa olla varmin kanava tilata - siellä on useampiakin nimikkeitä.. Minulla on vain Sacrebleu, jota voitanee pitää "klassikona". DMP:llä oli oma cool tyylinsä tehdä musiikillista kollaasia. Muistaakseni hän oli töissä jossain kaupallisella radioasemalla, jonka (mainos?)studion silloin uusilla laitteilla (mm. Akai samplerit!!) hän ko. levyn teki. Myöhempiä äänitteitä en ole hommannut - pelottaa, että eka levy olisi tyhjentänyt pajatson ja sen jälkeen tehty tuntuisi valjulta debyytin jälkeen - - toivottavasti olen väärässä - kertokaa jos tiedätte. DMP:hän on tehdyt musaa mm. muotitalojen catwalkeille so. näytöksiin yms. - elikä "nykysosieetille" ... uudemmasta tuotannosta en tiedä, mutta Sacrebleu on mielestäni täynnä hienovaraista ironiaa (joka ei häiritse vaan tuo mielenkiintoa). |
fidZi 20.04.2008 12:30:01 | |
---|
Jos tanssittavampaa DFP:tä etsii, niin mitä julkaisuja kannattaa hakea? Sacrebleu on hyvää chilloutia mutta vähän sieltä oikeastaan itse housea löytyy. After the Playboy Mansionin kakkos-CD ainakin oli aika messevä tanssilattia-mix-up. Méfiez-vous, demoiselles! |